Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lindy1982 schreef:jah is ook zo alleen moeten ze veel meer dingen veranderen om anorexia aan te pakken.. zie eerdere reactie bijv bij de jeugd ( kleine jeugd) de babrie waar ze op willen lijken
katiavl schreef:dat heb je met elke ziekte hoor, of zie zelfs gewoon homo zijn. De kleinste dingen brengen vooroordelen mee en dat is zeker niet alleen met anorexia.
Barbie is niet eens levensvatbaar...
Nadya schreef:En om model te kunnen worden moet je ook fotogeniek zijn en dat is niet eens altijd mooi, hoor.
Ik vind zowel slanke vrouwen als vollere vrouwen heel mooi, als het in de juiste verhoudingen is. En dat mis je vaak bij te dunne en te dikke mensen. Maar dan heb ik het alleen over de buitenkant. De binnenkant, dat is natuurlijk wat echt telt. Maar zo werkt het nou eenmaal niet in het modewereldje..
samflame schreef:Lindy1982 schreef:jah is ook zo alleen moeten ze veel meer dingen veranderen om anorexia aan te pakken.. zie eerdere reactie bijv bij de jeugd ( kleine jeugd) de babrie waar ze op willen lijken
ja is ook zo me nichtje van 7 die vind dr zelf al te dik en vraagt of ze wel sexy genoeg is
waar zijn we dan in vredesnaam mee bezig zoon kind hoort
zich daar niet mee bezig te houden die hoort lekker te spelen
inplaats om te dieeten
samflame schreef:Nadya schreef:En om model te kunnen worden moet je ook fotogeniek zijn en dat is niet eens altijd mooi, hoor.
Ik vind zowel slanke vrouwen als vollere vrouwen heel mooi, als het in de juiste verhoudingen is. En dat mis je vaak bij te dunne en te dikke mensen. Maar dan heb ik het alleen over de buitenkant. De binnenkant, dat is natuurlijk wat echt telt. Maar zo werkt het nou eenmaal niet in het modewereldje..
VOLLERE MENSEN KRIJGEN NIET EENS DE KANSSSS OM FOTOGENIEK TE KUNNEN ZIJN WANT ALS JE REAGEERT OP EEN ADVERTENTIE EN ZE VRAGEN JE MAAT EN JE HEB NIET HET PERFECTE MAATJE DAN HOEF JE NIET EENS TE KOMEN... dus ik vind die zin complete onzin.
Nadya schreef:En om model te kunnen worden moet je ook fotogeniek zijn en dat is niet eens altijd mooi, hoor.
Ik vind zowel slanke vrouwen als vollere vrouwen heel mooi, als het in de juiste verhoudingen is. En dat mis je vaak bij te dunne en te dikke mensen. Maar dan heb ik het alleen over de buitenkant. De binnenkant, dat is natuurlijk wat echt telt. Maar zo werkt het nou eenmaal niet in het modewereldje.
Gelukkig gebruikt men hier en daar al wat 'normale' vrouwen.
@Loesje: je had ook meteen in je eerste reactie kunnen zeggen dat je mensen kent die om bepaalde redenen anorexia hebben/hadden, maar dat je in dit geval minder begrip hebt. Nu kwam het over alsof je totaal geen begrip hebt voor mensen met anorexia. Daar viel ik je op aan, omdat wij al (ex)anorexia patienten al tegen zo ontzettend veel onbegrip stuiten. Dat helpt niet bepaald........ Vandaar dus mijn felle reactie.
samflame schreef:Nadya schreef:En om model te kunnen worden moet je ook fotogeniek zijn en dat is niet eens altijd mooi, hoor.
VOLLERE MENSEN KRIJGEN NIET EENS DE KANSSSS OM FOTOGENIEK TE KUNNEN ZIJN WANT ALS JE REAGEERT OP EEN ADVERTENTIE EN ZE VRAGEN JE MAAT EN JE HEB NIET HET PERFECTE MAATJE DAN HOEF JE NIET EENS TE KOMEN... dus ik vind die zin complete onzin.
samflame schreef:ja dove en dat soort dingen maar wie wil nou niet voor een bekend kleding merk
nou egt dus niet dat je aan de bak komt hoor!!!
als je je inschrijvt voor zoon clip nou met een rolletje kom je er nie in
dove steunt ook niet dat ziekelijke media beeld
daarom ook die reclame van i see i treu collor...
Lusitana schreef:Anorexia is een eetstoornis waarvan je mager wordt, als je mager bent, heb je niet altijd een eetstoornis.