Aimee schreef:essie79 schreef:Hoorde Femke vanmorgen dat ze vanmiddag samen met Wouter en Jan gaat koffiedrinken om elkaar even te polsen over een links kabinet..
Wat is dat nou voor onzin? Dat lijkt mij toch nog helemaal niet aan de orde?
Ah joh.... alsof CDA en VVD elkaar nog niet gepolst hebben
Ik ben ook weer niet zo naief dat het niet gebeurt, maar dit is toch de verkeerde volgorde?
Maar laat ze maar openlijk elkaar gaan polsen, kunnen ze elkaar weer even achteraf afkatten enzo, dat doet het ook altijd leuk.

.
Die uitspraak wordt wel heerlijk uit zijn verband gerukt. Heb je de docu gezien? De betreffende militair vertelt dat het heel lang duurt voor ze vanuit Den Haag een reactie krijgen of ze wel of niet een operatie uit mogen voeren. Hij beschrijft het traject hoe dat gaat. De informatie uit het missiegebied gaat naar Den Haag, daar maakt iemand de boodschap duidelijk en minder eng voor mensen die geen reet verstand van militaire acties hebben. Er wordt niks gezegd over rapporten die in Den Haag in het niets verdwijnen, en ik kots er een beetje van dat de militairen ineens maar moeten barsten om stemmen te winnen. Alsjeblieft zeg. Heb eens respect voor de dingen die ons leger doet voor mensen in het buitenland.
Maar moet de Nederlandse politiek dan nu maar gaan scoren over de ruggen van deze mensen? De mensen die er mede dankzij hen zitten?