Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Barmat: dat is al ongelijk. De voorwaarden voor een levensverzekering bijvoorbeeld, zijn heel erg ten nadele van mensen met handicaps / ziekte / bepaalde medische geschiedenis. En zonder levensverzekering geen hypotheek.
Schimmelig schreef:Barmat schreef:
Ik vind dus van niet. Net zoals je niet gestraft mag worden voor je samenlevingsvorm of afkomst, mag je er ook geen voordeel uit behalen.
Maar dat is mijn mening, het is mij duidelijk dat jij die niet deelt.
''Jammer'' dat het CPN niet meer is, lijkt mij de partij voor jou
Shadow0 schreef:Barmat: dat is al ongelijk. De voorwaarden voor een levensverzekering bijvoorbeeld, zijn heel erg ten nadele van mensen met handicaps / ziekte / bepaalde medische geschiedenis. En zonder levensverzekering geen hypotheek.
Schimmelig schreef:Shadow0 schreef:Barmat: dat is al ongelijk. De voorwaarden voor een levensverzekering bijvoorbeeld, zijn heel erg ten nadele van mensen met handicaps / ziekte / bepaalde medische geschiedenis. En zonder levensverzekering geen hypotheek.
Dat vind ik heel erg Shadow. Mensen die mensen in het 'verdomhoekje' stoppen, omdat zij denken dat zijzelf te kort zullen komen.
Barmat schreef:Shadow0 schreef:Barmat: dat is al ongelijk. De voorwaarden voor een levensverzekering bijvoorbeeld, zijn heel erg ten nadele van mensen met handicaps / ziekte / bepaalde medische geschiedenis. En zonder levensverzekering geen hypotheek.
Daar ben ik het ook niet mee eens, vind het verschrikkelijk dat je daar op gepakt wordt! Alsof je er iets aan kunt doen. Dit mag wat mij betreft dus ook verdwijnen!
Schimmelig schreef:@ Barman:
Het was een communistische partij![]()
Barmat schreef:
Dit vind je dus wel erg.... maar je wilt wel graag zien dat mensen met een achterstand voordeel behalen t.o.v. anderen? Dat vind ik toch echt heel erg krom!
lies schreef:Moniek; Ik doelde op je uitspraak; "en over die mensen met een achterstand kijk dan wel wat daar de oorzaak van is". Ik ben benieuwd wat je daar mee bedoelt. Misschien is het wel deel van het stuk van Hans Teeuwen, maar je hebt nog steeds niet aangegeven om welk stukje het ging, dus mss ligt daar het communicatieprobleem?
Schimmelig schreef:
Hmm, nu vind ik dat je jezelf lichtelijk tegenspreekt
Dit wel, dat niet..
Barmat schreef:Schimmelig schreef:@ Barman:
Het was een communistische partij![]()
Het spijt me zeer, maar ik vind dat je behoorlijk kwetsend bezig bent door mij (feitelijk) een communist te noemen, enkel en alleen omdat ik jouw mening niet deel.
Ik vind het erg laag en het verbaasd me, des temeer omdat ik dacht dat we op een volwassen manier gezond aan het discusiëren waren.
Vorm jij je mening maar, ik trek mij uit deze discussie met jou terug.
Cer schreef:Van de site van het CBS:
misdrijven:
autochtonen 1.1%
NedAnt, Aruba 6,9 %
Marokko 5,5%
Suriname 4,5%
Uitkeringen:
Autochtonen 12,9%
Marokkanen 28%
Turken 29%
Of je je erin kan vinden of niet, het zijn cijfers van het CBS...
Schimmelig schreef:Ho, ik zeg alleen dat je denkbeelden behoorlijk 'overéénkomen'.
Tevens was het CPN gewoon een NL'se partij, dus ik heb het niet over Rusland, Cuba, of China.
Kortom; geen enkele reden om je zo 'beledigd' te voelen.
Barmat schreef:
Goed, een laatste keer dan:
JIJ spreekt jezelf tegen! Jij vind namelijk dat mensen met een achterstand voordeel mogen behalen t.o.v. anderen. Terwijl je het weer wel belachelijk vind, dat zieken moeten lijden onder de gezonde medemens, door hogere premies te betalen.
Als jij vind dat mensen met achterstand geholpen mogen worden en financieël gespekt mogen worden, dan zou je ook moeten vinden dat gezonde mensen minder hoeven te betalen, omdat ze minder kosten maken.
Ik spreek mijzelf niet tegen, aangezien ik voor gelijkheid pleit, in ALLE GEVALLEN.
Barmat schreef:Schimmelig schreef:Ho, ik zeg alleen dat je denkbeelden behoorlijk 'overéénkomen'.
Tevens was het CPN gewoon een NL'se partij, dus ik heb het niet over Rusland, Cuba, of China.
Kortom; geen enkele reden om je zo 'beledigd' te voelen.
Jij zegt dat dit "een partij voor mij" is.
Ik vind het beledigend dat je dit stelt, zonder mij te kennen, enkel en alleen door een aantal stukjes die ik geschreven heb.
Ik probeer het netjes te houden, die opmerkingen van jou vind ik NIET netjes
Barmat schreef:Schimmelig: en ik vind jouw opmerkingen tegenover mij en die communistische partij niet netjes.
Jammer dat je dat niet in wilt zien.
Iemands gevoelens kwetsen vind ik onnodig.
klomp schreef:en....weer on-topic graaggun elkaar dat beetje respect
Schimmelig schreef:Barmat schreef:Schimmelig: en ik vind jouw opmerkingen tegenover mij en die communistische partij niet netjes.
Jammer dat je dat niet in wilt zien.
Iemands gevoelens kwetsen vind ik onnodig.
Jij kwetst hier ook mensen met jouw mening
Denk niet dat dit beter is, omdat je dit genuanceerd doet...
Schimmelig schreef:klomp schreef:en....weer on-topic graaggun elkaar dat beetje respect
Ik heb respect voor iedereen dat zie je toch![]()