'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iepoetjuh

Re: 'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:18

Ik schrok er heel erg van. Kon het niet geloven. Vreselijk voor vrouw en kinderen, maar ook voor zijn fans, waar ik er zeker 1 van ben. Hij deed soms stomme en gevaarlijke dingen, maar hij was een fenomeen in Australië en daarbuiten. Ik zal hem missen op tv. R.I.P Steve...

Jennyzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:20

Pff. Ik vind het echt supererg.
Die gast was zó brilliant. En overenthousiast wanneer hij praatte. Gewoon heerlijk om naar te kijken.
Toen ik langer erover ging nadenken bedacht ik me ook al dat het op zich wel te verwachten was, maar aan de andere kant bedacht ik me ook altijd dat hij wel wist wat hij deed. Dat zoiets hem nooit zou kunnen overkomen. Maar blijkbaar dus toch ...

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:21

Ik schrik hier echt van. Vond het altijd een beetje 'untouchable'

Vreselijk, vond het een gave vent!! Hoop dat zijn vrouw en kinderen er een beetje mee om kunnen gaan... Verdrietig

RIP

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:21

a... ik vind dit idd ook heel jammer. het was idd wel te verwachten dat dit ooit zou gebeuren. Maar ik vond hem juist altijd wel leuk. En ik keek heel vaak naar zijn shows. Echt heel erg... en idd vresselijk nieuws.

R I P steve..

wendyelst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:22

ik vind het echt erg jammer, vond hem altijd erg leuk zijn programma's presenteren en hoe hij zelf alles durfde te doen met de dieren

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:24

Wat ga ik die man missen op tv zeg! Vooral zijn heerlijke spontane australische accent, wanneer hij weer een meest zeldzaam slangetje tegenkwam: Wha a beaudy!!! (zoals hij dat uitsprak, echt geweldig!)
Sterkte aan zijn vrienden en familie
Laatst bijgewerkt door fliam op 04-09-06 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:24

pfff, hoorde het net op school. Ik zat gisteravond toevallig nog te kijken.

Echt erg dat zijn vrouw er nog niet eens vanaf weet. Die zit ergens in de bushbush in tasmanië

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:26

ik las het hier op bokt, echt erg!!
het was natuurlijk wel te verwachten, had zelf verwacht dat hij doodgebeten zou worden door een krokodil, of gebeten zou worden door een slang...
maar het blijft echt erg!!!

R.I.P. Steve, zal je missen op tv!!!
Vond hem echt GEWELDIG!!! Keek met veel plezier naar zn programma's!!

Rinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:28

r.i.p. Steve Huilen

Vond het altijd onwijs leuk om te kijken. 'What a Beauty' zeker mooie uitspraak... Knipoog Ik heb eigenlijk altijd nog eens naar die dierentuin willen gaan, en hem dan de kroko's te zien voeren.
Vreslijk, ik zal hem op tv missen...

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:29

Eigen schuld? Ik vind van niet. Het zag er wel gevaarlijk uit maar hij wist dondersgoed wat ie aan het doen was en hoe die met die beesten om moest gaan. Als het té gevaarlijk is doet ie het ook niet. Alleen als hij weet dat ie het kan.

Ik vind het zo zielig voor Terri en z'n kind(eren). Ik vond het altijd zo leuk om naar z'n programma's te kijken, ze waren altijd zo spannend. Op het nieuw gaf John Stainton?, nog een verklaring en dan is het wel weer leuk om te horen dat hij stierf tijdens iets waarvan hij zooo erg hield. Toch laat hij vooral bij vrienden, familie en werknemers van Australia Zoo een grote leegte achter.. En ik zal hem vreselijk missen op tv. Zo enthousiast als hij altijd was, zo heb je er maar 1. Ik weet dat Terri en de rest dit niet zullen lezen maar toch wens ik hun allemaal veel sterkte met het verlies van zo'n geweldige man.

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:38

ik keek altijd naar zijn progamma's op animal planet.. zo goed!
ik vind/vond het zo heerlijk om naar hem te luisteren..
hij kan zo goed vertellen en met zoveel enthousiastme..
ga het wel missen!

R.I.P steve!

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:39

Jeetje, wat erg....
Wat had (en Heb) ik een respect voor die man, hoe hij met de dieren omging, wist hoe ver ie kon gaan, 't Was te verwachten dat het niet met een slang/kroko gebeurde, maar met een dier waar hij veel minder ervaring mee had/heeft.
Ik keek wel 's naar m, hij was trouwens wel ergens bang voor, een naakte molrat rende achter m aan, en hij gillend wegrennen Tong uitsteken Terwijl ie voor een gevaarlijk dier niet bang was...

Zal altijd respect blijven hebben voor hem, vooral op de manier hoe hij met z'n dieren omging, voorzichtig, maar hij liet de dieren in hun waarde, echt geweldig, zal z'n programma missen.
Echt, een man als hij, daar is er maar 1 van! Erg jammer dat hij er nu niet meer is, maar wel fijn dat hij op de manier waarop HIJ dat wilde dood is gegaan.
R.I.P. Steve Vriendjes zijn? Kusje

mandy101

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:41

wat sneu zeg nog maar 44 jaar.
hij maakte altijd leuke programma 's

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:43

Ik las het al op een ander forum, vind het ook heel erg. Vond zijn programma's leuk om naar te kijken (als hij tenminste niet zichzelf, Terri of z'n kinderen ophemelde), en zeker een programma als New Breed Vets was erg leerzaam.

44 is veel te jong, vreselijk ook voor z'n vrouw en kinderen..

Huilen

RIP Steve..

mondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:46

Vond het knap wat hij deed, maar zijn manier van presenteren was niet aan mij besteed.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:48

Kims schreef:
Echt erg dat zijn vrouw er nog niet eens vanaf weet. Die zit ergens in de bushbush in tasmanië

In de engelse link staat dat zn vrouw inmiddelijk terug gevlogen is,die hebben ze wel weten te bereiken en deze weet het dus wel Knipoog

Ik hoorde het vanochtend op het nieuws..Wat zonde..
Vond het zo'n leuke man,sneu voor zn vrouw en kids..

R.I.P steve Verdrietig

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:49

Je hield van z'n manier van presenteren, of je vond 't niks... Desalniettemin een verlies voor de entertainment, maar vooral voor z'n familie en andere naasten.

R.I.P. Steve Vriendjes zijn?

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:51

Inderdaad erg triest nieuws....Ik vond zijn programma's altijd super om naar te kijken. Vooral toen ik weer terug was uit Australie, waar ik hem dus in het echt heb mogen zien, in zijn eigen Australia Zoo, bij Brisbane...

Voor die tijd vond ik hem inderdaad maar een hyperactief irritant mannetje, maar in zijn park gaf ie een aantal shows met tijgers, slangen en de spectaculaire krokodillenshow en vanaf dat moment vond ik het eigenlijk wel een stoere kerel, dat ie dit soort dingen gewoon deed!

Veel sterkte voor zijn vrouw en kinderen....

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:55

Lautje schreef:
Inderdaad erg triest nieuws....Ik vond zijn programma's altijd super om naar te kijken. Vooral toen ik weer terug was uit Australie, waar ik hem dus in het echt heb mogen zien, in zijn eigen Australia Zoo, bij Brisbane...

Voor die tijd vond ik hem inderdaad maar een hyperactief irritant mannetje, maar in zijn park gaf ie een aantal shows met tijgers, slangen en de spectaculaire krokodillenshow en vanaf dat moment vond ik het eigenlijk wel een stoere kerel, dat ie dit soort dingen gewoon deed!

Veel sterkte voor zijn vrouw en kinderen....

wel een voorrecht dat je hem in het echt heb mogen zien!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:57

2 jaar geleden precies een dezer dagen zat ik daar op de tribune naar een geweldige show te kijken.

Ik had mazzel want het was vakantie tijd en Steve kwam zelf de shows doen.

Hij was een enorme entertainer die een beetje gek was Haha! Goed gek....maar ondanks de gevaren wist ie verdomd goed waar ie mee bezig was. Ik heb die dag echt 2 geweldige shows mogen zien en natuurlijk zijn hele dierentuin die echt op en top eruit ziet.

Ik was behoorlijk geschokt toen ik het nieuws hoorde.

Het is denk ik gewoon puur pech geweest...net even uit de verkeerde hoek die vis benaderen.

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 18:04

Ik vind het echt triest, ik was echt helemaal geschrokken, ik vond het altijd wel leuk om naar zijn programma's te kijken.

Hier staat hoe hij dood is gegaan:

Shortly after 11:00am local time on 4 September 2006, Irwin was fatally pierced in the chest by a stingray barb while diving off Queensland's Great Barrier Reef. The events were caught on camera and the footage is now in the possession of Queensland Police.[22] He had been filming a segment for his daughter Bindi's upcoming television series. Irwin was in the area filming his own documentary, to be called Ocean's Deadliest, but weather had stalled filming. Irwin decided to take the opportunity to film some shallow water shots for his daughter's television program.[23] After speaking to witnesses, cameraman and spearfisherman Ben Cropp speculated that the stingray "felt threatened because Steve was alongside and there was the cameraman ahead..." [citation needed]In such a case, the animal responds by automatically flexing the serrated barb on its tail, which is up to 30 centimeters in length, upward. In this case, the motion struck Irwin's chest and pierced his heart.[22] The BBC reported that this was only the second known fatality in Australian history from a stingray attack,[24] while The Age and CNN lists it as the third.[23][25]

bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Irwin

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 18:05

Dus het is gefilmd dat hij is gestoken?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 18:09

Wie zegt dat ie dood is gegaan op de manier dat hij wilde? Hij zal heus niet dood hebben willen gaan door een doodssteek van een pijlstaartrog, dat wil niemand.

Ik ben nog 16, en dus minderjarig, maar ik had altijd sinds de eerste keer dat ik hem op tv zag naar Australia Zoo willen gaan om deze geweldige man in het echt te zien. Helaas zal dit dus niet meer gaan.

Ik denk eigenlijk wel dat Monty het wat minder erg zal vinden van Steve.. Die had zo'n godsgruwelijke hekel aan m! Maar desondanks is het gewoon verschrikkelijk dat de hele wereld maar voor zijn vrouw, kinderen, vrienden en familie het nu zonder deze geweldige man moeten doen...

@ Suus: hij is doodgegaan tijdens het filmen van een documantaire. Staat ook in het bericht dat yousra neer heeft gezet geloof ik. Het staat ook op film..

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 18:09

Monty is trouwens voor degenen die het nog niet weten een krokodil in Australia Zoo.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 18:15

Ik hoorde het gisteren van m'n broer inderdaad. Toen hij de naam zei wist ik niet gelijk wie het was, maar toen hij zei dat dat die man van crocodilehunter was wist ik het gelijk. Wel jammer inderdaad. Ik vond zijn programma's ook altijd wel leuk.