Maar als ik ga solliciteren zeg ik gewoon dat ik niet rook (rook wel namelijk). Dan heb ik de keuze of om te stoppen of in mijn pauzes te roken. Dat doe ik nu ook en ik vind dat dat moet kunnen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Rokers vaker ziek? Bullshit. ja ze hebben meer kans op longkanker, maar dat dient zich vaak pas aan als ze tegen pensioengerechtigde leeftijd lopen.
BounceBabe schreef:Ik vind het wel een goede regel! Laat al die paffers maar een gezonde nieuwe verslaving vinden dan zo'n kill yourself stickie!
terorita schreef:dat is wat anders moet dan wel duidelijk in de adv staan
Quellian schreef:Lusitana schreef:Het lijkt mij dat iemand die bereid is op te stoppen met roken voor zijn werk zeer gemotiveerd is en dus de beste werknemer. Dáár zou IK voor kiezen als baas.
Heel cru maar waar: sommige mensen hebben ook nog een privé leven naast hun baan
Lusitana schreef:En daarin is het roken iets wat zeer gewaardeerd wordt door de omgeving? Iets wat goed doet? Het is ook in je privé leven hinderlijk voor anderen en ongezond. Roken is slecht. Je verliest er niks mee als je stopt. Je krijgt er meer uithoudingsvermogen, betere huid en haar voor terug, je lijkt tien jaar jonger etc. Als je blijft roken, wordt je uiteindelijk een uitgedroogd, gerimpeld, geel, hees, rochelend, stinkend geval. Voor mij lijkt de keuze niet zo moeilijk, die is alleen lastg voor de slaaf van de rookwaar...
faye schreef:Teveel stress is ook ongezond, dus ik zou me niet teveel druk maken over het prive leven van een ander
Lusitana schreef:En daarin is het roken iets wat zeer gewaardeerd wordt door de omgeving? Iets wat goed doet? Het is ook in je privé leven hinderlijk voor anderen en ongezond. Roken is slecht. Je verliest er niks mee als je stopt. Je krijgt er meer uithoudingsvermogen, betere huid en haar voor terug, je lijkt tien jaar jonger etc. Als je blijft roken, wordt je uiteindelijk een uitgedroogd, gerimpeld, geel, hees, rochelend, stinkend geval. Voor mij lijkt de keuze niet zo moeilijk, die is alleen lastg voor de slaaf van de rookwaar...
faye schreef:Teveel stress is ook ongezond, dus ik zou me niet teveel druk maken over het prive leven van een ander
Quellian schreef:Dan zou je ook geen sportende mensen meer moeten aannemen, want hoe groot is de kans dat iemand z'n nek breekt?
En uiteraard ook geen automobilisten, want hoeveel % krijgt een dodelijk ongeluk of een ongeluk waardoor diegene alleen nog maar geld kost?
Diegene zou tevens ook niet meer op vakantie mogen, want stel je voor dat het vliegtuig uit de lucht gedenderd komt!
En dan nog maar te zwijgen over het douchen, stel je voor dat iemand uitglijdt.
Ménsen, waar gáát dit in hemelsnaam over??![]()
![]()