Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Nou, als we beginnen met dat eens gelijktrekkenDan komt NL al een heel stuk in de goede richting. Dan heb ik het over de AOW.
Karl66 schreef:Dat gelijktrekken werkt bijzonder goed
Vandaar dat het communisme tegenwoordig de wereldeconomie bepaalt.
Schimmelig schreef:Quellian schreef:Nou, als we beginnen met dat eens gelijktrekkenDan komt NL al een heel stuk in de goede richting. Dan heb ik het over de AOW.
Hoe stel je je dat dan voor?
liliputter schreef:als je mocht stemmen of mag op wie zou je stemmen
ik op rita verdonk
Quellian schreef:Eh
Kwestie van niet kijken naar werkverleden. Je bent 65 en ontvangt € 2000,-- bruto.
Lijkt me erg simpel uitvoerbaar
Quellian schreef:liliputter schreef:als je mocht stemmen of mag op wie zou je stemmen
ik op rita verdonk
Lijkt me best geinig om daar eens een topic over te hebben
Ik zou op dit moment twijfelen tussen Jan Marijnissen en Wouter Bos, maar zal voor Wouter Bos gaan, omdat ik wil dat PvdA de meeste zetels zal krijgen.
Schimmelig schreef:Quellian schreef:Eh
Kwestie van niet kijken naar werkverleden. Je bent 65 en ontvangt € 2000,-- bruto.
Lijkt me erg simpel uitvoerbaar
Op welke portemonnaie wil je dan bezuinigen? Het geld moet tenslotte ergens vandaan komen.
liliputter schreef:ik open er wel een,kunnen we op een of andere manier een poll maken of bij houden?oid
liliputter schreef:ik open er wel een,kunnen we op een of andere manier een poll maken of bij houden?oid
liliputter schreef:op wie zou jij stemmen?(vul zelf steeds even aan aub)
Kortom: je wil de mensen pakken die zorgen voor de werkgelegenheid in dit land?
In mijn optiek kun je beter bezuinigen op het koningshuis o.i.d.
liliputter schreef:op wie zou jij stemmen?(vul zelf steeds even aan aub)
enzz..
Quellian schreef:Koningshuis heb ik nooit begrepen
Maar ik doelde meer op de mensen die in loondienst zijn en beláchelijke bedragen verdienen.
Citaat:rita verdonk :liliputter
wouter bos :
jan marijnissen:
Stemt niet: Schimmelig
Schimmelig schreef:Ah, de directeur van de NUON bv. Die mag inderdaad wel iets inleveren
Quellian schreef:Schimmelig schreef:Ah, de directeur van de NUON bv. Die mag inderdaad wel iets inleveren
O.a.
Ik hoef alleen maar naar onze eigen directeur te kijken.
Fitzroy schreef:En jij werkt net zo hard als jouw eigen directeur?
Dat maak je mij niet wijs....
Wanneer bedenken mensen nu eens dat die mensen die meer verdienen ook veel meer belasting betalen en er keihard voor werken.
Wat ondernemers betreft weet ik wel zeker dat die liever een centrum-rechts kabinet hebben.