Sily schreef:Ik denk dat het Bas is, die doet net iets te hard tegen sputteren
Hahahaha *proest* zoveel eer voor mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sily schreef:Ik denk dat het Bas is, die doet net iets te hard tegen sputteren
Bas232 schreef:
Volgens mij weten we dat nog steeds niet
Ik blijf erbij, het is Cer
Sily schreef:Eer wie ere toe komt he
Sily schreef:Hhmm....ook niet stiekum vanaf een andere computer?![]()
Hahahahaha wel komisch trouwens, zo'n alibi![]()
Maar uiteindelijk is dit toch een leuke discussie geworden dus wat maakt het uit wie het topic oorspronkelijk gestart was.
Sily schreef:Ja nou....ik was vrijgezellig op dat moment en wou ook weleens wat hoor![]()
![]()
Urielle schreef:Sily schreef:Ja nou....ik was vrijgezellig op dat moment en wou ook weleens wat hoor![]()
![]()
Braun Oral B schijnt ook te werken
Sily schreef:Ligt eraan Urselin....mijn broertje wil absoluut geen Axe deo....stel je voor..al die vrouen met al dat gezeur aan je kop....1 vrouw kost al zoveel energie en geld
Sily schreef:Nou ga ik wel erg off topic, maar heb ooit een jongen gesproken die me wist te vertellen dat je ook heel erg goed klaar kan komen van de Brauns![]()
Maar vond het niet echt een hygienisch idee
Urielle schreef:Sily schreef:Nou ga ik wel erg off topic, maar heb ooit een jongen gesproken die me wist te vertellen dat je ook heel erg goed klaar kan komen van de Brauns![]()
Maar vond het niet echt een hygienisch idee
Ik had het ooit gelezen op het forum van Viva. Allemaal vrouwen die een kopje hadden voor zichzelf, voor hun man en voor hun doosIk zag me al zitten, eerst tanden poetsen, dan....
Sily schreef:L*lligste van alles vind ik nog dat ik die shampoo ook geprobeerd heb, en heb me haar ingezeept tot ik een ons woog, maar reken er maar niet op dat ik klaar kwam hoor.
Gewoon een reclame waarin het niet nodig zou zijn en die totaal onzin is.
Zwaar misleidend.