Ouders doodgebeten baby niet vervolgd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:58

Desiree schreef:
Inderdaad, want dat doen ze snel hier. Ze leggen gewoon precies de woorden in je mond die ze willen. Ik vind het erg jammer dat mijn liefde voor honden hier iedere keer tegen mij gebruikt wordt. Ik vraag me af of mensen mijn reacties beter hadden kunnen relativeren indien die liefde voor honden hen onbekend was.
.

Wat mij btereft niet hoor, ik ben stapelgek met mijn honden en zou ze nooit zomaar wegdoen of afmaken. trekken ze echter mijn kind uit de wieg, dan gaan ze rechtstreeks voor een spuitje.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 17:00

Natuurlijk Faye, hoor me mij dat jou kwalijk nemen? Maar ik had het allang niet meer over de hond. Ik had het er over dat er een mogelijkheid bestaat dat de ouders hier schuldig aan kunnen zijn.

IN een van mijn veel eerdere reacties had ik al gezegd, dat wanneer een hond een kind doodbijt uit jalouzie, dat het fout is van die hond. Een uiting van jalouzie kan volstaan namelijk met grommen. Maar goed, dat zul jij je nog wel herinneren.

Vreemd genoeg lijkt het er op dat veel mensen dat niet gelezen hebben.

ellenlouise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 17:04

Desiree schreef:
Bedoel je dat mijn mening eerder gerespecteerd zou worden indien ik kinderen had? .

Ja, dat bedoel ik.

lizjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 17:09

Het hele topic heb ik niet gelezen, maar van wat ik heb gezien wijkt mijn mening toch af.

Het is natuurlijk fout van de hond om de baby dood te bijten. Maar hoe komt het dat de hond bij de baby kon komen? Wat je overal leest; laat een hond en een kind nooit alleen.
Voor zover ik heb begrepen had de hond zelf de deur opengemaakt, had die hond dan opgesloten...

Het is natuurlijk zeer triest dat dit heeft kunnen gebeuren.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 17:16

ellenlouise schreef:
Desiree schreef:
Bedoel je dat mijn mening eerder gerespecteerd zou worden indien ik kinderen had? .

Ja, dat bedoel ik.

Dat zou wel in en in triest zijn.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 17:30

lizjuhh schreef:
Het hele topic heb ik niet gelezen, maar van wat ik heb gezien wijkt mijn mening toch af.

Het is natuurlijk fout van de hond om de baby dood te bijten. Maar hoe komt het dat de hond bij de baby kon komen? Wat je overal leest; laat een hond en een kind nooit alleen.
Voor zover ik heb begrepen had de hond zelf de deur opengemaakt, had die hond dan opgesloten...

Het kan ook zijn dat de hond nooit eerder reden had om een deur open te maken en de ouders dus niet wisten dat de hond dat kon.

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 17:40

Oprtalj schreef:
Zo zeg, dat gaat weer lekker hier!
Het draait wederom uit op een nare discussie waarin volop verwijten over en weer worden geslingerd en waarbij de uitspraken van mensen af en toe behoorlijk worden verdraaid. Zoals Jentel ook al aangaf heeft hier niemand beweerd dat de ouders het zelf hebben gedaan. Er is alleen beweerd dat er in deze maatschappij helaas af en toe zulke nare dingen gebeuren, dat zoiets nooit is uitgesloten. En dat is dan ook precies de reden waarom de politie deze zaak heeft onderzocht.
Dat de politie in dergelijke onderzoeken ook wel eens fouten maakt is ook een feit, maar niet iets waar je vanuit hoeft te gaan.
Ik ga er dus vanuit dat het is gegaan zoals de politie heeft gezegd. Ook al is het in principe mogelijk dat het toch net even anders is gegaan, dan gaan wij daar waarschijnlijk toch nooit achter komen.
Het lijkt me onzinnig om hierover ruzie te gaan zitten maken. De gebeurtenis is al triest genoeg.

dankjewel!

lizjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 18:50

faye schreef:
lizjuhh schreef:

Het kan ook zijn dat de hond nooit eerder reden had om een deur open te maken en de ouders dus niet wisten dat de hond dat kon.

Het lijkt mij niet meer dan logisch dat een hond van die grote dat kan... wanneer hij tegen de deur opspringt en met zijn poot langs de deurkruk gaat dan is het al open... Dan hoeft de hond dat nog niet eens bedacht te hebben.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 18:51

Misschien stond de deurkruk wel omhoog?

ShirleyA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 18:58

Desiree schreef:
Mijn honden mogen overigens op de bank en zelfs op bed.

Mijn ligt soms ook op bed, maar alleen als ze uitgenodigd is.... Ik vind t net zo leuk als zij hahahah

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:08

In de winter is het wel lekker warm hoor.

DeniseM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:14

IK ben het echt 10000% met desiree eens je hoort zulke raare dingen!
en veel onmenselijke dingen!

ShirleyA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:19

Desiree schreef:
In de winter is het wel lekker warm hoor.

Echt wel!

ShirleyA

Re: Ouders doodgebeten baby niet vervolgd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:24

Het wordt wel een erg welles nietes gedoe hier zeg. En de toon wordt staads grimmiger. Hoe het ook gegaan is het is in en in triest dat het kindje is doodgebeten, een drama voor de ouders, vanwie we aub uit moeten gaan dat ze die expres hebben gedaan, maar dat het een ongelukkig gebeuren is. De hond echter vind ik ook niet fout. Een hond is en blijft een dier en reageert daardoor ook als een dier. Een dier kan dat niet beredeneren, wij mensen wel, helaas doen we dat vaak niet. En daar zijn in dit geval 4 slachtoffers door gevallen: baby, ouders en de hond. En dat is zoals ik het zie alleen slachtoffers geen daders.

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:25

Nee de daders zitten hier op bokt. De mensen die het opnemen voor die rothond....

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:31

KOTS!

Napie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:35

Slotje!!!!!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:36

ShirleyA schreef:
En daar zijn in dit geval 4 slachtoffers door gevallen: baby, ouders en de hond. En dat is zoals ik het zie alleen slachtoffers geen daders.

Dat is nog niet eerder gezegd. MAar het is wel zo. Er zijn zeker 4 slachtoffers. De hond net zo goed. Allemaal in een ongelukkige situatie gezeten.

Slimmerik, wees jij eens even niet zo'n dommerik. Beetje verder nadenken en niet een waas voor je ogen krijgen.

Ik zal voor mezelf spreken: ik kom DEELS op voor de hond. Ik praat niet goed wat hij gedaan heeft. Een kind hoeft niet doodgebeten te worden, is nergens voor nodig. MAar er mag gerust ook eens vanuit het standpunt van de hond gedacht worden.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 16-06-06 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:38

slotje

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:38

Is wel een dooddoener he. Om een slotje roepen als je je gelijk niet krijgt.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:41

Desiree schreef:
MAar er mag gerust
ook eens
vanuit het standpunt van de hond gedacht worden.

Eens??? Jullie blijven aan het drammen: hoe geweldig die honden wel niet zijn. etc. etc. Bla bla bla

Ik vind het wel genoeg geweest daarom vraag ik een slotje.

ShirleyA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:42

Desiree schreef:
Is wel een dooddoener he. Om een slotje roepen als je je gelijk niet krijgt.

Ja idd. Het is beter als ze weg blijft hoeft ze niemand te kwetsen en niet om slotje te roepen als t niet lukt.... Het is volgens mij niet alleen op Bokt verboden te kwetsen maar op merkingen als de daders zitten op Bokt is smaat: bij de wet zelf verboden! Maar daar moet je slim voor zijn om dat te weten. Negeren is het beste.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:46

Slotje op de mond v Dommerik graag. Lekker rustig. Kunnen we gewwon verder praten zonder gestoord te worden door geruis.......
Respect hebben voor de mening v anderen is ook al iets waar je slim voor moet zijn. Je hoeft t zeker niet met elkaar eens te zijn, dan is er geen discussie maar je kan wel luisteren naar elkaar. Toon je geen respect verdien je die ook niet.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:56

Even ter illustraie:

slimmerik schreef:
[url=http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=16249309#16249309:00761]
Ouders doodgebeten baby niet vervolgd[/url:00761]
[img:00761]http://img139.imageshack.us/img139/2168/flipw3xm.gif[/img:00761]

Dit ontving ik via mijn pb. Uiteraard zal ik haar niet persoonlijk antwoorden maar wil haar domheid graag delen met jullie.
De middelvinger krijgt ze zo terug, kon ze m steken daar waar ze zon nooit schijnt.
Ipv een slotje lijkt t me beter dat dit wicht verwidert wordt.

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 20:49

Slotje op dit topic lijkt me wel op zijn plaats.