Miss_Montana schreef:Het zou me niets verbazen als die mafkezen nog wat stemmen kregen ook weten jullie dat?
Daar zit ik ook aan te denken ja, er zijn vást mensen die zich kunnen vinden hierin... Wat ik dus ABSOLUUT NIET snap
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss_Montana schreef:Het zou me niets verbazen als die mafkezen nog wat stemmen kregen ook weten jullie dat?
Plunk schreef:Ze hebben goede punten als:
18.2 Er moeten strenge voorwaarden aan dierproeven worden gesteld.
18.1 Er moet een verdrag tot bescherming van de Rechten van het Dier komen.
Enz, Maar voordat ik heel bokt over me heen krijg, ik ben het niet eens met hun partij.
LilyLuna schreef:Plunk schreef:Ze hebben goede punten als:
18.2 Er moeten strenge voorwaarden aan dierproeven worden gesteld.
18.1 Er moet een verdrag tot bescherming van de Rechten van het Dier komen.
Enz, Maar voordat ik heel bokt over me heen krijg, ik ben het niet eens met hun partij.
Ja, maar ondertussen willen ze wel hun banketstaaf in zo'n beest steken. Want dat mag uiteraard wel van hen, stel je voor dat ze dat lolletje moeten missen![]()
Zieke, zielige lui zijn het.
iefke schreef:Miss_Montana schreef:Het zou me niets verbazen als die mafkezen nog wat stemmen kregen ook weten jullie dat?
Daar zit ik ook aan te denken ja, er zijn vást mensen die zich kunnen vinden hierin... Wat ik dus ABSOLUUT NIET snap
xxsweet schreef:Wat is die site eigenlijk van hun?
Hilli schreef:[
Gelukkig moet je, voordat je mee kunt doen als echte politieke partij aan de verkiezingen, nog aan redelijk wat randvoorwaarden voldoen (steun van andere mensen, gevulde partijkas, etc) en heb je dus nog kans dat deze zieke lui het niet halen. Tot ieders opluchting.
[/quote]
Ellebelletje schreef:Bah Bah ze hebben er zelfs filmpjes op staan...maar dat mag toch niet??
xxsweet schreef:Ellebelletje schreef:Bah Bah ze hebben er zelfs filmpjes op staan...maar dat mag toch niet??
Filmpjes
Op die site van hun ?
Hmm niet gezien.. Misschien heb ik dan een andere site?
Njaa zeg.. kom op! Ik snap die mensen niet..
Dat ze niet doorhebben dat ze er toch niks mee bereiken.