Over de regels voor de klas zijn de meningen wisselen: bij de ene school een rok tot over de knie en niet eens een broek toegestaan, bij de andere lopen de docenten er tamelijk frivool bij. Ja, dus ook met tattoos, naveltruitjes en piercings etc. Ligt aan de streek en het schoolbeleid.
Krijg jij dagelijkse controle op je identiteit? In grote bedrijven weten ze echt niet of X of Y binnenkomt

Zoals gezegd mag er geen fysiek contact zijn, de vrouw mag bijv. geen hand geven. An sich mag die gewoonte er van mij ook uit, vreselijk ranzig om op een ouderavond om de 7 minuten een hand te geven aan allerlei zweterige onhygienische mensen.
Bij draaiende delen wel, maar ik heb zelf bijv. op de inpak gestaan en daar maakte het niet uit. Bij levensmiddelen moet je een wijd pak aan over je kleren (hoe veilig

Contact met collega's: ik heb zelf heel erg veel functies gehad zonder enig contact met collega's, op kantoor. Typen, typen, typen. Of functies waar je collega's aanwezig zijn, maar jij een op zich staande functie hebt, geen enkel teamwork nodig dus.
En nu ga ik echt proefwerken nakijken