Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ninja2 schreef:iedereen doet hier net of dat als je rookt/meerookt dat je dan 100% kanker krijgt.
Maar er zijn zat mensen die doodgaan aan kanker die nog nooit gerookt hebben of mensen die al jaren roken en die in de 90 worden.
Maar er zijn zat andere dingen in dit topic genoemd waar je dus ook kanker van kan krijgen, waaronder ook de PIL.
Nou ik denk dat zat van jullie die PIL slikken.
Scum schreef:ninja2 schreef:iedereen doet hier net of dat als je rookt/meerookt dat je dan 100% kanker krijgt.
Maar er zijn zat mensen die doodgaan aan kanker die nog nooit gerookt hebben of mensen die al jaren roken en die in de 90 worden.
Maar er zijn zat andere dingen in dit topic genoemd waar je dus ook kanker van kan krijgen, waaronder ook de PIL.
Nou ik denk dat zat van jullie die PIL slikken.
Dit topic gaat niet over "oorzaken om kanker te krijgen". Dit topic gaat over Rookvrije horeca.
Niet alle niet rokers ook over één kam scherenCitaat:Dan geven de niet-rokers er wel een hele aparte wending aan
terorita schreef:wie drinkt er graag een glaasje bij het eten
Kayla schreef:Ik vind het vies, slecht voor de gezondheid (mijne, ook natuurlijk voor dat van de rokers, maar ik kies er niet voor en meeroken is net zo slecht)
Kayla schreef:en mijn kleren gaan er zo van stinken
Kayla schreef:Natuurlijk snap ik dat het voor rokers heel vervelend zou zijn, maar ik heb toch een stuk liever dat ze roken waar andere mensen er geen of minder last van hebben.
Fronton schreef:Juist, laat de horeca maar het initiatief nemen en zorgen dat er keuzes komen. Dat de horeca dat tot nu toe nog niet doeltreffend heeft aangepakt en daar zal dus ook wel een reden voor zijn. Drie maal raden wat dat is.....................
seren schreef:het ziet ernaar uit dat de rokers steeds meer in de minderheid raken zou het dan niet een idee zijn roken in horeca af te schaffen en een paar rook cafes en restaurants maken ? Ipv van nietrokers in een hoekje te stoppen..
manzano schreef:@jaila..........waar haal je opeens de discussie over een rookvrije werkplek vandaan? Daar gaat dit topic niet eens over
sans6 schreef:seren schreef:het ziet ernaar uit dat de rokers steeds meer in de minderheid raken zou het dan niet een idee zijn roken in horeca af te schaffen en een paar rook cafes en restaurants maken ? Ipv van nietrokers in een hoekje te stoppen..
ja en aparte bussen, en aparte bankjes in het park enzo...
Goh, waar heb ik zoiets eerder gezien of gehoord...
Quellian schreef:manzano schreef:@jaila..........waar haal je opeens de discussie over een rookvrije werkplek vandaan? Daar gaat dit topic niet eens over
Het gaat hier over alles om de rokers onderuit te beuken, dus waarom niet ook over een rookvrije werkplek? Die heb ik immers ook voorbij zien komen en ik vind dat Jaila juist een heel sterk punt heeft
@ San, laat me raden... WO II?