Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Oskarrino schreef:karuna schreef:Waarom eigenlijk? En waarom de smiley alsof je er trots op bent? 100 is geen verplichting om te rijden. En met zeg 80/85 km per uur ben je niet eens zoveel later op de bestemming? Mensen die me opdrukken als ik me redelijk ok aan de snelheid houd hebben toch echt pech. Ik laat me niet opdrukken door opgefokte haastneuzen. Die bij voorkeur er ook nog veel te dicht opkruipej ipv de veilige 2 seconden afstand te houden. Hadden ze maar eerder moeten vertrekken als het afhangt van die paar minuten.
Ah, jij bent zo’n iemand die lekker 85 rijdt op een snelweg na 19:00 terwijl ik 140 rij? Levensgevaarlijk. Pak lekker tussendoorwegen als je niet hard wilt. Of rij gewoon 100.
Eretria schreef:Er zijn ook mensen die 80 rijden wanneer je 130 mag (na 19.00, of op bepaalde stukken overdag) en die hem in ene zonder kijken naar links snoeien. Of invoegen met een gang van 60km/u. Ja, dat vind ik gevaarlijk. Of die lekker op de middelste baan blijven hangen. Tegenwoordig is rechts rijden en kijken erg lastig.
Popstra schreef:Ik rijd ook 130 waar dat mag maar dan altijd op de linker baan. Kom er nooit iemand tegen die er 80 rijd hoor!
ikke schreef:Daks schreef:Als je de ideeën vanuit Brussel moet geloven moeten we meer thuiswerken en maximum snelheid naar beneden.
Succes voor sommige in dit topic
Brussel zou er beter aan doen om zich druk te maken over beleid en visie zodat die hele fossiele-olie-industrie eruit gebonjourd kan worden.
EvaC schreef:Haha! Dat roept meteen weer een nieuwe discussie op in dit topic![]()
Met alleen al 9,6 miljoen auto's in NL, hoe gaan we die in no-time over krijgen op waterstof of elektriciteit dan? De infrastructuur is er niet voor. Het elektriciteitsnetwerk kan de stroomvraag nu al niet eens aan. Ik zie dat op korte termijn (en lange) echt niet gebeuren.
. karuna schreef:Of voor diegenen die geen ov hebben of kunnen gebruiken (lees gehandicapten of senioren meest) mensen die over het algemeen afhankelijk zijn van hun auto. Van hier naar ziekenhuis onmogelijk met ov
Transport sector heeft er ook weinig aan.
_Lorette_ schreef:Ik was een 5 liter tankje 98 aan het vullen voor onze zitmaaier en hoorde van alle kanten opmerkingen over brandstof hamsteren en zo.