Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sassy4barrel schreef:Ik zou graag willen horen dat de kinderen er weinig van hebben gemerkt .. verdrinken schijnt dus voor volwassenen anders te zijn als voor kinderen ; dat stelt mij gerust om dit te lezen met de hoop dat ze niet in volle paniek zijn heen gegaan..
Rocamor schreef:Lusitana, moet dit echt?
Het is al zo erg dat dit gebeurd is. Dat iemand zo erg van het pad is, dat hij zijn kinderen met zich meeneemt de dood in.
Kan dat gespeculeer over wat je wel en wat je niet bewust mee kunt krijgen in een doodsstrijd niet in een ander topic. Lugubertopic ofzo?
Kabayo schreef:Pomski klopt. Als het goed is is er zondag nog contact met hem geweest. Toen vertelde hij inderdaad dat alles goed ging en lekker heeft gegeten met de kinderen
Hannanas schreef:Wat een nachtmerrie voor de kinderen en hun familie. Als moeder ga je toch kapot nu.
En ook erg voor de politie agenten die er vantevoren zijn geweest en een inschatting gemaakt hebben die op dat moment juist was. Ook voor hun heel veel sterkte.
Apart dat die doneeractie nu op 110k staat als doel. Zo veel hoeft een afscheid en eventueel na-hulp toch niet te kosten.
Lusitana schreef:Kabayo schreef:Lusitana de discussie daargelaten, het is vastgesteld dat ze zijn verdronken. Dat kan je ‘makkelijk’ zien omdat er dan water in de longen zit.
Ik zei ook in de eerdere post dat een lijkschouwing dat uit kan wijzen. Ik wist niet dat die al gedaan was. Dat is duidelijk dan, bedankt.