germie schreef:Electra63 schreef:https://www.lareb.nl/media/jv3puosa/sig ... -covid.pdfDit zijn de gemelde overleden mensen na vaccinatie.
Niets geen geheim en ik vind het jammer dat dit topic bijna wordt overgenomen door berichten over Covid.
En wie zegt dat die cijfers kloppen? Er vallen ook ineens best wel wat mensen dood neer tijdens het sporten. En dan is er volgens velen geen verband.
Net als met de vele kankergevallen.
In goed onderzochte cijfers zitten dit soort evenementen ingecalculeerd. Er is bij alle cijfers een onzekerheid van totalen, deze onzekerheiden kunnen worden ingeschat en daar kan rekening mee worden gehouden in de analyse. Goede onderzoeken doen dat, slechte niet. Lareb noteert nauwgezet waar alle getallen vandaan komen en ze geven zelf al aan dat niet alle bijwerkingen gemeld zullen zijn maar ze hebben in de methode zo veel mogelijk hun best gedaan om zoveel mogelijk bijwerkingen of verdenkingen van bijwerking te vangen. Dit zegt voor mij dat de cijfers die ze gebruiken geloofwaardig zijn.
Citaat:
Maar wat als je ineens om je heen een aantal mensen hebt die kanker krijgen, en gevaccineerd zijn?
Dan is de gedachte naar een link leggen wel eenvoudig.
Waarom? zijn er geen andere overeenkomsten in de groep om je heen, zoals lokatie, leeftijd en leefstijl? Zouden niet sowieso zoveel mensen in de groep om je heen kanker hebben gekregen?
Citaat:
Het probleem is dat het lastig is om een verband aan te tonen. Maar het zomaar negeren is ook niet goed
.
Er worden aan de lopende band bevolkingsonderzoeken gedaan naar invloeden op bijvoorbeeld het krijgen van kanker. Verbanden zijn door onderzoekers vrij eenvoudig te leggen. Zo is er ook een veband tussen het krijgen van longaandoeningen en het wonen in de directe omgeving van megastallen.
Citaat:
Geld speelt zeker ook een rol bij vaccinaties en medicijnen.
Als je het over big pharma hebt en geld verdienen, bekijk deze dan eens van VPRO-tegenlicht:
https://www.youtube.com/watch?v=44NyQNBWyG4&t=3s
Geld speelt altijd een rol en wat mij betreft mogen de big-pharma bedrijven rustig aangeklaagd worden voor mishandeling en doodslag, maar dat is mijn onderbuikgevoel
Citaat:
Ben je meteen een complotdenker als je een verband ergens meent te zien? En dat verband gaat verkondigen? Is dat erg? Zolang je niemand lastig valt in mijn ogen niet.
Zodra je het verband gaat verkondigen zonder dat je er werkelijk een verstandig onderzoek naar hebt gedaan en je zeker bent van je gelijk, dan hoeft dat nog geen complot te zijn, naar mijn mening tenminste. Maar ik vind het wel irritant dat mensen met alle stelligheid van de wereld gaan lopen blaten over zaken waar ze geen verstand van hebben alleen omdat ze zelf denken een verband te zien. Eventueel nog "bewezen" door obscure websites.
Ga je vediepen hoe een goed onderzoek eruit ziet, ga studeren op het onderwerp en ga daarna zelf een goed onderzoek doen (als je dat dan tenminste nog nodig vindt
)