Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petpa schreef:Het is ook verschrikkelijk.
En wat continue door mijn hoofd gaat is dat ze bij die pleegouders gevangen zat in een kooi, althans wat een van de verdenkingen is.
Nu kan ze zich niet uiten wat ook weer een vorm van gevangen zijn is.
Ik kan het even niet loslaten.
Petpa schreef:Het is ook verschrikkelijk.
En wat continue door mijn hoofd gaat is dat ze bij die pleegouders gevangen zat in een kooi, althans wat een van de verdenkingen is.
Babootje schreef:Petpa schreef:Het is ook verschrikkelijk.
Jij zegt het, ik dacht het. Inderdaad, de rest van je leven in een kooi.
Ik hoop dat de pleegouders een lange lange straf krijgen en nooit meer voor kinderen mogen zorgen.
En verder iedereen die aan dit drama heeft bijgedragen hun juiste straf krijgen.
VuurVleugels schreef:Wat afschuwelijk voor haar dat ze het overleeft heeft. Ik had haar heel anders gegund.
En ik geloof zo dat minstens 99% van de betrokken mensen bij hulpinstanties haar niet lieten zitten omdat ze er gewoon geen zin in hadden, maar dat hun handen gebonden waren door gigantische bureaucratie. Maar mochten er toevallig wél één of twee rondlopen die haar hebben laten zitten omdat het bijna weekend was en ze geen zin hadden in papierwerk of gedoe... Dan hoop ik dat die hier de rest van hun leven gillende nachtmerries aan overhouden.
En ik hoop dat er iets gaat veranderen... Maar ik ben heel bang voor weer een "niet onze verantwoordelijkheid"-vingerwijswedstrijd.
GabberGill schreef:Dit meisje had dit niet moeten overleven voor haarzelf. Ze zal zich zooooo kwetsbaar en machteloos voelen. Met dit trauma en deze leefomstandigheden zal het niet kunnen uiten een hoop bij het meisje teweeg brengen.
Ik vind dit verschrikkelijk
Friesfanaat schreef:Wat vinden jullie van het verweer van de pleegouders die beiden stellen dat het arme meisje zelf van de trap gesprongen zou zijn?
Ik vind het mensonterend wat dit jonge kind allemaal heeft moeten ondergaan en vindt het hartverscheurend dat zij zich zoals het er nu naar uit ziet nooit uit zal kunnen spreken en (indien ze zich geestelijk nog alles kan herinneren) dit nooit kan verwerken.. Arm, arm kind..
Babootje schreef:Petpa schreef:Het is ook verschrikkelijk.
Jij zegt het, ik dacht het. Inderdaad, de rest van je leven in een kooi.
Ik hoop dat de pleegouders een lange lange straf krijgen en nooit meer voor kinderen mogen zorgen.
En verder iedereen die aan dit drama heeft bijgedragen hun juiste straf krijgen.
Petpa schreef:Geen straf is zo hoog als het geweten...
Ik hoop dat iedere betrokkene zijn / haar geweten gaat werken...