Temu

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 26112
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Temu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 13:17

Tja, ik kan er niet zo veel mee. Reclames of manieren om iemand meer te laten kopen, ik ben er totaal ongevoelig voor. Ik heb al maanden een tegoed van 15 euro staan omdat ik wat wilde retourneren, maar ik heb nog niets leuks anders gevonden.
Ali is bovendien veelal goedkoper.
Niet veilig is relatief bij veel produkten. If you pay for peanuts you get monkeys.

Dat de reviews nep zijn is volledig waar, maar ik ken wel meer webwinkels met fake reviews. Dan zou men daar ook moeten optreden.

Een account opzeggen nog niet gedaan, dus geen ervaringen mee.

Maar ik vind het bij zulke nieuwsberichten vooral lijken of men niet wil dat je buiten de EU koopt, alsof er mensen bang zijn geld mis te lopen. En daarin ben ik heel makkelijk, lever het hier voor de juiste prijs, dan koop ik het gewoon hier. Maar ik ben geen dief van eigen portemonnee.

Tallie1979
Berichten: 22790
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 13:18

Interessant artikel! Het was mij ook al opgevallen dat je, bij doorklikken vanaf Facebook, een hogere prijs krijgt te zien. “Omdat ik al bestaande klant ben” Ik klik dus niet meer op deze reclame.

Dat je beter geen cosmetica uit China kunt halen, is mij ook bekend, zelfde geldt overigens ook voor electronica.

Ik zie niet heel veel gevaar in potloden, stickers of ladenkastjes bijvoorbeeld. Maar dat is mijn persoonlijke mening. :)

zoef123

Berichten: 367
Geregistreerd: 08-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 12:54

@mallybelly

Bedankt voor de link. Ook een camera besteld en een rijbroek benieuwd hoe die is.

germie

Berichten: 26112
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 13:25

Ik heb toevallig net weer wat besteld, een hardloopbroek en een paardenborstel. Ben benieuwd. De laatste keren viel het allemaal wat tegen, had ook geld teruggehad, dus dat heb ik nu weer gebruikt. De vorige keer had ik iets ontvangen wat kapot was bij aankomst. En ook nog van zeer slechte kwaliteit.

kimmie261

Berichten: 19234
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: Temu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 14:31

Ze hebben ook vliegenmaskers voor paarden voor een paar euro, iemand daar ervaring mee toevallig?

watnou1
Berichten: 991
Geregistreerd: 26-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 14:50

MallyBelly schreef:
MallyBelly schreef:
Ik heb n tijdje terug een trailer camera gekocht bij temu. Helemaal blij mee. Snel aangesloten, verbinding top met een appje op je telefoon.

Ook al eerder hoodies gekocht, zelfde kwaliteit als de goedkopere winkels hier. Ik vind ze top en zitten heerlijk.

Voor degene mij een pb hadden gedaan en wellicht gequote hadden wat ik gemist heb.
De trailercamera is weer op voorraad.
https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs= ... j5xjhn0n5p



De camera werkt goed dus ?

MallyBelly

Berichten: 3556
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 14:56

watnou1 schreef:
MallyBelly schreef:

Ik heb n tijdje terug een trailer camera gekocht bij temu. Helemaal blij mee. Snel aangesloten, verbinding top met een appje op je telefoon.

Ook al eerder hoodies gekocht, zelfde kwaliteit als de goedkopere winkels hier. Ik vind ze top en zitten heerlijk.

Voor degene mij een pb hadden gedaan en wellicht gequote hadden wat ik gemist heb.
De trailercamera is weer op voorraad.
https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs= ... j5xjhn0n5p

De camera werkt goed dus ?
heb m nu keer of 5 gebruikt en voor mij is ie top.

kimmie261

Berichten: 19234
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: Temu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 15:38

Been bescherming voor paarden is ook wel apart bij de Temu...

Afbeelding


:') :') :')

Tallie1979
Berichten: 22790
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Temu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 16:17

Hahaha, lekker geknutseld met die foto! :')

Ik ben behoorlijk los gegaan op Temu. Ik heb verschillende potloden besteld om te kijken welke ik fijn vind. En ook opbergmappen voor de potloden die ik hou :D

En een stel leuke strijk applicaties voor op nieuwe t-shirts, 2 hang/opberg zakken voor aan de kastdeur.

De postbode gaat het nog druk krijgen! :))

Tinka

Berichten: 3828
Geregistreerd: 20-12-01
Woonplaats: Lacaune

Re: Temu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 15:54

Ik heb een vliegenmasker besteld op temu vorig jaar, waardeloos ding, hele rare pasvorm, geen aanrader dus.