Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MallyBelly schreef:MallyBelly schreef:Ik heb n tijdje terug een trailer camera gekocht bij temu. Helemaal blij mee. Snel aangesloten, verbinding top met een appje op je telefoon.
Ook al eerder hoodies gekocht, zelfde kwaliteit als de goedkopere winkels hier. Ik vind ze top en zitten heerlijk.
Voor degene mij een pb hadden gedaan en wellicht gequote hadden wat ik gemist heb.
De trailercamera is weer op voorraad.
https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs= ... j5xjhn0n5p
watnou1 schreef:heb m nu keer of 5 gebruikt en voor mij is ie top.MallyBelly schreef:
Ik heb n tijdje terug een trailer camera gekocht bij temu. Helemaal blij mee. Snel aangesloten, verbinding top met een appje op je telefoon.
Ook al eerder hoodies gekocht, zelfde kwaliteit als de goedkopere winkels hier. Ik vind ze top en zitten heerlijk.
Voor degene mij een pb hadden gedaan en wellicht gequote hadden wat ik gemist heb.
De camera werkt goed dus ?
watnou1 schreef:MallyBelly schreef:
Ik heb n tijdje terug een trailer camera gekocht bij temu. Helemaal blij mee. Snel aangesloten, verbinding top met een appje op je telefoon.
De camera werkt goed dus ?
BeFunny schreef:Ik heb echt alleen nog maar juist kwa hardloop kleding kwaliteitsspul gehad. Ook shirts en sokken.
Had je de broek uit de link die ik stuurde? Want die klopt gewoon met de maten zoals ze hier ook in de winkel liggen.
kimmie261 schreef:Ik heb laatst weer wat besteld en een vliegenmasker meebesteld voor nog geen 4 euro.. maar ding ziet er prima uit, ga hem van de week bij 1 van de paarden aandoen, eens zien hoe die past, maar voor nu, voor 4 euro, niet slecht...
TessaxQuincy schreef:Hier de eerste keer dat een bestelling van mij niet optijd binnen komt. Zou tussen 16 en 23 juni komen maar komt vandaag niet binnen dus niet op tijd.
Had een storage box gekocht waar ik de garen voor m'n armbandjes in kan doen, die ik zelf knoop. Zodat ik het makkelijker mee kon nemen op vakantie. Maar helaas ik ga maandag op vakantie en het is nog niet binnenBaal er wel echt van, normaal altijd alles op tijd binnen en bestel ik eens wanneer ik het echt nodig heb voor een bepaalde datum komt het niet optijd binnen.
Had het ook wel verwacht want alle updates waren dit keer echt heel langzaam en zaten meerdere keren een paar dagen tussen terwijl ik normaal bijna wel elke dag een update krijg. (wel weer balen dat m'n zus een dag later een bestelling had gedaan en die gister al binnen is gekomen.)
![]()
[ [url=m/taCVfz.webp]Afbeelding[/url] ]
En nog wat meer kleurtjes die ik nog niet had.
[ [url=m/B8EMfG.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ofAxSt.png]Afbeelding[/url] ]