Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nielojram schreef:Dat de caissière straks geen werk meer heeft door de zelfscan, betekent niet dat de caissière iets anders in de winkel kan doen, toch? Producten bijvullen? Service-balie?
purny schreef:FrNo schreef:Overal staan ze nu om personeel te springen, ook in de supermarkten, dus ze zullen niet werkloos worden.
Ik heb een lange tijd geleden gesolliciteerd bij de supermarkt en ik werd met mijn 39 jaar en een brok ervaring toch echt niet aangenomen
Polarize schreef:Ach ik ben 22 en de jongste van de vaste ploeg op dit moment. Volgende is wel 10 jaar ouder dan ik. Niet aangenomen worden kan aan vanalles hebben gelege
Fitzroy schreef:Ik kan het helaas niet lezen omdat het een premium artikel is, dus ik ben benieuwd wat ze gedaan heeft.
Maar veel reacties eronder. De zelfscankassa’s maken heel wat los.
https://www.gelderlander.nl/arnhem/roze ... nts-anchor
Plukje schreef:Fitzroy schreef:Ik kan het helaas niet lezen omdat het een premium artikel is, dus ik ben benieuwd wat ze gedaan heeft.
Maar veel reacties eronder. De zelfscankassa’s maken heel wat los.
https://www.gelderlander.nl/arnhem/roze ... nts-anchor
Ze wordt vaak uitgescholden bij de zelfscankassa als zij een controle moet uitvoeren. Ze heeft alle scheldnamen die ze ooit over zich heen heeft gekregen op haar trui geplakt en gaat het gesprek aan met klanten over het gebruik van deze scheldnamen. De actie heeft de naam ‘ik heb een naam’ en is bedoeld om klanten meer bewust te maken van het feit dat ze gewoon een mens is die haar werk uitvoert.
verootjoo schreef:Nielojram schreef:Als je na 2 maanden nog steeds weet dat het niet afgeschreven is, ben je er wel mee bezig..
Gelukkig een vrome bokker, als ik haar berichten zo lees.
Ik heb het ook aangegeven hoor, wees maar niet bang
Vanwaar deze beschuldigingen van diefstal? Het is mijn fout niet dat ze niet afschrijven
Hoe is je laatste bericht bedoeld??
Bezorger brengt mijn boodschappen, zegt betalen kan nu niet, het wordt later afgeschreven van de rekening. Daar zet ik een handtekening voor.
Maand later blijkt mijn boekhouding niet te kloppen en heb ik dus dat bedrag over.
Dat heb ik gemeld, maar als ze het nog niet afschrijven, is mijn verantwoordelijkheid klaar vind ik![]()
Ze hadden er ook voor kunnen kiezen de boodschappen dan niet te leveren, dat is ook al eens gebeurd.
Ga dat geld niet persoonlijk bij de AH brengen ofzo, dat kan trouwens ook niet eens.
DuoPenotti schreef:En het zijn denk ik niet alleen de loonkosten die ze willen besparen met zelfscan. Maar het ook niet hebben van personeel genoeg.
Marije_jiplover schreef:Niet sneller bij de zelfscan?
Niet als je alles nog moet gaan scannen aan de kassa, nee, maar als ik met handscanner door de winkel loop en alles eerst scan en dan in mijn tas stop, ben ik bij de zelfscanner echt in no-time klaar, zelfs met een controle.