Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Juridisch snap ik wat je bedoelt hoor, en daar ben ik het ook mee eens.
Maar gevoelsmatig … i dunno…
Zonnetje81 schreef:Ben ik de enige die vind dat vluchtelingen ook bewust op een gammele boot stappen die overvol is? Je kan mij veel vertellen maar ook al is de reden anders het blijft een bewuste keuze. Voor mij is het een niet erger dan het ander.
Zonnetje81 schreef:Ik mag hopen dat je daar inderdaad de enige in bent.Ben ik de enige die vind dat vluchtelingen ook bewust op een gammele boot stappen die overvol is? Je kan mij veel vertellen maar ook al is de reden anders het blijft een bewuste keuze. Voor mij is het een niet erger dan het ander.
Zonnetje81 schreef:Ben ik de enige die vind dat vluchtelingen ook bewust op een gammele boot stappen die overvol is? Je kan mij veel vertellen maar ook al is de reden anders het blijft een bewuste keuze. Voor mij is het een niet erger dan het ander.
8nnemiek schreef:_Mars schreef:Hier ook not een interessante video over pressure en metaal wat er dan gebeurd! Een uitleg van David Attenborough. Notitie: De Titan was dus niet eens van staal maar een niet aan te raden materiaal (Carbon fiber)
https://www.reddit.com/r/Damnthatsinter ... sea_david/
Koolstofvezel is zelfs sterker dan staal, dus die keus snap ik op zich wel. Het schijnt dat juist het raampje de zwakke plek was.
8nnemiek schreef:Verder geen flauw idee of koolstofvezel een houdbaarheidsdatum heeft.
Mellow schreef:Dat zegt Kuggur toch ook? Reken maar dat dat grondig onderzocht is = referentie naar de houdbaarheidsdatum.Ze bedoeld de houdbaarheid van de stof. Niet of het wel of niet bestaat.
8nnemiek schreef:Dat geldt uiteraard voor goede kwaliteit koolstofvezel, dat is sterker dan staal.
Verder geen flauw idee of koolstofvezel een houdbaarheidsdatum heeft. Epoxy wel, koolstofvezel nog nooit iemand over gehoord.
Avalanche schreef:Mellow schreef:Dat zegt Kuggur toch ook? Reken maar dat dat grondig onderzocht is = referentie naar de houdbaarheidsdatum.Ze bedoeld de houdbaarheid van de stof. Niet of het wel of niet bestaat.
Overigens komt het vanuit de vliegtuigindustrie en is berekend op druk van binnenuit. Niet van buitenaf.