Peter R de Vries neergeschoten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:48

Frits Wester heeft het heel zwaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:48

Maureen95 schreef:
Kan de link van de livestream hier misschien gedeeld worden als die online komt?
Ik denk als je naar npo.nl gaat en op 'Live' klikt, je hem gewoon voor je neus hebt.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:49

Ik kijk op mijn tablet naar Rtl4 via Ziggo Go.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:49

Mkango schreef:
Maureen95 schreef:
Kan de link van de livestream hier misschien gedeeld worden als die online komt?
Ik denk als je naar npo.nl gaat en op 'Live' klikt, je hem gewoon voor je neus hebt.

Ah top dankjewel! :)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:50

Jolliegirl

Ik ben ook benieuwd of er een livestream is.

Smee__

Denise_Storm schreef:
Smee__ schreef:
Het begint nou een naar politiek gesprek te worden bij Humberto, vind het vrij respectloos naar Peter R de Vries en zijn familie toe..

Gelukkig draait Frits het gesprek goed terug naar de goede richting. Dat was een goede zet.

Absoluut! :j

Heb RTL4 ook alleen aangezet voor de persconferentie zo, weet nu weer waarom ik nooit dit soort praatprogramma's kijk.

WinSel

Voetbal wordt naar NPO3 verplaatst. Persconferentie is op NPO1

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:51

Denise_Storm schreef:
Alja schreef:
Dit dus...
Vind het echt heel erg!
Maar ik weet niet zeker als je moet hopen dat hij er goed uit gaat komen...

Want, hoezo

Denk jij dat iemand ooit weer kan functioneren naar 5 schoten in het hoofd?
Ik vraag me af als je ooit meer kunt worden dan een kasplantje[/quote]

Weer van die nare speculaties. Doe het nou alsjeblieft niet. Er is 1 schot in zijn hoofd bevestigd, er zijn 5 knallen gehoord. Dat is wat het is. We weten het niet. Laten we met elkaar hopen dat die heel veel engeltjes op zijn schouder had en hij keihard aan het vechten is voor zijn leven.[/quote]

Sterker nog, er is geen enkel schot bevestigd.
Dus ook dat ene schot door het hoofd wat gespeculeerd wordt, is niet zeker.

Ik heb helaas niks met de beste man. Maar hij doet onwijs veel goeds en dit is hem zeker niet gegund. Wij zijn er hier ook enorm van geschrokken.
En ondanks dat we hem een kwal vinden, hoop ik toch dat hij nog wel kan komen kwallen op tv, live.

xPareltje

Diep triest om dit te moeten vernemen. Ik hoop dat hij blijft vechten voor zijn leven en het gaat redden. :knuffel:

Denise_Storm

RTL is overgeschakeld naar rtl nieuws waar de persconferentie ook wordt uitgezonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:52

Ik vind het echt zo onnodig dat mensen ook steeds moeten benoemen dat ze niks met hem hebben. Echt totaal irrelevant :n

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:52

Ik heb trouwens wel respect voor die jongedame van de politie, zo jong als ze lijkt staat ze daar een staaltje woordvoering te doen.. ongelooflijk knap.

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:54

Roosch schreef:
Ik heb trouwens wel respect voor die jongedame van de politie, zo jong als ze lijkt staat ze daar een staaltje woordvoering te doen.. ongelooflijk knap.

Ja! Heel gaaf om te zien. Je moet er maar gaan staan als woordvoerder op zo’n moment. Hele duidelijke informatie ook.

iirrssjjee

Roosch schreef:

Die blonde dame?
Vond ik ook al!

Jolien87

Roosch schreef:

Dit ben ik helemaal met je eens.
De journalist stelde best sterke vragen maar daar gaf ze keurig en adequaat antwoord op. Heel knap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:55

KellyR schreef:
Sterker nog, er is geen enkel schot bevestigd.
Dus ook dat ene schot door het hoofd wat gespeculeerd wordt, is niet zeker.

Ik heb helaas niks met de beste man. Maar hij doet onwijs veel goeds en dit is hem zeker niet gegund. Wij zijn er hier ook enorm van geschrokken.
En ondanks dat we hem een kwal vinden, hoop ik toch dat hij nog wel kan komen kwallen op tv, live.

Minstens 1 schot in het hoofd was overduidelijk op de beelden. Het is wel zeker.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:55

Ja, die blonde dame. Woordvoering is echt geen makkelijke taak en dan sta je daar zo jong in deze situatie die heel Nederland aangaat. Volledig, duidelijke antwoorden. Echt. Wauw.

Iriscope

Re: Peter R de Vries neergeschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:56

Misschien wil iemand samenvatten wat er in de persconferentie gezegd wordt? Ik woon niet in NL en kan de livestream niet kijken helaas.

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:57

Roosch schreef:

Dat baantje krijg je ook niet zomaar. Daar zit een zware opleiding achter. Diep respect.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:58

Ik zie alleen voetbal via de livestream link die hier geplaatst werd

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:58

Roosch schreef:

Mevr. Stor! (Ik geloof Marijke maar weet het niet zeker.) Zij doet het echt heel erg goed altijd. Ze is ook regelmatig in ‘opsporing verzocht’ geweest.

Ik voel me bijzonder aangedaan door deze gebeurtenissen. Ik ben geen fan van hem maar dit doe je niet. Vreselijk… Ik wens zijn naasten en alle verdere betrokkenen erg veel sterkte toe.

Mensen die beelden van de aanslag delen, daar heb ik geen goed woord voor over. Ik hoef ze niet te zien, niemand hoeft ze te zien. Bijzonder asociaal ook dat dergelijke beelden maar rond kunnen blijven gaan. Credits voor de personen die de video doorkrijgen en ‘m zonder te bekijken verwijderen, het voelt voor mij echt als verkeerde nieuwsgierigheid om dergelijke beelden te gaan bekijken. Het zal je vader of geliefde maar zijn…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:59

Roosch schreef:
Ja, die blonde dame. Woordvoering is echt geen makkelijke taak en dan sta je daar zo jong in deze situatie die heel Nederland aangaat. Volledig, duidelijke antwoorden. Echt. Wauw.

Zag ik idd ook, heel knap!

Denise_Storm

WinSel

Zodra de persconferentie begint, schakelen ze over