Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Ik heb Mark Rutte ook niet gezien, maar ik weet zeker dat hij het niet goed doet.. Maar ik heb ook niet op hem gestemd
Maar dit terzijde
_San87_ schreef:Storm schreef:Dus jouw voordeur zit nooit op slot?
Ik mis even wat dit met deze kwestie te maken heeft.
Billy schreef:_San87_ schreef:
Ik mis even wat dit met deze kwestie te maken heeft.
Als je uit mag gaan van het goede in de mens kun je je voordeur toch gewoon open laten? Dat is dan geen uitlokking, je moet er vanuit kunnen gaan dat ze je huis niet binnen komen toch?
Storm schreef:Ik ben helaas door schade en schande wijs geworden en vertrouw alleen mijzelf, mijn beste vrienden en familie. De rest moet heel hard zijn best doen om mijn vertrouwen te winnen.
Ik loop al wat langer mee en heb heel wat keren mijn hoofd gestoten, óók in de liefde. Zeer hard in de liefde zelfs, van mijn (nu ex)man waar ik het meest op vertrouwde.
Dus vind ik het stom en onbegrijpelijk om een vrouw te vertrouwen die je vreemd laat gaan en je om naaktbeelden vraagt, ja.
_San87_ schreef:Goede post!Storm schreef:Vertrouwen in een persoon die je nog nooit gezien hebt?
Dan ben je wel erg naïef.
Ik heb Mark Rutte nog nooit gezien. Toch vertrouw ik erop dat hij ons land naar eer en geweten bestuurt. Ik heb de personen die wetten maken voor ons land nog nooit gezien. Toch vertrouw ik erop dat zij goede regels en wetten maken. Ik ben nog nooit in contact geweest met politieagenten, toch vertrouw ik erop dat zij de orde handhaven naar eer en geweten. Ik heb nog nooit een ongeluk gehad, toch vertrouw ik erop dat die onbekende mensen van de ambulance mij helpen mocht ik een ongeluk krijgen.
Vertrouwen leggen in iemand die je nog nooit hebt gezien/waar je nog nooit mee te maken hebt gehad, is helemaal niet raar en juist iets waarop de samenleving is gebouwd.
Billy schreef:Ach, de mannen hebben een voorzet gegeven, ze hoefde alleen maar in te koppen...
Ik vind dat hetzelfde als dat ik mn fiets niet op slot zet en ze nemen hem mee.
Zij zijn fout maar ik ben niet voorzichtig genoeg geweest. Dat maakt mij niet schuldig, maar wel dom.
Kinke schreef:Billy schreef:Als je uit mag gaan van het goede in de mens kun je je voordeur toch gewoon open laten? Dat is dan geen uitlokking, je moet er vanuit kunnen gaan dat ze je huis niet binnen komen toch?
Zou toch niet best zijn als je standaard maar van het slechte in de mens uitgaat
_San87_ schreef:Storm schreef:Schuldig aan nalatigheid.
Eerder schuld aan verkeerd inschatten van iemands intenties. Daar is heel de wereld in meer of mindere mate wel schuldig aan.
Billy schreef:Je hebt eigen verantwoordelijkheid, als je dat ontkent heb je gelijk...
Billy schreef:Ik vind het echt een geweldige discussie trouwens, het gros vindt dat de mannen slachtoffer zijn, maar eigen verantwoordelijkheid is niet nodig en het bedriegen van je eigen gezin is ook geen issue..
Ik merk echt dat ik oud en ouderwets word..
Storm schreef:_San87_ schreef:
Eerder schuld aan verkeerd inschatten van iemands intenties. Daar is heel de wereld in meer of mindere mate wel schuldig aan.
Ja, en in deze kwestie dus ook schuld aan online vreemdgaan en het stukmaken van je eigen gezin.
Maar goed, oneens zijn mag inderdaad. Ik zou de fout bij mezelf zoeken en niet bij een ander als ik in de schoenen stond van een van deze BNers.
Billy schreef:Kinke schreef:
Zou toch niet best zijn als je standaard maar van het slechte in de mens uitgaat
Ik ben realist... Ik weet als ik mn deur open laat dat er dan dingen fout kunnen gaan. Dus ik bescherm mezelf en trek de deur in het slot, en meestal draai ik hem ook op het nachtslot
_San87_ schreef:Billy schreef:Ik ben realist... Ik weet als ik mn deur open laat dat er dan dingen fout kunnen gaan. Dus ik bescherm mezelf en trek de deur in het slot, en meestal draai ik hem ook op het nachtslot
Zou m wel echt op slot doen. Enkel in het slot trekken is niet op slot en iedere debiel met een pinpas krijgt je deur open.
Of eigenlijk een flexibele metalen plaat.
_San87_ schreef:Storm schreef:Vertrouwen in een persoon die je nog nooit gezien hebt?
Dan ben je wel erg naïef.
Ik heb Mark Rutte nog nooit gezien. Toch vertrouw ik erop dat hij ons land naar eer en geweten bestuurt. Ik heb de personen die wetten maken voor ons land nog nooit gezien. Toch vertrouw ik erop dat zij goede regels en wetten maken. Ik ben nog nooit in contact geweest met politieagenten, toch vertrouw ik erop dat zij de orde handhaven naar eer en geweten. Ik heb nog nooit een ongeluk gehad, toch vertrouw ik erop dat die onbekende mensen van de ambulance mij helpen mocht ik een ongeluk krijgen.
Vertrouwen leggen in iemand die je nog nooit hebt gezien/waar je nog nooit mee te maken hebt gehad, is helemaal niet raar en juist iets waarop de samenleving is gebouwd.