Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Ok. Terug on topic.
Ik denk dat het echt een coping strategy is. Zie mijn eerdere post. Je kan niet alles weten.
Ik kan ook overweldigd worden door sommige zaken. Maar mijn brein denkt dan gewoon “dit snap ik niet maar ik kan niet alles snappen”.
rien10 schreef:Ok. Terug on topic.
Ik denk dat het echt een coping strategy is. Zie mijn eerdere post. Je kan niet alles weten.
Ik kan ook overweldigd worden door sommige zaken. Maar mijn brein denkt dan gewoon “dit snap ik niet maar ik kan niet alles snappen”.
Dinopino schreef:1. naam belachelijk maken. Weet niet wat dat voor functie heeft want die is toch verzonnen. Moet ik nou om een mod. gaan roepen. Oh wacht effe dat doen jullie. Want er vind een ontiegelijke zinvolle discussie plaats. Hoe je het ook wend of keert.
Jullie laten je eigen van je onmenselijkste kant zien.
2. Succes met het vinden van de muis en vuilniszak.
8nnemiek schreef:Geweldige reactie![]()
Op Dinopino ga ik niet meer reageren. Ik krijg nu helemaal het idee dat het gewoon een trol is en zich rot lacht om mensen die haar reacties serieus nemen.. Een soms platte soms ronde aarde?Die is helemaal nieuw voor mij
Sizzle schreef:rien10 schreef:Ok. Terug on topic.
Daar vind ik de volledig onbegrepen creatie theorie een fantastisch voorbeeld van. Mensen die niets begrijpen van fotonen en quantumtheorie die dus gehinderd door geen enkele kennis op basis daarvan beweren dat je alles kunt creeeren/scheppen door observatie.
Dat was heb moment dat de onderkaak naar beneden ging, ik hem weer dicht duwde en dacht.......juist ja, veel plezier met scheppen.
Dinopino schreef:1. naam belachelijk maken. Weet niet wat dat voor functie heeft want die is toch verzonnen. Moet ik nou om een mod. gaan roepen. Oh wacht effe dat doen jullie. Want er vind een ontiegelijke zinvolle discussie plaats. Hoe je het ook wend of keert.
Jullie laten je eigen van je onmenselijkste kant zien.
2. Succes met het vinden van de muis en vuilniszak.