Dinopino schreef:Dinopino schreef:Die mensen zijn gestorven maar 9.11 is niet door degene gedaan wie ze jullie willen laten geloven. De 3000 mensen zijn gestorven door andere daders. Zo en wanneer jij me nu gaat vertellen dat drie gebouwen tegelijkertijd inzakken als een kaartenhuis en het metaal zich tegelijkertijd op lost in stof dan mag je dat heeeel wat architekten gaan uitleggen.
Ik begrijp dat je hele stuk gelezen hebt en het spijt me dat je iemand toen verloren hebt. Vooral dan zou mijn interesse groot zijn in de waarheid. Dat ik zeg dat er geen doden zijn gevallen heb je volgens mij toch verkeerd begrepen.
Ik wil hier niet meer reageren maar mij viel op dat ik dit toch echt nergens gezegd heb
Ik vind het persoonlijk niet zo netjes van je dat je een topic opent en op het moment dat je tegengas krijgt (wat imo heel normaal is gezien je complottheorieën hier deelt, die niet te onderbouwen zijn met feiten en data) trek je je snel terug uit het topic.
Als je mensen daadwerkelijk wil waarschuwen/informeren/discussieren, dan zal je toch echt gewoon je beweringen moeten onderbouwen. We kunnen je niet geloven op je mooie blauwe ogen.
Als je mensen níet wil waarschuwen/informeren/discussieren, waarom open je dit topic dan? Om te rellen? Om te zeggen 'zie je wel jullie zijn schaapjes en ik heb wel alle kennis paraat'?