MightyMike schreef:Geef toch aan dat ik zeker geen moraalridder ben Juval. Wil zeker wel bewuster worden van wat we kopen, van het meerendeel in de winkel heb je als consument geen idee hoe het product gefabriceerd wordt, en ja, wellicht zit daar wel wat tussen wat niet geproduceerd is zoals wij het hopen. Mijn frustratie zoals tig keer in dit topic is aangegeven bij Ali en Wish zit hem in het feit dat het gepikte ontwerpen zijn van andere bedrijven, namaak dus. Ik ken een aantal kleine, hardwerkende bedrijfjes die dit overkomt en het hierdoor heel moeilijk hebben om te blijven bestaan. In de hoop dat mensen zich bewuster worden wat ze kopen, ook ik word hier bewuster, lees over gevaren voor de gezondheid ed, nog meer reden om er niet te kopen. Over de rest van producten bij andere bedrijven ga ik hier zeker niet pretenderen, en heb ik volgens mij ook niet gedaan, dat ik daar een expert in ben waar het allemaal vandaan komt. Dus vind het een rare aanval Juval.
Ik volg het vlog van Elise Dingen, die kwam op ten duur ook met een vlog over copywrite. Ze vond stickers op Ali die afbeeldingen bevatten van een illustrator die daar veel werk aan heeft gehad. En die ziet er dus geen cent van.
En dat is dus gewoon niet OK. Dus ik sluit mij bij jou aan.