Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 14:59

Berdien schreef:
Beroemdheden zijn geen helden, zijn geen onfeilbare mensen. Mensen moeten ophouden er zo door verblind te raken.

Ook beroemdheden piesen en poepen gewoon :P Het zijn soms net mensen!

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 15:00

Cayenne schreef:
Berdien schreef:
Beroemdheden zijn geen helden, zijn geen onfeilbare mensen. Mensen moeten ophouden er zo door verblind te raken.

Ook beroemdheden piesen en poepen gewoon :P Het zijn net mensen!

Hij is voor mij geen Held of zo hoor.

Berdien

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 15:07

Er zijn ook genoeg mensen die onder ede verklaren dat ze schuldig zijn aan een misdaad die ze niet gepleegd hebben. Puur vanwege druk van buitenaf, of omdat ze de kostbare proceskosten niet meer kunnen dragen. Andersom kan het ook zo zijn, dat iemand verklaart dat iets niet is gebeurd terwijl er wel degelijk iets aan de hand was. Het Amerikaanse rechtssysteem is bijzonder complex en zeker niet zwart wit. Dus vast blijven houden aan 'but he said' is niet echt constructief.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 15:11

Maar dat is volgens mij niet inherent aan het Amerikaanse systeem... ook hier kunnen mensen liegen natuurlijk, dat kan overal :j

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 15:39

Misschien voor sommigen wel interessant om de docu over amanda knox te kijken.
Ook zij bekende na uren 'ondervraagd' te zijn.
Bleek uiteindelijk volledig onschuldig

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 15:46

En wie is Amanda Knox

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 15:52

pompadour schreef:
En wie is Amanda Knox

Wauw... nu neem ik je helemaal niet meer serieus. Volgens mij loop je hier puur en alleen maar te trollen. Zonde van de mooie en veelal nette discussie die hier is ontstaan.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 15:55

Als hij geen pedofiel was, waarom dan met een kind in bed willen slapen? Constant nabijheid zoeken van kinderen, "speciale" relaties opbouwen met kinderen, quasi leven in functie van kinderen ... Je kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat hij pedofiel was. Dit is niet het gewone leuk vinden van kinderen, dit is scheef, verdraaid, crazy en ongezond. Of hij daarbovenop ook pedoseksueel was is nog een stap verder, maar als de kat zo lang en zo vaak bij de melk zit en zich onaantastbaar waant, er allemaal geen erg in ziet, niet helemaal spoort, drugs gebruikt is de kans heel groot dat er weinig remmingen overblijven, dat het op bepaalde momenten fout loopt, grenzen (die al heel vaag waren doordat hij het allemaal normaal vond) overschreden worden en eens dat gebeurd zonder dat het negatieve consequenties heeft is het hek van de dam

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 15:58

pompadour schreef:
Callisto04 schreef:
Jij kende hem persoonlijk als zijn psychiater of zo?

Hij is vrijgesproken , dus dan is hij onschuldig .

Nope. Er is niet bewezen dat ie het gedaan heeft. Dat is heel wat anders ;)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 16:10

Dit is een wellesnietes spelletje over iemand die overleden is en waar nu bepaalde mensen hopen nog een slaatje uit te kunnen slaan. Gaat nergens meer over, hij is vrijgesproken en kan zich ook niet meer verdedigen.
Ik ga dit topic ontstippen.

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 17:35

Maar ff iets anders. Als ze nog geld willen hebben, van wie moet dat geld dan komen? (Misschien een domme vraag maar oprecht nieuwsgierig :+ )
Zoals ik heb gezien zat MJ 400 milj dollar in schulden?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 17:38

Joliieeenn schreef:
Maar ff iets anders. Als ze nog geld willen hebben, van wie moet dat geld dan komen? (Misschien een domme vraag maar oprecht nieuwsgierig :+ )

Ze krijgen geen geld voor het maken van de film. Ik denk ook niet dat ze überhaupt iets verdienen aan de film. Hij is wel verkocht aan tv zenders maar daar profiteren de regisseur en productiemaatschappij van.

Ik denk, als het echt allemaal zo gegaan is, dat ze erkenning zoeken en ouders willen waarschuwen hoe pedoseksuelen hun slachtoffers groomen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 17:48

Aan een documentaire kun je goed geld verdienen hoor. Tv zenders, streaming diensten, online.. Vaak is een documentaire ook nog eens reclame voor een boek dat uitgebracht gaat worden, maar dat is hier (nog) niet aan de orde voor zover ik weet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 17:51

8nnemiek schreef:
Aan een documentaire kun je goed geld verdienen hoor. Tv zenders, streaming diensten, online.. Vaak is een documentaire ook nog eens reclame voor een boek dat uitgebracht gaat worden, maar dat is hier (nog) niet aan de orde voor zover ik weet.

Zeker, als dat zo afgesproken is, dat je royalties krijgt of een bedrag voor deelname. Maar dat is dus niet het geval hier.

Misschien dat ze nog iets vragen voor interviews maar ze hebben ook promotie nodig voor de film dus ik betwijfel dat.

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 18:04

MarcoBorsato schreef:
Joliieeenn schreef:

Ze krijgen geen geld voor het maken van de film. Ik denk ook niet dat ze überhaupt iets verdienen aan de film. Hij is wel verkocht aan tv zenders maar daar profiteren de regisseur en productiemaatschappij van.

Ik denk, als het echt allemaal zo gegaan is, dat ze erkenning zoeken en ouders willen waarschuwen hoe pedoseksuelen hun slachtoffers groomen.

Na zijn dood is die schuld betaald.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 18:08

pompadour schreef:

Hoe wat door wie dan?

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 18:13

MarcoBorsato schreef:
pompadour schreef:

Hoe wat door wie dan?

Door de Michael Jackson Estate,
Door de rechten van albums en zijn naam mag je niet zo maar gebruiken, schijnt dat hij dat tijdens zijn leven geregeld te hebben.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 18:47

Sanet schreef:
Stel dat er inderdaad iets gebeurd is met die jongen wat echt niet door de beugel kan (en dat is blijkbaar, anders heb je daar geen paniek aanvallen van), wat voor nut heeft dat nu nog om daar een documantaire over te maken...?
Als ze het niet verwerkt hebben, dan los je dat toch niet op door het hele verhaal zo op tv te knallen?
Of zouden ze er toch nog meer geld uit willen slepen?

Wellicht om toch de andere kant te laten zien van de geliefde en bekende man?
Als je bv kijkt naar Bill Cosby heeft dat toch ook lang geduurd voordat mensen gingen praten?
MJ leeft dan wel niet meer maar het is een lang proces om zoiets te verwerken en er over praten kan onderdeel zijn van de verwerking. En waarom niet op tv ik denk dat bekende mensen vaak toch anders behandeld worden. Laat mensen maar eens zien hoe "blind" ook ouders kunnen zijn in zo'n situatie.
Het kan gewoon een eyeopener zijn voor ouders met kinderen.
En misschien is het voor hun ook fijner/veiliger om er nu open over te kunnen praten nu hij niet meer leeft. Geen idee. Ik denk ook zeker wel dat ze er iets aan verdienen. Hoe je het ook wend of keert de kinderen/ouders zijn er natuurlijk financieel wel slechter op geworden sinds ze niet meer met MJ optrekken. En als je terug moet in levensstijl is dat voor iedereen lastig dus ook dat zal wel meespelen. Maar of dat nu zo erg is. Dat is natuurlijk afhankelijk van het feit of ze de waarheid spreken.
En dat zijn op dit moment zijn er weinig mensen die de waarheid echt weten
.
En daar zullen we nooit achter komen. Maar hopelijk zijn er mensen die er iets van leren wat de waarheid ook mag zijn.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 18:49

Callisto04 schreef:
Als hij geen pedofiel was, waarom dan met een kind in bed willen slapen? Constant nabijheid zoeken van kinderen, "speciale" relaties opbouwen met kinderen, quasi leven in functie van kinderen ... Je kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat hij pedofiel was. Dit is niet het gewone leuk vinden van kinderen, dit is scheef, verdraaid, crazy en ongezond. Of hij daarbovenop ook pedoseksueel was is nog een stap verder, maar als de kat zo lang en zo vaak bij de melk zit en zich onaantastbaar waant, er allemaal geen erg in ziet, niet helemaal spoort, drugs gebruikt is de kans heel groot dat er weinig remmingen overblijven, dat het op bepaalde momenten fout loopt, grenzen (die al heel vaag waren doordat hij het allemaal normaal vond) overschreden worden en eens dat gebeurd zonder dat het negatieve consequenties heeft is het hek van de dam

Jij snapt het.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 21:40

pompadour schreef:
[
Hij is voor mij geen Held of zo hoor.

Ha! You could have fooled me! 8)7

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 21:42

chanicha schreef:
Dit is een wellesnietes spelletje over iemand die overleden is en waar nu bepaalde mensen hopen nog een slaatje uit te kunnen slaan. Gaat nergens meer over, hij is vrijgesproken en kan zich ook niet meer verdedigen.
Ik ga dit topic ontstippen.

Wie zegt dat ze er een slaatje uit willen slaan? Dat hebben ze toch allang gedaan, toen ze zijn geld aannamen in ruil voor het zwijgen. (of onder ede te verklaren dat er niks was gebeurd? ;) )

Waarom zou hij eigenlijk betaald hebben, als hij zo onschuldig was? "Hij wilde geen gedoe...?" Yeah, right...

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 11:14

Aparte video, met een aparte MJ...een beetje vreemd...maar dat was hij. Hij is zo kinderachtig dat die kinderen waarschijnlijk het eerst niet eens als misbruik zagen, omdat de kinderen misschien nog volwassener waren dan MJ 8)7

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... ermisbruik

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 11:31

Dat is hier al vaker gezegd inderdaad.. Hij is gewoon nooit echt opgegroeid, heel erg kinderlijk en behoorlijk wereldvreemd. Voor mijn gevoel was het mentaal gewoon echt nog een kind. En dan in combinatie met die hormoonremmers..

Hij heeft destijds betaald omdat de zaak al jaren liep voor zover ik weet en hij er vanaf wilde zijn. Wat inderdaad niet de slimste zet was, want dan gaan mensen het juist zien als een schuldbekentenis.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 22:46

Ik snap niet wat het nut is van dit aan het licht brengen van iemand die dit jaar al 10 jaar dood is.

Als het echt is gebeurd, dan snap ik dat de slachtoffers dit willen verwerken. Maar of een film, die wereldwijd wordt verspreid en waar iedereen van slag van is de manier is? Ik denk het niet.

Deze man is inmiddels niks meer dan een aantal botten in een kist. Er zal geen genoegdoening komen. Daarvoor hadden ze eerder hun mond open moeten doen. En dat hebben ze niet gedaan. Toen de kans er was, hadden ze die moeten pakken.

Dit is gewoon mediageil een dode nog verder de grond in trappen. :n

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 22:59

Tallie1979 schreef:
Ik snap niet wat het nut is van dit aan het licht brengen van iemand die dit jaar al 10 jaar dood is.

Als het echt is gebeurd, dan snap ik dat de slachtoffers dit willen verwerken. Maar of een film, die wereldwijd wordt verspreid en waar iedereen van slag van is de manier is? Ik denk het niet.

Deze man is inmiddels niks meer dan een aantal botten in een kist. Er zal geen genoegdoening komen. Daarvoor hadden ze eerder hun mond open moeten doen. En dat hebben ze niet gedaan. Toen de kans er was, hadden ze die moeten pakken.

Dit is gewoon mediageil een dode nog verder de grond in trappen. :n

Daar ben ik volkomen mee eens, de enigste die ze raken zijn de kinderen, en zijn familie.

Ze zullen nooit geld ontvangen van de kinderen van MJ.