Varekaj schreef:Dus jij was erbij en hebt gezien wat hij exact allemaal gedaan heeft?
Hij was kampbewaker en daar moeten we het voorlopig mee doen. Dat wordt gelijkgesteld met medeplichtig op dit ogenblik, maar ook binnen medeplichtig zijn heb je verschillende gradaties. Het is aan de rechtbank om uit te maken in welke mate dat was en welke straf erbij hoort.
Nee ik niet maar het overgrote gedeelte van mijn familie hebben we niet meer terug mogen zien dus ik denk dat ik er wel enigszins iets van mag vinden of niet dan??
Die vent zal veroordeeld worden . Gelukkig wordt dat door mensen die heel goed weten wat zich daar heeft afgespeeld beoordeeld. En gelukkig hebben die mensen hun historische feiten wel goed op een rij zodat het geneuzel over wat zijn aandeel is geweest boven tafel zal komen.
Exht van de gekke dit soort discussies gewoon.
Die hufter heeft een compleet leven kunnen leiden waar vele vele vele anderen al jong op gruwelijke wijze de dood hebben moete vinden. Wtf ga je daar nog op beredeneren hoe onschuldig zijn rol zou hebben kunnen zijn?
Onbegrijpelijk vind ik dit