Petpa schreef:Kinderen leren nu dat drammen en weglopen werkt... Dit zijn de criminelen van de toekomst.
Haha mag ik hier even heel hard om lachen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onali schreef:Sani schreef:Dus over een x periode krijgen we hetzelfde riedeltje nog een keer?
Yup.
Het heeft blijkbaar toch zin.
Fijn voor de kinderen hoor, maar dit geeft een heel verkeerd signaal af.
Myrthe3 schreef:Slecht gedrag wordt dus beloond?!
Waar gaat het toch heen... Als ik mijn huur een week later betaal omdat ik anders geen geld heb voor eten krijg ik meteen allerlei instanties op mn dak. Volgende keer loop ik ook weg...
Onbegrijpelijk...
Barbet schreef:Ik denk dat die kinderen pas ' gevonden' worden als moeders ook weer in Nederland is.
En ze er een goede deal uit hebben kunnen halen, zoals een beschermd leven in de anonimiteit, betaald door Nederland. En professionele begeleiding, traumaverwerking etc, het wordt ze vast nagedragen.
Het kan bijna niet anders namelijk, ze zijn al te bekend geworden.
Sabri schreef:@Myrthe3; misschien moet je Pauw van gister even terugkijken bij uitzending gemist ofzo. Je weet duidelijk niet waar je over praat.
Myrthe3 schreef:Toch wel heel plezierig dat de mensen die zichzelf o zo goed en vredelievend vinden wel op o.a. mij persoonlijk moeten worden. Zegt mij weer genoeg...
Wees er maar trots op, er zijn in NL nog zoveel mensen die geholpen moeten worden en het niet veel beter hebben dan de achterstandswijk in Armenië, maar prijs jezelf maar gelukkig als je dat soort mensen niet kent en denkt dat iedereen in NL het zo goed heeft...
Onali schreef:Sani schreef:Dus over een x periode krijgen we hetzelfde riedeltje nog een keer?
Yup.
Het heeft blijkbaar toch zin.
Fijn voor de kinderen hoor, maar dit geeft een heel verkeerd signaal af.
lieveli schreef:Palmera schreef:Onzin! Ik heb zojuist mijn reacties even nagekeken in dat topic en dat was ik niet.
Jawel. Oomens maakte de referentie en jij zei "Oomens amen". Dus óf je begreep de tulpenbol niet of amen?
Myrthe3 schreef:Sabri schreef:@Myrthe3; misschien moet je Pauw van gister even terugkijken bij uitzending gemist ofzo. Je weet duidelijk niet waar je over praat.
Ik denk dat jij niet weet waar ik over praat. Als je denkt dat iedereen in NL een onderdak en eten heeft dan mis je geloof ik iets.
In verpleegtehuizen wordt onmenselijk omgegaan met ouderen. Wel eens van dichtbij gezien? Dat is pas mensonterend!
Lizzyy schreef: