Avicii overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 19:02

Popstra schreef:
instagram doorspitten.....daar is insta toch voor...aandacht vragen.?? Dat ze nu in een dag een half miljoen nieuwe volgers heeft gekregen?
Jullie kijken zeker nooit?

Ik heb niet bepaald de behoefte om te gaan lopen spitten nee. Maar jaloezie is dan ook niet voor iedereen weggelegd.

Boehoe ze heeft een half miljoen nieuwe volgers. Maar daarvoor moest wel haar vriend dood gaan.

Arme meid, ze is gewoon in rouw. Ik zou niet weten waar ik het had als het mij zou overkomen.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 19:13

Popstra schreef:
Ook dit is een ex vriendin. Dan wel erg vers. Ze hadden in maart hun relatie beëindigd.

Waar heb je dat gelezen?

sureido

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 19:38

Ze heeft 108.000 volgers geen half miljoen?

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 19:49

Als ik zo de reacties op d’r Instagram lees en dat over mij zou gaan zou ik misschien zelf nog suïcidaal worden. Jeetje wat kunnen mensen gemeen zijn zeg! Sta er van versteld. :x

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 20:48

finnens schreef:
Popstra schreef:
Ook dit is een ex vriendin. Dan wel erg vers. Ze hadden in maart hun relatie beëindigd.

Waar heb je dat gelezen?

Inderdaad ik lees dat nergenssss terug. En dan nog....einde relatie zegt niet einde liefde en was misschien niet haar keuze. Moeilijk leven met iemand met geestelijke problemen. Vechten tegen de bierkaai.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 21:26

Popstra schreef:

Uhm... waar haal je dat vandaan? Dit was voor zover duidelijk een huidige relatie, die buiten de spotlights gehouden werd. Ze hadden het laten weten als ze ooit zwanger zou zijn van hun eerste kindje.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 21:34

Ik lees ook dat het een ex was. Uit haar verhaal, maar ook uit het feit dat ze niet ingelicht was en ze zijn ouders nooit ontmoet heeft. Maar is een aannam. Och, het maakt niet uit, ik denk dat we allemaal kunnen stellen dat dit bijna iedereen enorm aangrijpt :-(.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 22:00

Waar lezen jullie dat? En voor sommige mensen is ouders ontmoeten geen ding. Zeker niet met die afstanden en werk.

Edit
Hij volgde haar wel op insta en zn exxen niet. En de filmpjes spreken ook voor zich.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 22:10

Ik ga even niet mee in de discussie over die vriendin, maar ik vind het ook heel erg wat er gebeurd is. Gisteren was ik op Kingsland in Groningen en toen heeft Nicky Romero (een DJ waar Avicii nog mee had samengewerkt in het verleden) het laatste ooit gemaakte nummer van Avicii gedraaid, genaamd 'Heaven'. In dat nummer merkte je al wel een beetje hoe hij op dat moment in het leven stond. Het is een erg heftige tekst, maar aan de andere kant ook een prachtig nummer.

Het was ook een heel bijzonder moment, iedereen in het publiek had lichtjes aan voor Avicii. Heel dubbel maar zo mooi.

Heb er een filmpje van maar uit respect ga ik dat niet plaatsen. Dat nummer wordt namelijk ook niet uitgebracht.

Ik hoop in ieder geval dat Tim zijn rust heeft gevonden Y;( Zijn passie (de muziek) heeft hem zo veel gebracht maar is helaas ook indirect zijn einde geworden.

Spoiler:
Ik hoop ook dat dit niet vaker (bij andere DJ's) zal gebeuren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 22:29

IsaCalixa schreef:
Ik ga even niet mee in de discussie over die vriendin, maar ik vind het ook heel erg wat er gebeurd is. Gisteren was ik op Kingsland in Groningen en toen heeft Nicky Romero (een DJ waar Avicii nog mee had samengewerkt in het verleden) het laatste ooit gemaakte nummer van Avicii gedraaid, genaamd 'Heaven'. In dat nummer merkte je al wel een beetje hoe hij op dat moment in het leven stond. Het is een erg heftige tekst, maar aan de andere kant ook een prachtig nummer.

Het was ook een heel bijzonder moment, iedereen in het publiek had lichtjes aan voor Avicii. Heel dubbel maar zo mooi.

Heb er een filmpje van maar uit respect ga ik dat niet plaatsen. Dat nummer wordt namelijk ook niet uitgebracht.

Ik hoop in ieder geval dat Tim zijn rust heeft gevonden Y;( Zijn passie (de muziek) heeft hem zo veel gebracht maar is helaas ook indirect zijn einde geworden.

Spoiler:
Ik hoop ook dat dit niet vaker (bij andere DJ's) zal gebeuren..

Nicky was zelfs goed bevriend met Avicii.. Ze hebben bij RTL late night op de dag van zijn overlijden ook een stukje van Heaven laten horen dus als je het ergens wil plaatsen kan dat gewoon :)

De discussie over z'n vriendin/ex whatever vind ik weer zo jammer en ongepast..

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 23:08

Bedoelen jullie het liedje Heaven van Avicii en Chris Martin? Volgens mij staat deze ook op youtube. Heb hem voorbij horen komen bij RTL late night en inderdaad mooi..

https://m.youtube.com/watch?v=2E6CE4500VQ

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 23:48

Al die reacties ook dat die vriendin zijn wensen niet respecteert en dat ze aandacht zoekt. Denk dat hij ook zeker niet wenste dat iedereen haar ging afkafferen :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 04:22

Nee, dat gaat ook gewoon echt veel te ver en nergens meer over.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 13:46

finnens schreef:
Bedoelen jullie het liedje Heaven van Avicii en Chris Martin? Volgens mij staat deze ook op youtube. Heb hem voorbij horen komen bij RTL late night en inderdaad mooi..

https://m.youtube.com/watch?v=2E6CE4500VQ

Oh, de tekst valt toch nog wel mee. :) Maar hij staat dus wel online!

Sill_Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 17:37

Heb ik het nu goed en is zijn nieuwe album -a state of trance- 27 april uitgebracht?

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 17:42

Sill_Monster schreef:
Heb ik het nu goed en is zijn nieuwe album -a state of trance- 27 april uitgebracht?

A state of trance is niet van avicii.. Die is van Armin van Buuren
Laatst bijgewerkt door Kabayo op 29-04-18 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 17:43

A state of trance is toch de radioshow van Armin van Buuren?

Wat met Avicii's nieuwe album gebeurt, is nog niet bekend dacht ik.

Sill_Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 19:05

Was fout in mijn nieuws pagina. Is nu weer weg :+

Ben benieuwd wat ze besluiten met de album van Avicci..

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 10:07

Was er al een nieuw album dan? Of wordt die nu samengesteld door buitenstaanders.. met allerlei nummers die hij niet wilde uitbrengen?

In dat laatste geval... :x

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 10:13

Paris_ schreef:
Was er al een nieuw album dan? Of wordt die nu samengesteld door buitenstaanders.. met allerlei nummers die hij niet wilde uitbrengen?

In dat laatste geval... :x

Zijn nieuwe album scheen al klaar te zijn. Het is(/was?) alleen onduidelijk wat daar nu precies mee gaat gebeuren.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 15:10

Er is nu op verschillende nieuwssites te lezen hoe hij precies om het leven is gekomen. Word er naar van. Geeft mij een beetje een gevoel van impulsieve actie, anders kies je wel een andere manier toch..

Laatst bijgewerkt door Leo op 01-05-18 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link op verzoek verwijderd.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 15:22

finnens schreef:
Er is nu op verschillende nieuwssites te lezen hoe hij precies om het leven is gekomen. Word er naar van. Geeft mij een beetje een gevoel van impulsieve actie, anders kies je wel een andere manier toch..

Als je al zo ver heen bent denk je daar niet meer over na.. arme jongen..

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 15:24

Waarom die details erbij. Het melden dat hij zelfmoord had gepleegd was genoeg geweest vind ik

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 15:29

purny schreef:
Waarom die details erbij. Het melden dat hij zelfmoord had gepleegd was genoeg geweest vind ik

Nou inderdaad, heel ongepast, en lijkt me verschrikkelijk voor de nabestaanden om te moeten lezen.
Mocht het verhaal kloppen dan maakt dat de situatie alleen maar nog treuriger.

Ieder motief voor zelfmoord en de uitvoering er van is anders dus daarover speculeren vind ik niet netjes al begrijp ik dat het mensen intrigeert.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 15:34

_Dracarys schreef:
finnens schreef:

Als je al zo ver heen bent denk je daar niet meer over na.. arme jongen..

Daar heb je gelijk in.. Ik kan het ook niet weten. Het is hoe dan ook vreselijk.
Laatst bijgewerkt door finnens op 01-05-18 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt