Edit Chiave zegt hetzelfde.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Wat ik me af vraag, die omstanders die er nu zijn, worden die gezien als ramptoeristen of als heel begrijpelijk?
verootjoo schreef:Ik vind het altijd erg raar als je bij zoiets gaat staan kijken![]()
Net als bij een ongeluk oid; als je kan helpen moet je hul verlenen en als je geen taak hebt gewoon wieberen
c_alsemgeest schreef:verootjoo schreef:Ik vind het altijd erg raar als je bij zoiets gaat staan kijken![]()
Net als bij een ongeluk oid; als je kan helpen moet je hul verlenen en als je geen taak hebt gewoon wieberen
Vind ik ook... zelf een keer meegemaakt op een afdeling waar brand was... wij aan het ontruimen en levens redden en allemaal mensen buiten met de telefoontjes in de lucht. Bizar...
FennyPower schreef:Las een facebook reactie van een persoon die typt
[ [url=m/cU6bpD.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DNC6pU.png]Afbeelding[/url] ]
De 2 reactie's over de vriend..
c_alsemgeest schreef:FennyPower schreef:Las een facebook reactie van een persoon die typt
Dat stukje vind ik trouwens echt bizarre en respectloze speculatie zonder echte feiten. Verbaas me altijd wat mensen op internet durven te kwakken... als je echt wat weet stap je naar de politie, zo niet kan je uitgaan van een hoog BS gehalte
Chiave schreef:Kaus schreef:Wat ik me af vraag, die omstanders die er nu zijn, worden die gezien als ramptoeristen of als heel begrijpelijk?
Ik denk dat ik zelf thuis gebleven zou zijn. Toen Savannah gevonden werd in het dorp waar ik woon, ben ik ook niet bij de afzetting wezen koekeloeren. Ik denk dat je niet op zo'n locatie moet willen zijn.
Ramptoeristen.. Geen idee. Nieuwsgierig wellicht.
Nachocheese schreef:FennyPower schreef:Las een facebook reactie van een persoon die typt
Ik snap niet zo heel erg goed wat die twee reacties moeten betekenen?