Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Gister kreeg ik het boek "mijn leven in de hel" terug in de bieb, weer met doorgekraste woorden....
Goof schreef:LadyMadonna schreef:Gister kreeg ik het boek "mijn leven in de hel" terug in de bieb, weer met doorgekraste woorden....
Idioot.
Daar staat toch zeker wel een boete op? Dat is bewust andermans spullen vernielen.
idinn schreef:LadyMadonna schreef:Gister kreeg ik het boek "mijn leven in de hel" terug in de bieb, weer met doorgekraste woorden....
Mag hopen dat degene die dat boek dan geleend heeft wel een boete krijgt, zodat een nieuw exemplaar aangeschaft kan worden? Vernieling van andermans eigendom of niet..
Als je het met zulke boeken niet eens bent, waarom leen je ze dan en ga je erin strepen. Bekrompen..
idinn schreef:LadyMadonna schreef:Gister kreeg ik het boek "mijn leven in de hel" terug in de bieb, weer met doorgekraste woorden....
Mag hopen dat degene die dat boek dan geleend heeft wel een boete krijgt, zodat een nieuw exemplaar aangeschaft kan worden? Vernieling van andermans eigendom of niet..
Als je het met zulke boeken niet eens bent, waarom leen je ze dan en ga je erin strepen. Bekrompen..
LadyMadonna schreef:Boete is lastig. Ik kan zien wie het als laatst geleend heeft, maar als die zegt dat het er al in zat... Tja...
Zodra we het zien komt er een stempel in het boek met "beschadigt + datum".
Ik ben ook "maar" vrijwilliger, en sinds kort zijn er tijdens mijn shift geen "echte" collega's meer, dus dat vind ik dan best lastig....
LadyMadonna schreef:Boete is lastig. Ik kan zien wie het als laatst geleend heeft, maar als die zegt dat het er al in zat... Tja...
Zodra we het zien komt er een stempel in het boek met "beschadigt + datum".
Ik ben ook "maar" vrijwilliger, en sinds kort zijn er tijdens mijn shift geen "echte" collega's meer, dus dat vind ik dan best lastig....
LadyMadonna schreef:Hoezo moet er perse een nieuw exemplaar aangeschaft worden? Boek kan gewoon uit de collectie verdwijnen
Shadow0 schreef:Da's helemaal zonde, dan is het boek niet meer te lenen. (Ik vind het echt jammer dat bv veel jeugdboeken van vroeger niet meer te vinden zijn, of oudere Dick Francissen. Ik red dan ook heel wat boeken bij de uitverkoop, puur omdat ik het te jammer vind als ik die nooit meer zou lezen...)
LadyMadonna schreef:In de hal liggen afgeschreven boeken die men gratis mee mag nemen. Dit is echt van alles, van AK boeken, AJ boeken, Eerste leesboekjes, A/B/C/D etc.
Wij zitten midden in een grote reorganisatie. Een aantal vestigingen zijn/gaan over op een service punt. Dat houdt in geen fysieke bieb meer, maar online reserveren en afhalen op het servicepunt. Wij waren de grootste vestiging, maar worden ook een servicepunt. 24 Dec zijn we voor het laatst open.
Van de vestigingen die al servicepunt zijn, zijn heel veel boeken naar ons gekomen. Ik heb van sommige titels 4/5/6 exemplaren staan en m'n kasten puilen uit.....
Natasja, daar ga ik dus niet over....