Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Wat ik me bij dit soort dingen altijd afvraag: zullen de ouders van zo'n meisje haar nog wel zien? Ik kan me voorstellen dat dit sterk wordt afgeraden door de politie en/of het forensisch team maar als ouders wil je misschien ook nog wel een laatste blik werpen op je rijkste bezit, ongeacht hoe ze er dan uitziet.
Cayenne schreef:Ik vind het onderwerp over hoe de gestorven meisjes er nu uitzien en de familie nog kan kijken eigenlijk een beetje ongepast
(Al snap ik jullie insteek wel, hoor).
lieveli schreef:Maar daar was ook niet veel meer van over. Misschien dat ze van zo'n meisje nog een handje toonbaar kunnen maken, ik weet het niet.
Annet_Dottie schreef:Ik las vanochtend nog snel iets over de knalroze schoenen, dat noemde ik gisteren bij de buuf hier ook inderdaad, dat kunnen ze toch zien.. Maar ik denk dat de kans ook best groot is dat ze de schoenen niet meer aan had..
Verder ja nu begint het speculeren, wie wat waar wanneer waarom.. Ik hoop vooral voor de familie/ouders dat er snel antwoorden komen en dat degene die het op z'n geweten heeft (zowel situatie Romy als Savannah) flink gestraft word.. Het stukje over de 2 jongens die nu opgepakt zijn twijfel ik wel aan, maar dat komt omdat ik het best apart zou vinden als deze zaken verder niks met elkaar te maken blijken te hebben..
watchthesky schreef:Damned schreef:@watchthesky
En dat is je reden waarom je hoopt dat het geen minderjarigen zijn?
Ja, lijkt me best een goede reden ook. Bij minderjarigen wordt alles met de mantel der liefde bedekt, ze weten nog niet beter, brein nog niet ontwikkeld, blablabla.
Voor moord, zeker met voorbedachte rade, bestaan wat mij betreft geen verzachtende omstandigheden. En als die al wel bestonden, was leeftijd er niet eentje van. Helaas denkt het rechtssysteem daar anders over.
Cayenne schreef:Ik vind het onderwerp over hoe de gestorven meisjes er nu uitzien en de familie nog kan kijken eigenlijk een beetje ongepast
Goner schreef:Het blijkt dat de jongen die is opgepakt voor de moord op Savannah haar kende via social media, aldus ad http://www.ad.nl/binnenland/verdachte-k ... ~a6e8e028/
Echter, het meisje had met (een) vriendin(nen) afgesproken toch? Wat doet die jongen daar dan en waarom gaat ze met hem mee?
Jolien87 schreef:Cayenne schreef:Ik vind het onderwerp over hoe de gestorven meisjes er nu uitzien en de familie nog kan kijken eigenlijk een beetje ongepast
Dit begrijp ik heel goed hoor, ik heb ook even getwijfeld of ik de vraag zou stellen en gezien de reacties heb je gelijk en had ik het beter voor me kunnen houden. Ik probeer ook absoluut niet te speculeren over hoe ze eruitzien maar meer het dilemma wat je als nabestaanden hebt; het lijkt me absoluut niet te bevatten dat je iemand nooit meer gaat zien zoals ze was.
En ondertussen gaat de klopjacht op de diverse media gewoon verder. Ongelooflijk.
Essia schreef:Goner schreef:Het blijkt dat de jongen die is opgepakt voor de moord op Savannah haar kende via social media, aldus ad http://www.ad.nl/binnenland/verdachte-k ... ~a6e8e028/
Echter, het meisje had met (een) vriendin(nen) afgesproken toch? Wat doet die jongen daar dan en waarom gaat ze met hem mee?
In principe toch juist verstandig om vriendinnen mee te nemen als je iemand van social media ontmoet? Ik wil verder ook niet speculeren inderdaad, maar zo gek gedacht vind ik dat nog niet - mits dat het verhaal is.
Essia schreef:Goner schreef:Het blijkt dat de jongen die is opgepakt voor de moord op Savannah haar kende via social media, aldus ad http://www.ad.nl/binnenland/verdachte-k ... ~a6e8e028/
In principe toch juist verstandig om vriendinnen mee te nemen als je iemand van social media ontmoet? Ik wil verder ook niet speculeren inderdaad, maar zo gek gedacht vind ik dat nog niet - mits dat het verhaal is.
Harvey1 schreef:En toch lijkt het mij vreemd dat ze elkaar kennen en ze zich schuil hield bij hem. Ik wil niet speculeren maar waarom zou haar toestel dan uit zijn en uit blijven? We weten inderdaad niet hoe lang dat arme meisje er al lag en wat die jongen in hemelsnaam bezielde. Ik vraag me ook af hoe het kan dat ze hem zo snel te pakken hebben gekregen.
Ik doe het nu toch maar ik heb altijd zoveel vragen. Ik hoop voor de ouders dat ze in elk geval de antwoord hun hun vragen krijgen. Wat een vreselijke situatie.