Killerclowns: Steeds dichterbij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:44

gohya schreef:
Ik kan hier alleen nog maar om lachen,wat een vreselijk overdreven en hysterische reactie's zeg.Omdat er clowns uit de film IT rondlopen met een plastic mes of bijltje,die je niks anders aandoen als je laten schrikken.Spinnen laten je ook schrikken!
En w.b.t. die jongen van 11,die was Waarschijnlijk achterna gerent,geen eens bewijs van.
Ik ga alleen maar lachen als ik ze zie,en niet hysterisch weg rennen.
En ook lopen ze opeens in zowat elke plaats rond. :)

Tsja die man die nu blijvend arbeidsongeschikt is en die jongen die compleet bloedend thuis kwam omdat zo'n k*tclown met een puntig wapen stond te gooien denken daar waarschijnlijk anders over.

Sasqiua

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:59

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 12:08

Nu ook in Delft. Ben benieuwd of ze na deze maand ook nog rondlopen

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 12:15

Ik weet niet wat ik erger vind, de (kleine) kans dat ik er 1 tegen kan komen of al die enge foto's bij nieuwsberichten en op facebook :=

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 12:27

Ik heb zo'n zin om die clowns op te zoeken en als een debiel achter ze aan te gaan rennen, kijken wie het hardste rent _O-

Lisa_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 12:31

Cowboy55 schreef:
Ayasha schreef:
Inderdaad NikkiDeKerf.
Als ik zo'n clown tegen kom ga ik ook niet effe rustig een foto maken overigens. :+

Dat geloof ik meteen.

Maar dat er tot nu niemand nergens niet (vergeef me de literaire uitdrukking) een foto heeft genomen (al is het maar vanuit een auto, vanaf een balkon of anderszins van een veilige plek) terwijl er zo'n beetje elk uur iemand bericht gehoord te hebben dat er weer ergens anders zo'n onnozelaar is opgedoken vind ik minstens opvallend.

Ik heb een foto van de clown in Oss op zo'n 3 meter afstand....
Heb hem niet zelf gemaakt, maar werd doorgestuurd in een groep

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 12:35

Mag ik m zien Lisa <<)

Lisa_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 12:41

Kabayo schreef:
Mag ik m zien Lisa <<)

Ga 'm proberen te plaatsen, hij staat op mijn telefoon en geen idee hoe ik hem dan hier kan krijgen :')
Let niet op de tekst die hier bij staat, hij is niet door mij gemaakt & ik heb dat commentaar er dus ook niet bij gezet :D
Laatst bijgewerkt door Lisa_WB op 13-10-16 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 12:43

Ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar de foto..

Lisa_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 12:43

Afbeelding

Dit is de clown die in Oss is gezien

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 12:48

Haha sjonnie

Zou m niet tegen willen komen denk ik. Of ik ren heel hard weg of ik sta daar heel droog van 'wat'

Iloscorp

xLisaSpelt schreef:
[ [url=m/xfZcuk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Creepy.................. %)

karuna
Drukke kabouter

Die is toch niet eng :? Tenminste bij movieworld halloween lopen veel engere rond,maar ja dat zoek je vrijwillig op. Denk dat door alle aandacht mensen op het idee komen om dit te gaan doen. Waait vanzelf wel weer over deze hype.

Lisa_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 12:51

karuna schreef:
Die is toch niet eng :? Tenminste bij movieworld halloween lopen veel engere rond,maar ja dat zoek je vrijwillig op. Denk dat door alle aandacht mensen op het idee komen om dit te gaan doen. Waait vanzelf wel weer over deze hype.

Deze vind ik zelf ook niet eng. Ga eind deze maand naar de Walibi Fright Nights, en daar lopen een stuk engere wezens rond!

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 12:54

xLisaSpelt schreef:
karuna schreef:

Deze vind ik zelf ook niet eng. Ga eind deze maand naar de Walibi Fright Nights, en daar lopen een stuk engere wezens rond!

Dat is heel anders... daar kan je het verwachten en je weet ook dat ze daar gaan zijn.

Ikzelf ben meerdere keren naar Frightnights geweest en je weet gewoon dat er personeel onder de kostuums zit. Als je zomaar een clown op straat tegenkomt die je ongevraagd probeert bang te maken, dan is dat toch iets heel anders dan wanneer je het opzoekt in Walibi :) je hebt geen idee wat voor persoon erachter zit en wat de intenties van diegene zijn ..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 12:55

Movieworld afgelopen zondag heeft ook zijn best gedaan hoor }> ga daar al jaren heen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 12:57

Maar juist door alle media worden de clowns wel als eng ervaren. Dat is het nadeel van de hype. Ik zou persoonlijk ook niet gecharmeerd zijn als er ineens een clown achter me of voor m'n neus zou staan. En dan helemaal niet als diegene ook nog een nepwapen heeft. Maar ik schijt al 7 kleuren stront als er een gewoon mens ineens achter me staat

Lisa_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 12:59

Edit: dubbelpost, sorry!
Laatst bijgewerkt door Lisa_WB op 13-10-16 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Renske_W

Laatst bijgewerkt door Renske_W op 13-10-16 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisa_WB

xLisaSpelt schreef:

Dat is heel anders... daar kan je het verwachten en je weet ook dat ze daar gaan zijn.

[qoute=''ilonamandjes']Ikzelf ben meerdere keren naar Frightnights geweest en je weet gewoon dat er personeel onder de kostuums zit. Als je zomaar een clown op straat tegenkomt die je ongevraagd probeert bang te maken, dan is dat toch iets heel anders dan wanneer je het opzoekt in Walibi :) je hebt geen idee wat voor persoon erachter zit en wat de intenties van diegene zijn ..[/quote]

Ik bedoelde meer qua uiterlijk :j
Als ik deze clown tegen zou komen op straat zou ik ook niet blijven staan om een foto etc te maken...[/quote]

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 13:02

geen enkele beroepsclown(behalve bij haloween of spooktochten) loopt s avond over straat. dit zijn gewoon mensen die het leuk vinden om mensen bang te maken... maar tussen de]ie grappenmakers kunnen ook gestroorden zitten die wel aanvallen /overval plegen of wat dan ook.

ik loop ook wel om als ik er een tegen kom.. ga er niet gezellig mee staan kletsen .

minitrauma van de film it die we in de brugklas gingen kijken.. toen ik dertien ofzo was.. lang nog geen 16 in elk geval wat moest.

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 13:03

politie moet gewoon met rubberen kogels die mensen die denken grappig te zijn in hun been schieten...

hoef je maar 1x een voorbeeld te stellen..zul je zien dat die epidemie snel is uitgeroeid!...................

Juist door de halfzachte aanpak blijft het de kop op steken

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 13:04

Evenementen zoals Fright Nights kun je het verwachten, maar als ik s'avonds in de wijk loop met m'n hondje, dan is het toch wat anders als je zoiets ineens achter je aan krijgt.. ik zeg heel eerlijk, ik hou er niet van en ben er ook wel panisch voor.. zou ook niet voor mezelf instaan als er ineens een clown achter mij loopt om mij te laten schrikken.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 13:16

Maar iemand opperde bij rtl dat alleen kinderen ze gezien hadden. En er geen bewijs was vanuit een volwassene.
En dat klopt wel redelijk, maar denk niet dat het verzonnen is door kinderen. Al zou dit heel goed kunnen. Het is nu gewoon wachten tot het goed mis gaat helaas.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 13:20

ilonamandjes schreef:
xLisaSpelt schreef:
[ [url=m/xfZcuk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Creepy.................. %)

Als ik naar de standaard van het stopbord kijk, de elektriciteitspaal links van de clown en de kleur en vorm van het licht in de achtergrond zeg ik: born in the USA.......maar ik ben van nature wantrouwend als het over de emdia gaat.......