Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tobbes schreef:Op deze manier jagen juist de mensen op kosten.
In mijn geval liever een iets kieskeurig verzekering indien ik daarmee een hoop kan besparen.
Emmaa_ schreef:Nou... Hard? De premies worden duurder maar we komen nog lang niet in de buurt van een systeem waar je de complete rekening zelf moet betalen
Shadow0 schreef:Tobbes schreef:Op deze manier jagen juist de mensen op kosten.
In mijn geval liever een iets kieskeurig verzekering indien ik daarmee een hoop kan besparen.
Maar dat besparen is dan dus alleen weggelegd voor de mensen die de mazzel hebben niet ziek te zijn. Tel je zegeningen. De mensen die ziek zijn en die kosten toch al maken, hebben die mogelijkheid niet - zij worden al op kosten gejaagd en kunnen niet besparen, al zouden ze nog zo graag willen.
Gek genoeg doen we net alsof dat geen burgers zijn, geen verzekerden, geen premiebetalers, geen mensen die er echt toe doen.
Tobbes schreef:Nee hoor. Kwestie van genoeg nemen dat ik voor de niet spoed eisende hulp niet bij elk ziekenhuis terecht kan. Ik kan daar prima mee leven en ik let er ook op dat dicht bij zijnde ziekenhuizen waar ik wel naar toe wil kunnen wel in het pakket zit.