Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Ik denk dat ik weet wat het is! iemand gaat zich binnenkort laten zien voor de eerste keer. HIJ is nu nog onderweg:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... ead#unread
Yessy schreef:Ik begrijp die logica niet zo goed eigenlijk, waarom zou iets dat er al sinds het ontstaan van het heelal is ineens afgelopen periode voor dit geluid zorgen?
Ik vind uitspraken als 'dat geluid komt duidelijk uit het heelal' echt een beetje aluhoedjes, waarbij ik de aanname doe dat je geen onderzoeker bent in het veld van sterrenkunde
gohya schreef:Michelleex schreef:
Dat zou heel goed kunnen ja.Het geluid komt vanuit het Heelal,das duidelijk.
De NASA heeft heel wat meer ontdekt in het Heelal,maar ook veel word verzwegen,zoals levensgrote Kometen die nét de Aarde schampten.
Resistance schreef:Zwaartekrachtgolven zijn nu inderdaad bewezen. Het zou best kunnen dat dat het geluid veroorzaakt, denk ik.
Babeth schreef:Het is niet het geluid van zwaartekrachtgolven denk ik. Dan zou je het wel vaker moeten horen denk ik. Nu is het met momenten dat het eens komt, eens in de zoveel jaar. Her hoeft niet vanuit het heelal te komen. Ik denk nog steeds verbuiging van geluidsgolven door de draaiing van het magnetisch veld van de aarde. Ik denk niet dat het vanuit het heelal komt.
gohya schreef:Yessy schreef:Ik begrijp die logica niet zo goed eigenlijk, waarom zou iets dat er al sinds het ontstaan van het heelal is ineens afgelopen periode voor dit geluid zorgen?
Ik vind uitspraken als 'dat geluid komt duidelijk uit het heelal' echt een beetje aluhoedjes, waarbij ik de aanname doe dat je geen onderzoeker bent in het veld van sterrenkunde
Het komt echt niet onder de grond vandaan hoor,duidelijk uit de lucht,het heelal dus.
Daar hoef je geen geleerde voor te zijn.
En ja,dat vind ik ook vreemd,dat het geluid nú sinds enkele jaren pas te horen is.