jasz schreef:Dat is dus echt niet waar. Er zijn meerdere onderzoeken geweest waaruit bleek dat je fruit eigenlijk wel onbeperkt kan eten, omdat je er niet dikker van wordt en ook zeker niet ongezonder. Je kan echt niet elke soort suiker vergelijken, vooral nu er zo veel soorten van zijn!
Wat ik trouwens wel echt jammer vind, is dat elk goed onderbouwd argument gelijk met echt heel slechte redenen wordt teniet gedaan. Elke keer weer komt het toch weer op neer dat er graag gehoord wordt dat vlees o zo gezond is. Voor elke reden is al een weerlegging geweest, eiwit is geen probleem, vitaminen zijn geen probleem, ijzer is geen probleem, koolhydraten zijn geen probleem. Dus de enige reden blijft dan, dat het mensen eigenlijk niet zo veel kan schelen. Het is of te veel moeite, of vlees is te lekker. Dat zijn mijn inziens niet zulke sterke redenen, maar ieder z'n ding natuurlijk.
Ik zou ook niet weten waarom je echt elk goed onderzoek zou wantrouwen, terwijl als het zo uitkomt onderzoeken opeens wel goed zijn als argument.
...

Vind heel veel argumenten overigens helemaal niet zo goed onderbouwd. Vraag me bovendien af hoe jij "geen probleem" definieert want ik heb zeker niet voor alles wat jij noemt een weerlegging gezien