IS: 4000 strijders in Europa gesmokkeld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 08:51

Tcm62 schreef:
En die mensen krijgen niet binnen 2 weken een gesubsidieerde woning, want die zijn niet zielig...die zijn misschien hun baan kwijt en kunnen hun vrije sector woning niet meer betalen, de gemeente komt dan echt niet met een sociale huurwoning met huursubsidie aan...dat is pas krom...

Ga maar eens scheiden met een klein kind op je schoot, je komt gewoon op straat te staan...

Idd! dat bedoel ik dus.Maar ook als je huis afbrand en je kan er voorlopig niet meer in wonen,moet je zelf maar zien te regelen dat je onderdak hebt.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 09:04

Dat ligt toch echt aan je verzekering hoor :) Ik ken mensen die gewoon onderdak kregen ofwel zelf moesten zoeken en dit geheel of gedeeltelijk vergoed kregen. Dat laatste vind ik niet echt een overheidsding. Dat je om andere omstandigheden, zoals schulden etc. uit je huis wordt gezet en je komt dán op straat, daar zijn wel overheidsinstanties voor. Maar het grootste probleem wat zich imo hier voor zal en kan doen is dat er bij asielzoekers een batterij aan mensen klaar staat om ze met van alles en nog wat helpen (incl. advocaten om alle hoger beroepen aan te vechten) en de 'gewone' burger dit zelf moet zoeken/ ergens aan moet kloppen. Dit verschilt ook weer per gemeente en per instantie. Simpelweg hulp zoeken voor je autistische zoon die opvang buitenshuis nodig heeft zorgt voor eenzelfde woud aan regels en instanties. De een gaat gelijk op zoek voor je, de ander zegt bij ons is geen plaats (zonder verder mee te denken/zoeken waar wél plek is). Dus dat kan zeker makkelijker en simpeler ingericht worden.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 09:27

Toen mijn huis afbrande,op een vrijdag,moest ik wachten tot na het weekend voor onderdak.Tja alles zit dicht in het weekend,dus kon er niks geregeld worden.Daar sta je dan met 4 kleine kinderen.

purny

Re: IS: 4000 strijders in Europa gesmokkeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 09:31

Nieuws uit Rotterdam al gehoord? Zal me niks verbazen als het een is strijder is of een vluchteling. Gauw die grenzen dixit gooien

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 09:34

Al had je er in je eentje gestaan.. ;) Ik blijf dit geen taak voor de overheid vinden. Ook asielzoekers krijgen niet zo snel onderzoek. Alleen bij grote nood en/of rampen wordt er bijv. een gymzaal ontruimt en simpel ingericht. Heb je ook geen huis, maar wel een slaapplek. Ik ben niet bekend met onder welke omstandigheden jij die verzekering had. Er zijn verzekeringen waar in de kleine letters staat dat je zelf voor onderzoek moet zorgen en/of zelf moet betalen. Dan doen zij niks verkeerds, als je zo'n verzekering afsluit. Dus ik kan verder niet oordelen hier over, maar in zo'n geval hoop ik vrienden of familie op te bellen en desnoods zal ik naar het dichtstbijzijnde vakantiepark toe rijden voor een huisje voor dat weekend. Even bijkomen en de dag erna voor langere termijn op zoek gaan ofwel bij de verzekering aankloppen.

purny schreef:
Nieuws uit Rotterdam al gehoord? Zal me niks verbazen als het een is strijder is of een vluchteling. Gauw die grenzen dixit gooien

Is er al meer bekend? Ik hoorde vanmorgen alleen dat er een op de plee zat. Dat soort mensen, mocht het een 'strijder' zijn, komen ook wel binnen zonder een asielaanvraag te doen. Wel een knelpunt is dat het moeilijk te controleren is wie wie is, zeker als ze geen paspoort bij zich hebben. Grenzen dichtgooien gaat niet gebeuren. Behalve de PVV, voelt geen enkele partij daar wat voor. Het zal mij benieuwen wat er gaande is.. Het kan ook gewoon een verwarde man zijn, hé.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 09:47

Ze gaan nu met een hondenman naar binnen. Eerste contact is mislukt. Vind het maar eng worden hoor. Tv staat in ieder geval aan
Ze hebben hem zojuist te pakken en gearresteerd. Het is in ieder geval geen blanke.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 10:01

Ariannee schreef:
Dus dat betekend dat mensen die meer dan een paar jaar wachten op een huis gewoon langer moeten wachten. En zo'n vluchteling woont hier net 1 week een krijgt een huis. Pff waar gaat het heen. Heb liever dat ze een zwerver een huis geven dan een vluchteling :x :x

En cowboy55, je hebt helemaal gelijk..

Nee.... Mensen die al een verblijfsvergunning hebben en op een huis wachten in een azc worden nu met spoed aan een huis geholpen om in de azcs plaats te maken voor de nieuwe stroom vluchtelingen. Die stroom komt dus niet direct in een huis terecht. Is gewoon duidelijk verteld door Aboutaleb.
Neemt niet weg dat ik begrijp dat dat steekt bij andere mebsen die ook al lang op een huis wachten

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 10:02

purny schreef:
Ze gaan nu met een hondenman naar binnen. Eerste contact is mislukt. Vind het maar eng worden hoor. Tv staat in ieder geval aan
Ze hebben hem zojuist te pakken en gearresteerd. Het is in ieder geval geen blanke.

Maak je niet druk purny. Ik snap je angst heel erg goed! en er zullen echt nog wel aanslagen komen. maar bedenk wel dat we elke 50 jaar groepen terroristen hebben. geloof me, de geschiedenis kent dit al heel erg lang. alleen komt het nu zo ontzettend vol in de media. vroeger had je alleen de krant, en de radio die af en toe afspeelde. nu word je de hele dag dood gespamt met enge bangmaak berichten... :(:)

overigens hoor ik dat hij er uit is, uit de trein! Het is een kleine kans dat het een terrorist is he. :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 10:03

Mijn schoonmoeder zei mooi: 30 jaar geleden hadden we ook deze angst, maar toen voor de Russen....

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 10:05

Steekt is niet het juiste woord. Het is gewoonweg oneerlijk. En ik snap de connectie met weg die buitenlanders dan ook heel goed, ook al kunnen zij er indirect niks aan doen. Aan het tekort aan huizen wordt al jaren en jaren niks gedaan, buiten wat halfgare doorstroomoplossingen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... terd.dhtml
Ik lees op het AD nog niks over de afkomst van die man. Enkel dat ie geen kaartje had en daarom de trein in sprong. Als ie overmeesterd is zullen we de komende uren wel meer horen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 10:13

Sammie schreef:
Steekt is niet het juiste woord. Het is gewoonweg oneerlijk. En ik snap de connectie met weg die buitenlanders dan ook heel goed, ook al kunnen zij er indirect niks aan doen. Aan het tekort aan huizen wordt al jaren en jaren niks gedaan, buiten wat halfgare doorstroomoplossingen.

Ik lees op het AD nog niks over de afkomst van die man. Enkel dat ie geen kaartje had en daarom de trein in sprong. Als ie overmeesterd is zullen we de komende uren wel meer horen.

Ik vraag me altijd af: wie bedoel jij/jullie met buitenlanders? De vluchtelingen, mensen met een kleurtje, 3e of 4e generatie gastarbeiders, kennismigranten?

Alles wordt op 1 hoop gegooid
;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 10:15

Dat is een algemene opmerking die gemaakt wordt. Ook op Bokt is ie al voorbij gekomen. Zul je dus moeten vragen aan diegenen die dat zeggen :+

Maar met een beetje fantasie kun je dat zelf ook wel invullen.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 10:24

Sammie schreef:
Dat is een algemene opmerking die gemaakt wordt. Ook op Bokt is ie al voorbij gekomen. Zul je dus moeten vragen aan diegenen die dat zeggen :+

Maar met een beetje fantasie kun je dat zelf ook wel invullen.

Ik moet eerlijk zeggen dat het woord 'buitenlanders' ook in mijn woordenboek zou voorkomen met enige nuance. :) is toch het makkelijkst en de meeste snappen wat er mee bedoeld word.

ook het het woord vluchteling word nu gebruikt voor alle islamitische vluchtelingen. terwijl er toch ook echt andere werelddelen in mee spelen. :) ze komen uit alle uithoeken...

ik lees wel dat het overal maar onverstoord door blijft gaan.. Ik vind het vrij bizar dat dit kan. de meeste mensen zijn niet zielig, en zaten al gewoon in turkije. maar willen hier een rijker leven opbouwen. mijn hart gaat uit naar de echte oorlogsvluchtelingen.. dat is in en in triest.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 10:30

Bange mensen zijn net bange schapen; ze vormen kuddes die héél makkelijk te sturen zijn, in tegenstelling tot de individuen waar die kuddes uit bestaan.
Hoed je voor politici die je angst proberen aan te jagen....

Fehu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 10:38

Sammie schreef:

Maar het tekort aan bijv. sociale huurwoningen is niet (alleen) aan de "buitenlanders" te wijten maar vooral aan de regering. Dankzij hun maatregelen moeten woningbouwcorporaties veel van de sociale huurwoningen verkopen en worden geen betaalbare woningen meer bijgebouwd.
Als ik kijk in mijn eigen gemeente staat de helft van de sociale huurwoningen op de lijst voor de verkoop. De prijzen die ervoor gevraagd worden betekenen voor veel starters dat ze de komende 10 jaar krom kunnen gaan liggen voor de hypotheek ( als ze al het hypotheek bedrag bij elkaar kunnen krijgen). Koopwoningen gaan hier niet onder de 300.00 euro weg, kortom, de doorstroom stagneert en de wachtlijst voor een sociale huurwoning groeit en groeit.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 10:38

femo schreef:
ik lees wel dat het overal maar onverstoord door blijft gaan.. Ik vind het vrij bizar dat dit kan. de meeste mensen zijn niet zielig, en zaten al gewoon in turkije. maar willen hier een rijker leven opbouwen. mijn hart gaat uit naar de echte oorlogsvluchtelingen.. dat is in en in triest.

En dat is nou net waarom ik mij iets wat stoor aan het antwoord van vluchtelingenwerk op de laatste vraag.. Waarom ze niet in Hongarije blijven. Al lang voor de uitspraken en het hekwerk van de regering hadden de vluchtelingen maar één doel voor ogen. West Europa.. In Turkije hadden ze sommigen een baan en woonden er bijv. al een tijd, maar ze gaan opeens naar Europa. In Griekenland zijn ze al veilig en kunnen ze geholpen worden… maar ook daar willen ze niet blijven. En ook het percentage ten opzichte van de Europese bevolking.. Dat is leuk zo’n getal.. maar de vluchtelingen worden niet evenredig verdeeld over Europa. Duitsland verwacht er tussen de 750.000 a 800.000 en in Nederland komen er 750 per dag binnen (op dit moment). Dus aan dat percentage hoeveel vluchtelingen er op de Europese bevolking binnenkomt heb je geen zak. Echt niet.

Vluchtelingenwerk doet echt goed werk en dat wil ik op geen enkele manier ondermijnen, maar ook daar moet je in de achterhoofd houden dat ze niet objectief kunnen zijn. Als dat van de algemene media gezegd wordt, kan dat ook gezegd worden van stichtingen.

Het gaat onverstoord door, omdat men geen beslissingen neemt. Niet in onze politiek, maar ook niet op Europees niveau. Er is geen enkele consensus. Hongarije gooit een hek bij de grens en wat gebeurt er (wat gewoon te verwachten is). De vluchtelingen gaan – logisch - gewoon via een andere route. Dat kun je ze niet kwalijk nemen ook. En ondertussen weet Europa nog steeds niks wat ze gaan doen.

Gewoon_Sam schreef:
Maar het tekort aan bijv. sociale huurwoningen is niet (alleen) aan de "buitenlanders" te wijten maar vooral aan de regering. Dankzij hun maatregelen moeten woningbouwcorporaties veel van de sociale huurwoningen verkopen en worden geen betaalbare woningen meer bijgebouwd.

Als ik kijk in mijn eigen gemeente staat de helft van de sociale huurwoningen op de lijst voor de verkoop. De prijzen die ervoor gevraagd worden betekenen voor veel starters dat ze de komende 10 jaar krom kunnen gaan liggen voor de hypotheek ( als ze al het hypotheek bedrag bij elkaar kunnen krijgen). Koopwoningen gaan hier niet onder de 300.00 euro weg, kortom, de doorstroom stagneert en de wachtlijst voor een sociale huurwoning groeit en groeit.
Het is compleet aan de regering te wijten. Hoe je het ook wendt of keert. Of je dat nu steekt op het asielbeleid, op de voorrangsregels of het huur/bouwbeleid. Het e.e.a. afhankelijk van in welke regio je woont, hoor. Er zijn degelijk gemeenten waar je zo in een huurhuis kan, maar gemiddeld 12,5 jaar of langer wachten op een woning. Kom op! En dat is al jaren zo! (moet je je straks in laten schrijven door je ouders als je nog in de wieg ligt?) Allerlei regelgeving op het gebied van huisvesting zorgt voor de huidige marktsituatie.

Maar als je oppervlakkig kijkt naar dit probleem snap ik wel waar die opmerkingen vandaan komen. Ze krijgen immers voorrang vanuit het AMC en jij staat netjes op een wachtlijst te staan. Terwijl je werkt, belasting betaalt etc. en dan komt ‘zo’n vreemde vogel’ (wat de boer niet kent dat eet ie niet) ff in ‘mijn’ land ‘mijn’ huis in pikken. Het enige dat je kunt en moet blijven doen is luisteren en uitleggen hoe het wel werkt. Dat het dus geen asielzoeker is, maar iemand met een verblijfsstatus die bij de gemeente een krediet krijgt welke gewoon terugbetaald moet worden. Het commentaar en de bijbehorende onvrede komt ergens vandaan, dat bagatelliseren versterkt alleen maar hun mening. :) (en dat is niet altijd makkelijk, want van sommige opmerkingen gaan echt je al je haren overeind staan. :\)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 10:54

Er wordt wel eens gezegd dat des te groter de groep des te lager het gezamelijke IQ. Daarom zijn grote demonstraties zo risicovol. Niet alleen omdat de kans groter is dat er een verkeerde tussen zit, maar doordat de kans dat een gemiddeld persoon plotseling domme dingen gaat doen en de kans dat de omstanders daar verkeerd op reageren is ook groter. Het gaat dan dus dubbel zo hard.

@Sammie: 90% blijft in de omgeving van Turkije. Maar degene die verder zoeken, gaan op zoek naar 2 dingen. Veiligheid en de mogelijkheid om een toekomst op te bouwen. Landen waar de mensen zichzelf al nauwelijks kunnen bedruipen zijn dan toch minder interessant. Griekenland is gigantische werkeloosheid en veel armoede. Hongarije sterven er nog kinderen van de honger.

http://budapestbeacon.com/featured-arti ... n-starving
Even voor de duidelijkheid, Hongerije heeft krap 10 millioen inwoners.

BBP per hoofd van de bevolking:
Nederland op 7: 48.222$
Griekenland op 25: 29.635$
Hongarije op 46: 12.927$
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van ... _bevolking

Werkloosheidsgraad:
Nederland: 8,2% 11/2013
Hongarije: 9,3% 11/2013
Griekenland: 27,8% 10/2013
Waarbij bij gezegd moet worden dat minder ontwikkelde landen vaak een veel lagere werkloosheidsgraad hebben omdat er veel meer mensen zijn die zeer kleine boeren zijn. Uiteraard valt Nederland daar niet onder.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van ... heidsgraad

Als je als vluchteling moet kiezen, ga je dan op zoek naar de gebieden waar er redelijke kans is op werk en inkomen en weinig kans is op honger, als je toch al aan het vluchten ben en opnieuw moet beginnen? Of stop je dan in een zeer arm land waar je het lijden al bij de gewone bevolking ziet.

Jeugdwerkloosheid is in Griekenland op het moment 52%. In Nederland is dat 12-18% afhankelijk van welke bron je aanhaalt. Griekenland heeft nog steeds een algemene werkloosheid van 26.6%, Nederland zit ondertussen op 7.6%. Je hebt dus 4x meer kans op een baan in Nederland dan in Griekenland.

ApWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 10:59

Ik leefde erg mee maar eerlijk gezegd geloof steeds minder dat het echt (oorlog)vluchtelingen zijn.
Ja misschien 10% en dat is meteen de partij die door de rest misbruikt wordt op welke manier dan ook ;(

Hebben jullie al gelezen over al die verkrachtingen van vrouwen en meisjes, ongewenste zwangerschappen, bendeoorlogen en weet ik het wat niet in die AZC's in Duitsland..
Of dat ze meteen gaan rellen en absurd hoge eisen stellen ipv blij zijn met wat ze tot nu toe al krijgen en het belangrijkste dat ze veilig zijn..

Als ze echt voor oorlog en de onveilige situatie vluchten, waarom zijn het dan zoveel mannen, waarom laten die allemaal hun vrouw en kind achter, die neem je toch juist mee als het zo onveilig is? En waarom worden de vrouwen die wel mee zijn volop verkracht?

Dat zijn voor mij de dingen waardoor ik twijfel..

In 1956 had je de Hongaren die vluchtten, iets van 225.000 en allerlei vluchtelingenkampen, kan daar niks over vinden wat ook maar in de buurt komt van de barbaarsheid wat nu overal speelt.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 11:02

Die cijfers hoef je mij niet uit te leggen, daar ben ik allang mee bekend. Ik verdiep mij al maanden in deze materie. Als je echt vlucht voor oorlog ben je blij dat je in een veilig gebied bent. Beggers cant be choosers.. Het is heel menselijk dat je meer wil, maar dat maakt het nog niet goed. Dat maakt nog steeds niet dat je enkel kan zeggen kom allemaal maar, want jullie zijn zielig. Op dat moment heb je imo niet te maken met een politieke vluchteling, maar met een vluchteling die gewoon neigt naar een economische vluchteling. De meesten die hier komen, komen hier omdat ze geld hebben voor de oversteek. (Omdat smokkelaars hun een walhalla voor hebben geschoteld.) Dat is menselijk en ik zou in hun situatie precies hetzelfde doen, (zoals ik al eerder heb aangegeven) maar dat maakt nog steeds niet dat je niet over deze kwestie na kan of zelfs moet denken. In Nederland zijn ook geen huizen of banen voor al die vluchtelingen die komen. Men is nu al met paniek op zoek naar noodopvang voor een aantal dagen en aan de stroom komt geen eind aan. En de Nederlandse regering doet weinig, Europa idem dito. De Unie in de EU is nergens te vinden op dit moment.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 11:07

[quote="Sammie"]Die cijfers hoef je mij niet uit te leggen, daar ben ik allang mee bekend. Ik verdiep mij al maanden in deze materie. Als je echt vlucht voor oorlog ben je blij dat je in een veilig gebied bent. Beggers cant be choosers.. Het is heel menselijk dat je meer wil, maar dat maakt het nog niet goed. Dat maakt nog steeds niet dat je enkel kan zeggen kom allemaal maar, want jullie zijn zielig. Op dat moment heb je imo niet te maken met een politieke vluchteling, maar met een vluchteling die gewoon neigt naar een economische vluchteling. De meesten die hier komen, komen hier omdat ze geld hebben voor de oversteek. (Omdat smokkelaars hun een walhalla voor hebben geschoteld.) Dat is menselijk en ik zou in hun situatie precies hetzelfde doen

Inderdaad, dat is wat mensen vergeten. En je eigen land, roots, leven achterlaten voor iets meer luxe doet vrijwel niemand, dus ook al hadden ze het wellicht niet zo slecht, blijkbaar toch slecht genoeg om je te laten verlekkeren door het idee dat het elders veel beter is.

Dat betekent inderdaad niet dat de regering maar moet accepteren en achterover moet leunen.

Ik heb soms het gevoel alsof het gewoon moet gaan klappen ofzo, alsof ze erop wachten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 11:12

Citaat:
Als ze echt voor oorlog en de onveilige situatie vluchten, waarom zijn het dan zoveel mannen, waarom laten die allemaal hun vrouw en kind achter, die neem je toch juist mee als het zo onveilig is? En waarom worden de vrouwen die wel mee zijn volop verkracht?
Dat eerste is al een aantal keer uitgelegd. Er zijn mannen (uit bijv. Afrika) die komen puur voor het vinden van werk en vanwege een banketstaaf door smokkelaars dat je hier van alles gratis krijgt. Mannen uit bijv. Turkije (van oorsprong Syriërs) laten vrouw en kind achterop komen, soms simpel via het vliegtuig. Zij gaan eerst omdat het een gevaarlijke en lange reis is (zeker toen de reis nog voornamelijk vanuit Libië naar Italië ging) en hun vrouw en kind hier niet bloot aan willen stellen. Dat tweede.. ja.. ik hoor zoveel over verkrachtingen in Duitsland en Zweden en nu weer een variant dat de meereizende vrouwen verkracht worden. Waar heb je dat gelezen of gehoord? Dat soort dingen lees en hoor ik echt nergens op nieuwszenders en – sites.

ApWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 11:21

Sammie schreef:
Citaat:
Dat eerste is al een aantal keer uitgelegd. Er zijn mannen (uit bijv. Afrika) die komen puur voor het vinden van werk en vanwege een banketstaaf door smokkelaars dat je hier van alles gratis krijgt. Mannen uit bijv. Turkije (van oorsprong Syriërs) laten vrouw en kind achterop komen, soms simpel via het vliegtuig. Zij gaan eerst omdat het een gevaarlijke en lange reis is (zeker toen de reis nog voornamelijk vanuit Libië naar Italië ging) en hun vrouw en kind hier niet bloot aan willen stellen. Dat tweede.. ja.. ik hoor zoveel over verkrachtingen in Duitsland en Zweden en nu weer een variant dat de meereizende vrouwen verkracht worden. Waar heb je dat gelezen of gehoord? Dat soort dingen lees en hoor ik echt nergens op nieuwszenders en – sites.

Niet de minste nieuwszenders en sites, op het NOS hoorde ik het voor het eerst en las het net op Spits, AD, The post online, RTV etc. als je nu op google in tikt "verkachtingen azc" en dan komt er genoeg omhoog.
Dit laat toch wel zien wat voor vulles en barbaren je allemaal binnen haalt als ze zich niet eens kunnen beheersen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 11:25

En dat hoorde je dan ook vandaag op het NOS neem ik aan? Ik kijk dat acht uur journaal bijna elke dag (gisteren niet, maar dan kijk ik weer andere journaals e.d.). Het AD houd ik ook bij, maar ook daar ben ik het nog niet tegengekomen. Ik heb wat gehoord en gelezen over rellen, stakingen en ruzies. Maar echt nog niks over verkrachtingen. Ga maar eens op onderzoek uit.

edit:

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... -azc.dhtml

deze is van gisteren.

Fehu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 11:40

ApWi schreef:
Niet de minste nieuwszenders en sites, op het NOS hoorde ik het voor het eerst en las het net op Spits, AD, The post online, RTV etc. als je nu op google in tikt "verkachtingen azc" en dan komt er genoeg omhoog.
Dit laat toch wel zien wat voor vulles en barbaren je allemaal binnen haalt als ze zich niet eens kunnen beheersen.

Dit gaat over Albanese bendes en groepen uit Somalië en Eritrea. Niet de Syrische vluchtelingen waar zo'n angst voor wordt gezaaid.

@Sammie: sorry, ik had je post wat verkeerd begrepen vandaar mijn reactie. Ik sluit me echter aan bij wat je erna schreef.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 11:40

Er is nou al een verdachte aangehouden op Rotterdam cs