xMercury schreef:De ophef gaat puur over het feit dat de regering bezuinigt op het onderwijs. Zien jullie dat niet? Dit jaar is het passend onderwijs ingevoerd, zodat de leerlingen die extra hulp nodig hebben dit minder gaan krijgen. Klassen zijn overvol, leraren kunnen de hulp niet geven aan leerlingen omdat ze veel lessen moeten draaien, leerlingen lopen zoveel kansen mis omdat leraren het gewoon niet aankunnen om een klas van 30 man te begeleiden! Dát is het grote probleem!!
Vergelijkingen met vroeger zijn helemaal nutteloos. Vroeger was alles anders, die vergelijkingen gaan gewoon niet meer op.
Alles wordt kapot bezuinigd. Ook instellingen zoals Jeugdzorg, allemaal gaan ze eraan... Ik vind het triest dat er zo in onze jeugd bezuinigd wordt.
En als ik even offtopic mag gaan. Net zoals de zorg. Dat maken ze ook helemaal kapot. Mijn oma die aan de zuurstof zit en niet kan lopen willen ze ook maar aan haar lot over laten. Dan komt het neer op de kinderen. Me oma heeft maar 1 kind en dat is me vader. Wij hebben thuis me moeder zitten die ernstig ziek is en ik ben ook ziek en dan willen ze nog dat wij me oma gaan verzorgen. Snap die hele regering niet.