Sammie schreef:Het gaat niet om het overtuigen, het gaat om het begrijpen en inzicht hebben in. Wat je met die informatie doet, is aan jou. (maar dan moet je natuurlijk wel eerst alle of tenminste bijna alle informatie hebben)
Als er fysieke bewijzen zijn, hoe kun je dan ontkennen dat ze er zijn? Als dat bewijs er nl. is, heb je ook het bewijs voor diverse stappen van evolutie. Het komt nu nu een beetje op mij over alsof je zegt ik heb hier een ijsje in mijn handen, maar dat is voor mij geen ijs. Ook al noemen jullie het zo en ook al heb ik het in mijn handen.
1000 maal dit..

ik dacht gewoon zo: god
Het is altijd God met een hoofdletter geweest in onze taal. Alleen de OP-titel is volgens mij wel juist, als je het hebt over een god. Want dat kan net zo goed Neptunus zijn oid. Imo niet echt boeiend

, gewone basiskennis over natuurlijke selectie/ evolutie is voldoende. Daarom raadde ik je ook aan om het boek Kaas en de evolutietheorie te lezen. Dat is een eenvoudig boek en dat legt het mooi simpel uit, zonder al te veel in detail te treden. Dat stuk over Godsdienst kun je dan overslaan, maar als jij je kennis alleen baseert op moderne wetenschap en de Bijbel dan moet ik je teleurstellen.. Zo werkt het dus niet. Die man kan leuk schrijven en er zitten aardige hoofdstukjes bij, maar op het gebied van evolutie en ook leeftijd van de aarde zit hij er echt faliekant naast. Daar zijn genoeg bewijzen van te vinden.

? Buiten dat het mi echt werkelijk nergens op slaat, is dit nu al de derde keer dat die voorbij is gekomen