Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:F_Orumster schreef:Opmerkelijk, het identiteitsbewijs in de vluchtauto...
Zat ik ook aan te denken. Ligt er wel dik bovenop.
Maar 1 man van 18 heeft zichzelf gemeld. Waarom zou hij dat dan doen? Om de echte daders te beschermen?
WillBokkers schreef:F_Orumster schreef:.. een vals spoor creëren..
Die jongen van 18 zat gewoon in de klas, op school, ten tijde van de aanslag. Hoe duidelijk wil je het hebben.
Maar waarom zou je dan een id van familie er in leggen? Kan je toch beter doen van iemand die je niet magof ligt dat aan mij?
WillBokkers schreef:F_Orumster schreef:.. een vals spoor creëren..
Die jongen van 18 zat gewoon in de klas, op school, ten tijde van de aanslag. Hoe duidelijk wil je het hebben.
Maar waarom zou je dan een id van familie er in leggen? Kan je toch beter doen van iemand die je niet magof ligt dat aan mij?
Jannepauli schreef:De quote is van mij, niet F Orumster. Never mind, vergissing. Maar eh.. familie? Hoe zo?
Jannepauli schreef:Suzanne F. schreef:
Zat ik ook aan te denken. Ligt er wel dik bovenop.
Maar 1 man van 18 heeft zichzelf gemeld. Waarom zou hij dat dan doen? Om de echte daders te beschermen?
.. een vals spoor creëren..
WillBokkers schreef:Morganlefay schreef:Vind de huidige tekeningen veels te lief. De spotprenten uit de 2e wereldoorlog![]()
Weet het het wel de context ligt anders maar toch
Ik vind dat lieve juist wel wat hebben.
Zo van: wij hoeven niet te zijn zoals jullie.
Ik weet niet, ik vind het goed zo
Citaat:Tegen Nederlanders die met de daders sympathiseren, zei Aboutaleb: "In hemelsnaam, pak je koffer en vertrek. Er is misschien een plek in de wereld waar je tot je recht kunt komen. Ga niet onschuldige journalisten ombrengen, dat is zo verachtelijk. Verdwijn als je in Nederland je plek niet kunt vinden."
Morganlefay schreef:Heb m ook langs horen komen. Vind m redelijk gewaagd, mede omdat "links" gedrag niet echt wordt gewaardeerd door gelovigen in het algemeen en onze hoofddoek en baarddragende medelanders in het byzonder.