Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Finliox schreef:purny schreef:Laatste nieuws is dat er maar 3 lichamen zijn geborgen.
Op de radio vanmiddag zeiden ze dat er inmiddels 40 lichamen geborgen waren, nu.nl zegt nu dat het er maar 3 waren, maar ik weet niet hoe laat ze dat bericht gepubliceerd hebben.
Citaat:De marine sprak eerder op dinsdag van veertig lichamen die zouden zijn gevonden en geborgen door een marineschip. Het zoekteam van de Indonesische autoriteiten kan echter de vondst van maar drie lichamen bevestigen. Mogelijk was sprake van miscommunicatie door het marinepersoneel.
IxL schreef:Finliox schreef:
Op de radio vanmiddag zeiden ze dat er inmiddels 40 lichamen geborgen waren, nu.nl zegt nu dat het er maar 3 waren, maar ik weet niet hoe laat ze dat bericht gepubliceerd hebben.
Nee hoor, nu.nl zegt de hele dag al dat er al 40 lichamen zijn.
Citaat:"The challenge is waves up to three meters high," Fransiskus Bambang Soelistyo, head of the Search and Rescue Agency, told reporters, adding that the search operation would go on all night. He declined to answer questions on whether any survivors had been found."
Citaat:De marine sprak eerder op dinsdag van veertig lichamen die zouden zijn gevonden en geborgen door een marineschip. Het zoekteam van de Indonesische autoriteiten kan echter de vondst van maar drie lichamen bevestigen. Mogelijk was sprake van miscommunicatie door het marinepersoneel.
fargo schreef:Douraque schreef:Volgens mij hebben ze nooit stukken van die MH370 gevonden hoor.
Ohh - sorry - niet wakker, ik bedoel natuurlijk de Air Asia vlucht - de QZ enzovoort... Dommmm - excuus!