Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angeliquee18 schreef:Die Honden hadden echt niet doodgeschoten hoeven worden hoor. Die ene hond had niet eens een mens aangevallen, maar een hond ! En die hond gaf die man een snauw toen hij er tussen kwam. Thats it !
En iedereen kan wel roepen, dan hadden die eigenaren die honden maar terug moeten roepen, wat als je het even niet Door heb, en die honden lopen 3 straten verder? Dan kan je niet zoveel hè !
Als het bijvoorbeeld een goldenretriever was geweest met een Hollandse opa als baas, was het allemaal heel erg geweest.
Maar als het pitbull's zijn van een Marokkaan is baas + hond slecht.
geerke schreef:Angeliquee18 schreef:Die Honden hadden echt niet doodgeschoten hoeven worden hoor. Die ene hond had niet eens een mens aangevallen, maar een hond ! En die hond gaf die man een snauw toen hij er tussen kwam. Thats it !
En iedereen kan wel roepen, dan hadden die eigenaren die honden maar terug moeten roepen, wat als je het even niet Door heb, en die honden lopen 3 straten verder? Dan kan je niet zoveel hè !
Als het bijvoorbeeld een goldenretriever was geweest met een Hollandse opa als baas, was het allemaal heel erg geweest.
ja,ja....die marokkanen worden altijd vreselijk hard aangepakt....![]()
Doe maar rondje schilderswijk..
yentl2010 schreef:https://www.facebook.com/fouad.elasmi/photos_all
Dit is de eigenaar en niet een vrouwelijk persoon denk dat z,n buurvrouw of vriendin is
yentl2010 schreef:Fiffill schreef:Vervelende manier van reageren heb jij Sammy_xxs! Lijkt wel alsof je je overal persoonlijk voelt aangevallen omdat je ook zulke honden hebt?? En volgens mij weet je het iig allemaal beter.... misschien moet jij het volgende keer dan oplossen
Precies het zelfde wat ik denk
De stafford eigenaren gaan meteen in de verdedeging
Niet alleen op bokt maar op alle forums
Leffroi schreef:Angeliquee18 schreef:Die Honden hadden echt niet doodgeschoten hoeven worden hoor. Die ene hond had niet eens een mens aangevallen, maar een hond ! En die hond gaf die man een snauw toen hij er tussen kwam. Thats it !
ja,ja....die marokkanen worden altijd vreselijk hard aangepakt....![]()
Doe maar rondje schilderswijk..
Jennyj01 schreef:Vraag me af hoe iedereen zou reageren als de boswachter je paard doodschiet nadat jij eraf bent gevallen en hij hem niet te pakken krijgt. Dan zouden er bijna kamervragen over komen. Dan roepen we toch ook niet: ja maar hij mag niet los door het bos lopen. Had je maar moeten blijven zitten. Eigen schuld. Hij rende ook zo hard rond.
Jennyj01 schreef:Vraag me af hoe iedereen zou reageren als de boswachter je paard doodschiet nadat jij eraf bent gevallen en hij hem niet te pakken krijgt. Dan zouden er bijna kamervragen over komen. Dan roepen we toch ook niet: ja maar hij mag niet los door het bos lopen. Had je maar moeten blijven zitten. Eigen schuld. Hij rende ook zo hard rond.
Leffroi schreef:Jennyj01 schreef:Vraag me af hoe iedereen zou reageren als de boswachter je paard doodschiet nadat jij eraf bent gevallen en hij hem niet te pakken krijgt. Dan zouden er bijna kamervragen over komen. Dan roepen we toch ook niet: ja maar hij mag niet los door het bos lopen. Had je maar moeten blijven zitten. Eigen schuld. Hij rende ook zo hard rond.
Een roofdier en vluchtdier zijn nog altijd verschillende dingen. Een paard komt je niet zomaar aanvallen en doet het dat wel, ja dan doe je wat nodig is en wat voorhanden is. Nou denk ik niet direct dat een boswachter in het bezit is van een geweer (in ieder geval niet direct dragend).
bakkabouter schreef:Ik ben heel benieuwd wat de reacties waren geweest als er een artikel "hond bijt kind dood onder de neus van gewapende agenten" was geweest, met daarin een getuigenis waarin de agent aangaf eerst te willen afwachten/inschatten of de hond wel echt agressief was.
Angeliquee18 schreef:Die Honden hadden echt niet doodgeschoten hoeven worden hoor. Die ene hond had niet eens een mens aangevallen, maar een hond ! En die hond gaf die man een snauw toen hij er tussen kwam. Thats it !
Leffroi schreef:Jennyj01 schreef:Vraag me af hoe iedereen zou reageren als de boswachter je paard doodschiet nadat jij eraf bent gevallen en hij hem niet te pakken krijgt. Dan zouden er bijna kamervragen over komen. Dan roepen we toch ook niet: ja maar hij mag niet los door het bos lopen. Had je maar moeten blijven zitten. Eigen schuld. Hij rende ook zo hard rond.
Een roofdier en vluchtdier zijn nog altijd verschillende dingen. Een paard komt je niet zomaar aanvallen en doet het dat wel, ja dan doe je wat nodig is en wat voorhanden is. Nou denk ik niet direct dat een boswachter in het bezit is van een geweer (in ieder geval niet direct dragend).
Jennyj01 schreef:Hij heeft de man niet aangevallen. Bij tussenkomst heeft de man een hap gehad.
Leffroi schreef:bakkabouter schreef:Ik ben heel benieuwd wat de reacties waren geweest als er een artikel "hond bijt kind dood onder de neus van gewapende agenten" was geweest, met daarin een getuigenis waarin de agent aangaf eerst te willen afwachten/inschatten of de hond wel echt agressief was.
+1
Dan was de agent alsnog een grote k*****k geweest. Want dan moet je uiteraard niet denken maar doen. Ik snap heel goed dat de agent zo gehandeld heeft.