Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:Hoe is het daar nu.
NatasjavE schreef:Ai,..dat klinkt inderdaad als dat het daar nu echt effe minder is. En 25 meter verzakking klinkt inderdaad als behoorlijk veel. Nu moet ik zeggen dat ik er echt de balle verstand van heb...
Kuggur schreef:NatasjavE schreef:Ai,..dat klinkt inderdaad als dat het daar nu echt effe minder is. En 25 meter verzakking klinkt inderdaad als behoorlijk veel. Nu moet ik zeggen dat ik er echt de balle verstand van heb...
Je bent niet de enige; zelfs de experts durven geen harde uitspraken te doen, ze sommen alleen de mogelijkheden op, en die varieren van de activiteit wordt langzaam minder tot het stopt, tot een apocalyptische as-eruptie met overstromingen...Heb je wat aan
Kuggur schreef:Je bent niet de enige; zelfs de experts durven geen harde uitspraken te doen, ze sommen alleen de mogelijkheden op, en die varieren van de activiteit wordt langzaam minder tot het stopt, tot een apocalyptische as-eruptie met overstromingen...Heb je wat aan
Sussie85 schreef:https://www.facebook.com/media/set/?set ... 978&type=1
De NOS snapt duidelijk niet helemaal hoe het zit met deze uitbarsting. Mooie foto's, maar een bijschrift dat de lava de zee in stroomt, dan heb je je duidelijk niet in de materie verdiept. En zo zijn er nog wat onjuiste beweringen, zoals de bewering dat de Bardarbunga dit weekend weer is uitgebarsten. Gelukkig is er enkel een uitloper uitgebarsten en niet de vulkaan onder de ijskap zelf.