Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Wordt nu ook door een luchtvaartexpert gemeld dat de geloofwaardigheid van de berichten dat het neergestort is steeds groter wordt. Bah, bah, bah. Ben ongelofelijk bang voor de gevolgen in de wereldpolitiek...
Emmaa_ schreef:Wordt nu ook door een luchtvaartexpert gemeld dat de geloofwaardigheid van de berichten dat het neergestort is steeds groter wordt. Bah, bah, bah. Ben ongelofelijk bang voor de gevolgen in de wereldpolitiek...
Relaxed schreef:Emmaa_ schreef:Wordt nu ook door een luchtvaartexpert gemeld dat de geloofwaardigheid van de berichten dat het neergestort is steeds groter wordt. Bah, bah, bah. Ben ongelofelijk bang voor de gevolgen in de wereldpolitiek...
Neerstorten heeft minder gevolgen voor de politiek dan neerschieten, dus was bedoel je nu?
xNathaliee schreef:We moeten er maar van uit gaan dat de baas van mijn vriend in het vliegtuig zat.. We horen niks van hem en als hij een andere vlucht had of niet was ingestapt had hij allang wel iets laten weten denk ik..
Emmaa_ schreef:xNathaliee schreef:We moeten er maar van uit gaan dat de baas van mijn vriend in het vliegtuig zat.. We horen niks van hem en als hij een andere vlucht had of niet was ingestapt had hij allang wel iets laten weten denk ik..
Ik hoorde net dat er vanmorgen om 9 uur ook een vlucht weg is gegaan, dan zou hij volgens mij nog niet geland zijn. Misschien dat hij daarop zat? Is er niemand die je kan bellen om bevestiging te vragen?
manon_lin schreef:Beelden die NOS net toonde waren wel heel schokkend.. Heb na 2 sec weggekeken![]()
@ xNathaliee, zou nog even rustig afwachten. Begreep ook dat er mensen omgeboekt waren naar een andere vlucht. In elk geval wel heel veel sterkte met wachten op bericht. Wat naar dit, bah.