Muziek en videoclip tegen Geert Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:26

Amandavd schreef:
Ben jij tuig? Doe alsjeblieft eens goed lezen voor je ergens op reageert. En het zal mij geen bal schelen of het daar oorlog is ja of nee, als jij hier de boel komt verzieken dan zal het mij een reet roesten of jij in oorlog terecht kom als je er uit gezet wordt. Dat had je je dan van te voren moet bedenken.

Ik vindt dit geen normale reactie.. vooral niet na iemand van een jaar of 14..
Ik hoop dat de modjes er wat aan doen, en dat jezelf even gaat na denken wat je zegt.
:n
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-03-14 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:27

AmoorM schreef:
Amandavd schreef:
Ben jij tuig? Doe alsjeblieft eens goed lezen voor je ergens op reageert. En het zal mij geen bal schelen of het daar oorlog is ja of nee, als jij hier de boel komt verzieken dan zal het mij een reet roesten of jij in oorlog terecht kom als je er uit gezet wordt. Dat had je je dan van te voren moet bedenken.

Ik vindt dit geen normale reactie.. vooral niet na iemand van een jaar of 1..
Ik hoop dat de modjes er wat aan doen, en dat jezelf even gaat na denken wat je zegt.

Doe niet zo overdrijven. De reactie is niet naar haar persoonlijk gericht, en dat weet ze denk ik zelf ook wel. En ik vind is nog altijd zonder t.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:29

Wat jammer dat dit weer zo'n helemaal rel moet gaan worden. Amanda ik ben 13 13!! En jij bent verdorie 24 24??? Ik heb maar tot groep 8 op een Nederlandse school gezeten en ben dan verhuist naar Turkije, logisch dat ik nog niet alle uitspraken en al die sh*t niet begrijp. Eerste was het een discussie, nu begint het een rel te worden, wat eigenlijk helemaal niet hoeft.
Laatst bijgewerkt door _Femkeeex op 27-03-14 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:30

Amandavd schreef:
Electra63 schreef:

Heb je dat van jezelf ? In Nederland doen we al heeeeel lang niet meer aan lijfstraffen. ;)

Er is een economische crisis, mensen raken buiten hun schuld om, werkeloos. Niet alle mensen met een uitkering zijn lui of zitten op de bank.
Je bent precies nu als Geert, je gooit alles op één hoop.

Jij doet aannames die nergens op slaan. Ik zit ook werkloos thuis. Dus ik weet heel goed hoe die situatie kan zijn. En als je de moeite had gedaan mijn eerdere posts te lezen had je de moeite van deze post kunnen besparen.

Ach, je zit ook lui op de bank, ze moesten je schoppen. ;) (dat zijn jouw woorden)
Je komt een beetje gefrustreerd over. Misschien kan je beter je tijd en energie stoppen in het zoeken naar werk. ;)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:31

_Femkeeex schreef:
Wat jammer dat dit weer zo'n helemaal rel moet gaan worden. Amanda ik ben 13 13!! En jij bent verdorie 24 24??? Ik heb maar tot groep 8 op een Nederlandse school gezeten en bent dan verhuist naar Turkije, logisch dat ik nog niet alle uitspraken en al die sh*t niet begrijp. Eerste was het een discussie, nu begint het een rel te worden, wat eigenlijk helemaal niet hoeft.

Amanda, nee ik snap die reactie niet. Uitleg? Mag via PB :)

Ik maak nergens een rel van, en ik kan niet ruiken of jij iets begrijpt of niet, dat kun je dan aangeven. Anders ga ik er fout vanuit dat jij niet goed leest.

Die reactie ging over wat jij zei, dat je iemand terugstuurt naar een land waar oorlog is fout vindt. Ik vind dat op het moment dat jij hierheen komt omdat daar oorlog is, en dan vervolgens hier de boel gaat verzieken, het mij niet uitmaakt dat iemand terug gaat naar land van herkomst, ook al is daar oorlog. Dat had die persoon zich van te voren moeten bedenken.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:31

_Femkeeex schreef:
Wat jammer dat dit weer zo'n helemaal rel moet gaan worden. Amanda ik ben 13 13!! En jij bent verdorie 24 24??? Ik heb maar tot groep 8 op een Nederlandse school gezeten en bent dan verhuist naar Turkije, logisch dat ik nog niet alle uitspraken en al die sh*t niet begrijp. Eerste was het een discussie, nu begint het een rel te worden, wat eigenlijk helemaal niet hoeft.

Maakt niet uit, Femke.
Ik vind het leuk om jouw reactie te lezen! Jouw Nederlands is prima te begrijpen. +:)+

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:33

Electra63 schreef:
Amandavd schreef:

Jij doet aannames die nergens op slaan. Ik zit ook werkloos thuis. Dus ik weet heel goed hoe die situatie kan zijn. En als je de moeite had gedaan mijn eerdere posts te lezen had je de moeite van deze post kunnen besparen.

Ach, je zit ook lui op de bank, ze moesten je schoppen. ;) (dat zijn jouw woorden)
Je komt een beetje gefrustreerd over. Misschien kan je beter je tijd en energie stoppen in het zoeken naar werk. ;)

Als je nou eens naar de Pearl gaat en een bril haalt, dan lees je misschien eens wat ik zeg. Ik heb het over mensen die een uitkering trekken en op de bank hangen en niks doen. Niet over de mensen zoals ik, die keihard op zoek zijn naar werk. En ter info, ik krijg geen uitkering, van welke vorm dan ook.

Als je nog meer van die onnozele opmerkingen hebt dan ga ik je vanaf nu negeren. Lees voordat je reageert en hou op met die domme en beledigende aannames. Je zet jezelf voor banketstaaf.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:40

Amandavd schreef:
_Femkeeex schreef:

Amanda, nee ik snap die reactie niet. Uitleg? Mag via PB :)

Ik maak nergens een rel van, en ik kan niet ruiken of jij iets begrijpt of niet, dat kun je dan aangeven. Anders ga ik er fout vanuit dat jij niet goed leest.

Die reactie ging over wat jij zei, dat je iemand terugstuurt naar een land waar oorlog is fout vindt. Ik vind dat op het moment dat jij hierheen komt omdat daar oorlog is, en dan vervolgens hier de boel gaat verzieken, het mij niet uitmaakt dat iemand terug gaat naar land van herkomst, ook al is daar oorlog. Dat had die persoon zich van te voren moeten bedenken.

Zeg het dan zo. Je bent op dit moment wat vaag, ik bedoel je hebt nergens gezegd dat je het over mensen hebt die op hun luie kont gaan zitten en hier alleen maar komen op een relletje te trappen totdat ik het je vroeg.

En Electra dankjewel hoor voor je lieve bericht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:42

Amandavd schreef:
AmoorM schreef:

Ik vindt dit geen normale reactie.. vooral niet na iemand van een jaar of 1..

Doe niet zo overdrijven. De reactie is niet naar haar persoonlijk gericht, en dat weet ze denk ik zelf ook wel. En ik vind is nog altijd zonder t.

Het is ook 'overdreven' i.p.v 'doe niet overdrijven.
Wat een niveau van discussieren hier zeg.
Ik heb ook niks met Marokkanen, zie hier 9 keer een voorbeeld van criminele marokkanen en 1 keer een normaal persoon zeg maar. Maar dat wil niet zeggen dat je niet respectvol kunt reageren in een discussie.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:43

Dat heb ik wel, maar dat is al een paar pagina's terug. En als je iets niet snapt of niet begrijpt kun je ook ter verduidelijking vragen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:43

Amandavd schreef:
Als je nou eens naar de Pearl gaat en een bril haalt, dan lees je misschien eens wat ik zeg. Ik heb het over mensen die een uitkering trekken en op de bank hangen en niks doen. Niet over de mensen zoals ik, die keihard op zoek zijn naar werk. En ter info, ik krijg geen uitkering, van welke vorm dan ook.

Als je nog meer van die onnozele opmerkingen hebt dan ga ik je vanaf nu negeren. Lees voordat je reageert en hou op met die domme en beledigende aannames. Je zet jezelf voor banketstaaf.

Als je geen recht heb op een uitkering, heb je waarschijnlijk niet lang (genoeg) gewerkt. ;)

Maar dat is het punt niet.
Jouw opmerking dat ze mensen moeten schoppen die lui op de bank zitten, is uit jouw mond een beetje raar.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:45

Electra63 schreef:
Amandavd schreef:

Als je geen recht heb op een uitkering, heb je waarschijnlijk niet lang (genoeg) gewerkt. ;)

Maar dat is het punt niet.
Jouw opmerking dat ze mensen moeten schoppen die lui op de bank zitten, is uit jouw mond een beetje raar.

Hoezo is dat raar? Ik heb een uitkering gehad van 3 maanden, helaas zit ik nog steeds zonder werk. Maar ik zit niet lui op de bank. Ik zoek werk, ik doe vrijwilligerswerk, ik verstuur open sollicitaties, ga langs bij uitzendbureaus etc.

Mensen die lui op de bank hangen bedoel ik mensen die helemaal geen werk zoeken en gewoon uitkering trekken. Wellicht was dat niet duidelijk.

Mi_Esperanza

Re: Muziek en videoclip tegen Geert Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:00

Amandavd: jij zou als geen ander moeten weten dat je geen uitkering krijgt zonder dat je werk zoekt;)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:11

Dat klopt, maar er wordt niet gecontroleerd, of niet afdoende genorg naar de manier waarop jij solliciteert. En als ik een brief stuur met typefouten, en slechte motivatie, dan heb ik toch voldaan aan de sollicitatie plicht, zonder echt goed te solliciteren.

Mi_Esperanza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:14

Daar heb je gelijk in!
Dat wist ik niet. Is ook moeilijk te controleren natuurlijk...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:22

Ja is ook, hoe ga je dat bijhouden? Daarom glippen er zoveel er door heen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 23:18

_Femkeeex schreef:
Tuig ? :o

Jij hebt het nu over criminele Marokkanen, die daadwerkelijk iets ernstigs hebben gedaan. Daar mag wat mij part een kogel door het hoofd. Ik heb het over normale mensen, net zoals wij, eerlijke mensen die hard werken en alleen maar een onderkomen zoeken, omdat ze gevlucht zijn.

kijk en dit vind ik nou echt grappig :Y)

je mag niet zeiken over alle marokannen, leest niet goed, denkt dat haar leeftijd erbij gehaald wordt waar er nergens zwart op wit bewijs staat dat dat ook gebeurd, moppert over onze mening over criminele buitenlanders eruit want ze komen in oorlogsgebied maar er mag wel een kogel door de kop?? :?

meid….please hou op, je bent geen haar beter :n

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 23:24

_Femkeeex schreef:
Wat jammer dat dit weer zo'n helemaal rel moet gaan worden. Amanda ik ben 13 13!! En jij bent verdorie 24 24??? Ik heb maar tot groep 8 op een Nederlandse school gezeten en ben dan verhuist naar Turkije, logisch dat ik nog niet alle uitspraken en al die sh*t niet begrijp. Eerste was het een discussie, nu begint het een rel te worden, wat eigenlijk helemaal niet hoeft.

uhmm..we mochten je leeftijd er niet bij halen en nu doe je het zelf??

Nogmaals laten we wel even realistisch blijven dat een meisje van 13 niet bang hoef te zijn voor uitzetting
en als haar ouders gewoon nette mensen zijn, die ook niet.
Mensen schreeuwen moord en brand terwijl dat nergens voor nodig is

en ergens las ik geen keuze in nationaliteit? Nou echt wel! die is er zeker wel!
en ik ben van mening dat als je nederlander wil zijn, in alle vormen van, dan ga je voor je nederlandse nationaliteit en weg met dat andere paspoort!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 23:50

Er is volgens mij maar 1 land die niet toestaat dat het eigen paspoort vervangen wordt.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 00:06

ingedebruijn schreef:
Er is volgens mij maar 1 land die niet toestaat dat het eigen paspoort vervangen wordt.

Zijn er meerdere, weet ik uit mijn hoofd:
Argentinië
Marokko
Griekenland

Pebbles_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 00:11

Ojajoh schreef:
_Femkeeex schreef:

uhmm..we mochten je leeftijd er niet bij halen en nu doe je het zelf??

Nogmaals laten we wel even realistisch blijven dat een meisje van 13 niet bang hoef te zijn voor uitzetting
en als haar ouders gewoon nette mensen zijn, die ook niet.
Mensen schreeuwen moord en brand terwijl dat nergens voor nodig is

en ergens las ik geen keuze in nationaliteit? Nou echt wel! die is er zeker wel!
en ik ben van mening dat als je nederlander wil zijn, in alle vormen van, dan ga je voor je nederlandse nationaliteit en weg met dat andere paspoort!

Heb jij nooit de kranten gelezen? Er zijn zoveel kinderen die hier geboren zijn, die weer uitgezet worden omdat het land van herkomst weer "veilig" is. Uitzetten vanwege crimineel gedrag is op dit moment niet mogelijk als mensen een Nederlandse nationaliteit bezitten, aangezien zij dan Nederlanders zijn...
Voor sommige mensen is die er dus niet. Marokkanen kunnen geen afstand doen van hun Marokkaanse nationaliteit.. Hoe kun je dat dan van die mensen verlangen als zij bij geboorte (door een Néderlandse wet..) automatisch de dubbele nationaliteit krijgen?

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:13

Mijn vriend heeft 2 paspoorten zo ook m'n neefjes en nichtjes.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 11:01

Mijn vriend ook. Allebei verlopen dus kan nergens heen :+

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 10:08

Ojajoh schreef:
_Femkeeex schreef:
Tuig ? :o

Jij hebt het nu over criminele Marokkanen, die daadwerkelijk iets ernstigs hebben gedaan. Daar mag wat mij part een kogel door het hoofd. Ik heb het over normale mensen, net zoals wij, eerlijke mensen die hard werken en alleen maar een onderkomen zoeken, omdat ze gevlucht zijn.

kijk en dit vind ik nou echt grappig :Y)

je mag niet zeiken over alle marokannen, leest niet goed, denkt dat haar leeftijd erbij gehaald wordt waar er nergens zwart op wit bewijs staat dat dat ook gebeurd, moppert over onze mening over criminele buitenlanders eruit want ze komen in oorlogsgebied maar er mag wel een kogel door de kop?? :?

meid….please hou op, je bent geen haar beter :n

Ik bedoelde meer in de naam van 'Oh, maar het zal aan haar leeftijd liggen' of 'Het zal vast aan je leeftijd liggen, ik zou het wel fijn vinden als je er een beetje begrip voor toont...

Dus volgens jou mogen criminelen gewoon vrij rondlopen?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 15:29

Dat zegt ze toch niet? Zit alleen een flink verschil tussen kogel door je kop en gevangenisstraf.