Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Nee, de overheid wil dat niet schrappen maar aanpassen; de voorhuwelijkse situatie qua eigendom, geld wordt opgenomen, ipv standaard gelijk overzetten op 'gemeenschappelijk'
Enne als een relatie dusdanig ongelijkwaardig (en je je ook zo voelt) is puur vanwege inkomen, dan zit er in de relatie ook iets niet goed
Je kiest voor elkaar, dus ook voor wat er kan komen of al speeltbaanzekerheid is ook voor gezonde mensen niet meer zo vanzelfsprekend
rapido schreef:Lekker gaan werken met je angst stoornissen en andere psychische aandoeningen!!! Van thuis zitten word je alleen maar nog gekker!!
Dat geklaag ook over uitkeringen, in andere landen moet je werken voor je poen, doe je dat om wat voor rede niet dan ook geen geld!! geloof me, daar bestaat al die psychische ziektes geen eens!!
rapido schreef:zouden jullie ook zijn als je eigen baas bent en heeeeeel veeeeeel belasting moet betalen.....
En wat als je als eigen baas zijnde arbeids ongeschikt word??? geen uitkering voor jou maar je eigen spaar centen op vreten!
Echt ik kots van die lui die niks hoeven te doen en van de staat leven! Uitzonderingen daar gelaten!!!
LBLGypsyCobs schreef:Vergeet niet dat het hebben van een paard en zeker het stallen ervan in volpension een luxe is.
Het is geen eerste levensbehoefte, zoals het betalen van de boodschappen, huur en energierekening.
Als iemand van zijn Wajong uitkering een paard in volpension kan zetten is die uitkering te hoog.
Ik gun iedereen het plezier van het hebben van een paard, maar niet ten koste van belastingbetalend Nederland, waar bejaarden steeds minder gewassen worden door geldgebrek en er steeds meer uit de zorg verdwijnt.
Mieke_Cunna schreef:Komen we toch weer terug bij het verhaaltje dat als je een been breekt het heel duidelijk is, je rolstoel gebonden bent is het ook heel duidelijk maar chronisch ziek zijn in je kop? Dat is maar raar, je mankeert je niks aan je handen dus dan kan je prima werken.
Het frustreert mij enorm, en aan een ieder die denkt dat de psychisch zieken er zo makkelijk mee wegkomen. Stap in mijn leven! Voel hoe je brein je lijf je overneemt, hoe je in ziekenhuizen terecht komt met allerlei vage (heftige) klachten en uiteindelijk na maanden onderzoek je voor de zoveelste keer te horen krijgt: Het is psychisch. Ik hoop met heel mijn hart dat die egoïstische mensen die wel een verstandelijk gehandicapte hun geld gunnen zelf met een psychische stoornis in aanraking komen. En dan doel ik niet op het najaarsdipje want dat is voor de meeste psychiatrische patiënten een peace of cake!
wemkelover schreef:rapido schreef:zouden jullie ook zijn als je eigen baas bent en heeeeeel veeeeeel belasting moet betalen.....
En wat als je als eigen baas zijnde arbeids ongeschikt word??? geen uitkering voor jou maar je eigen spaar centen op vreten!
Echt ik kots van die lui die niks hoeven te doen en van de staat leven! Uitzonderingen daar gelaten!!!
Nou zal ik dan ook maar lekker kort door de bocht doen.
Als jij hier zoveel moeite mee hebt, had je maar geen eigen baas moeten worden had je ook niet zoveel belasting hoeven betalen. Jij had die keuze.
Mensen die ee psygische aandoening hebben niet, zo worden ze OF geboren OF het overkomt ze om wat reden dan ook. Ik denk niet dat het hun keuze was. Ik denk dat ze ook gewoon hun eigen geld wouden verdienen. Zich niet steeds moeten verdedigen tegen mensen zoals jij. Dat ze ook gewoon konden genieten van het leven, als je ziek bent kan dat niet.
rapido schreef:zouden jullie ook zijn als je eigen baas bent en heeeeeel veeeeeel belasting moet betalen.....
Ja en sommige mensen met een ,,psychische,, aandoening hebben ook gewoon eens een flinke rot schop onder hun reet nodig!! Niet blijven piepen en in zelf medelijden hangen, gewoon lekker wat gaan doen!
Ze kunnen ook hele dagen achter hun computertje facebooken en Bokken maar zodra ze wat verplicht word raken ze in een crisis!
Lante schreef:Ondernemers zoals jij hebben ook een rotschop nodig, zeuren over belasting betalen als eigen baas zijde; andere mensen als zondebok aanwijzen, nou, ga je toch lekker ergens in loondienst als je het ondernemerschap niet aankunt? Zeuren om niks wat mij betreft.
rapido schreef:Lekkere instelling! Jij zal het ver schoppen in je leven
Ik mag graag veel belasting betalen! teken dat ik goed verdien.
rapido schreef:Ja en sommige mensen met een ,,psychische,, aandoening hebben ook gewoon eens een flinke rot schop onder hun reet nodig!! Niet blijven piepen en in zelf medelijden hangen, gewoon lekker wat gaan doen!
Ze kunnen ook hele dagen achter hun computertje facebooken en Bokken maar zodra ze wat verplicht word raken ze in een crisis!