Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Amaris schreef:
Sta ik net in de winkel, werkt mijn credit card niet meer... Zat allemaal wit poeder op.
Je moet je bord ook leegsnuiven! Niet alleen ermee spelen
chevax schreef:Maar verkijk je je dan niet op de hoeveelheid? Beetje drugs verkopen kan ik me wel voorstellen, maar zo'n partij?
lieveli schreef:X__Trees schreef:Of je hebt als particulier van een gewoon paard net een toppaard gemaakt, en dat voor veel geld aan een zot verkocht? Kan perfect hoor, niemand die je verbiedt om een grote boerderij te kopen toch?
Welk bedrag heb jij in je hoofd voor een toppaard?
X__Trees schreef:lieveli schreef:Of je hebt als particulier van een gewoon paard net een toppaard gemaakt, en dat voor veel geld aan een zot verkocht? Kan perfect hoor, niemand die je verbiedt om een grote boerderij te kopen toch?
Welk bedrag heb jij in je hoofd voor een toppaard?
Voor een topper kan je toch een boerderijtje kopen hoor![]()
Nou, 't is beetje simplistisch voorgesteld maar als je dan toch bezig bent kan je meteen naar valsheid in geschrifte overgaan. Verkoopspapiertje opstellen, voor zoveel dat bedrag, is 't paard de dag erop plots dood, ach jammer, geld toch binnen.
Onischenko die enkele jaren terug met miljoenen zwart geld opgepakt werd op de luchthaven in Luik... Waarom denk je dat ie met paarden begonnen is? Er zal vast wel meer bij komen kijken, maar dat witwassen van drugsgeld gebeurd wel degelijk op die manieren.. Ga er maar op aan dat heel veel van die grote meneren iets met witwassen te maken hebben, via de paardensport.
X__Trees schreef:Voor een topper kan je toch een boerderijtje kopen hoor![]()
Nou, 't is beetje simplistisch voorgesteld maar als je dan toch bezig bent kan je meteen naar valsheid in geschrifte overgaan. Verkoopspapiertje opstellen, voor zoveel dat bedrag, is 't paard de dag erop plots dood, ach jammer, geld toch binnen.
Onischenko die enkele jaren terug met miljoenen zwart geld opgepakt werd op de luchthaven in Luik... Waarom denk je dat ie met paarden begonnen is? Er zal vast wel meer bij komen kijken, maar dat witwassen van drugsgeld gebeurd wel degelijk op die manieren.. Ga er maar op aan dat heel veel van die grote meneren iets met witwassen te maken hebben, via de paardensport.
badeendje schreef:Wat ik best frappant vind is dat mensen hier serieus zeggen: Ja bijna een miljoen, wat je daar allemaal wel niet mee kunt doen.
Als je unknown kilo meel op het strand ziet liggen denk je heus niet: Goh, dat is nou cocaïne, zal zo'n 25 kilo zijn en dat is dus 900.000 euro waard. Echt niet!