Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveBodin schreef:Zelfs als je dood bent, of in coma, word je nog niet met rust gelaten..
(Prins Bernhard, Lady Diane, prins Friso etc)
femke27 schreef:Hij mag aftreden wanneer hij wil. Dus als dat snel is, dan is dat zo. Dat is afhankelijk van zijn eigen ideeen en ambities. En ik weet zeker dat als je aftreed en je gaat ergens anders wonen dat je rust hebt. Nogmaals haal ik het voorbeeld van Friso aan, en ook die andere broer leeft relatief rustig. In belgie geloof ik?
femke27 schreef:Ja, dat meen ik! Voor het salaris wat ze ontvangen en het feit dat zeer veel normale onkosten/levensonderhoud ook nog voor ze betaald worden zeg ik zeer zeker ja! Na 10 jaar zeg je dag met het handje en ga je genieten op een tropisch eiland van je opgespaarde centjes. Ik teken er echt voor!
femke27 schreef:Ja, dat meen ik! Voor het salaris wat ze ontvangen en het feit dat zeer veel normale onkosten/levensonderhoud ook nog voor ze betaald worden zeg ik zeer zeker ja! Na 10 jaar zeg je dag met het handje en ga je genieten op een tropisch eiland van je opgespaarde centjes. Ik teken er echt voor!