Vas schreef:ongetwijfeld snapt iedereen op bokt wel dat je ze niet op strafkamp in syberie kan sturen.............. En ook wel dat je ze niet met hun voeten in beton in de noordzee kan gooien. Maar dat doet van het feit niks af dat de meeste er dus duidelijk wel zo over denken...
De meeste wat Vas? De meeste Nederlanders? De meeste mensen op Bokt? Zo ja, hoe weet je dat? Meer dan honderdduizend mensen hebben zich op Bokt aangemeld. Dik dertigduizend daarvan hebben 1 of meer berichten. Dit topic telt een kleine 200 reacties en is bijna 2000 keer bekeken. De reacties variëren van oproepen tot extreem barbaarse straffen tot gewoon rustig politie en justitie hun werk laten doen. Ik denk dat de meeste mensen in Nederland helemaal niet voor strafkampen en betonblokken zijn. Ik denk zelfs dat in dit topic amper de helft daar werkelijk voorstander van is, maar ik heb geen zin en geen tijd om te gaan tellen hoeveel mensen hier hebben gereageerd en of zij in die reactie hebben aangegeven of ze voorstander zijn van allerlei barbaarse maatregelen. Misschien kun je zelf een lijstje maken?
(het is trouwens: het doet aan het feit niets af, niet van het feit)