Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:27

Vjestagirl schreef:
Sabini schreef:
Vjestagirl, hoe vaak mag iemand dan seks hebben met zijn of haar eigen dieren volgens jou?

Zolang het dier er geen last van heeft, geen schade van ondervindt en dus niet mishandeld wordt: zo vaak als je wil.
.....

...nog even en er worden speciale rassen gefokt die het 'goed doen' tijdens de seks met mensen :r In ieder geval wel als er meer mensen zo over denken als jij. Vind je dat normaal?

Damn..ik ben geschokt %)
Laatst bijgewerkt door Sabini op 26-11-12 00:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:28

vuurneon schreef:
Er werd hier gezegd dat je het met je eigen soort moet doen; waarom fokken mensen dan zebra*paard of ezel*paard? Is dat niet net zo tegennatuurlijk?

Dat is inderdaad ook tegennatuurlijk :j

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:28

Pistasche schreef:
Vjestagirl schreef:
Alsof je paard er wel van geniet als jij m n tik geeft met de zweep. Of je paard moet toevallig van BDSM houden ( :') ).

Een paard geniet van wel meer dingen niet, maar dat vinden we met z'n allen de normaalste zaak van de wereld. Alleen zodra er seks bij komt kijken niet meer.

Die tik met de zweep geef ik toch met goede bedoelingen? Om het paard op te voeden of iets te leren, consequent te zijn. Net zoals ik vroeger een corrigerende tik kreeg als ik niet luisterde.

Ik geef geen tikken met de zweep voor mijn eigen plezier of genot.

En wie wil dat het paard opgevoed is, iets leert of consequent behandeld wordt? Jij of het paard? Denk je dat het paard zich over een paar jaar realiseerd 'ja, dat ze me toen een tik gaf was vervelend, maar ik heb er toch veel van geleerd, dat hou je niet voor mogelijk! Blij dat ze het gedaan heeft!'. Nee, dat gaat een paard niet denken. Paard vindt die tik vervelend. Dat kun je hem met nog zulke goede bedoelingen geven, uiteindelijk zijn dat wel goede bedoelingen die jou ten goede komen, niet het paard. Het zal een paard een worst wezen offie wel of niet goed opgevoed is, of hoog in de dressuur loopt, of veel geld waard is. Paard is gewoon paard.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:30

vuurneon schreef:
Er werd hier gezegd dat je het met je eigen soort moet doen; waarom fokken mensen dan zebra*paard of ezel*paard? Is dat niet net zo tegennatuurlijk?

ik vind een paard met ezel of met zebra ook niet kunnen, maar dat doen ze ook maar gewoon omdat ze het leuk vinden, denk ik.

Marjo

my_precious schreef:
Shirley schreef:

Mag je niet zeggen , meid, dan wordt er getemd door iemand die nog veeeeeeel ergere dingen zegt :+

Dat kan me niet schelen :D Is mijn mening en die mag ik zeggen en sta ik 100% achter en heb het nog netjes omschreven.

Mijn idee, ik heb ook werkelijk dikke lak aan een ieder die mij hierop durft aan te vallen !
En al zeker via achterbakse PB's , daar ben ik al helemaal niet van gediend }>[/quote]

best zielig om je via pb lastig te gaan vallen zeg, durven deze mensen niks openbaar te zetten? gewoon kopieren met naam datum enz en openbaar in het topic zetten.
ben je er zo vanaf[/quote]

Dat is tegen de boktregels, dan kun je een OW verwachten ;)

Vjestagirl

Sabini schreef:
Vjestagirl schreef:
Zolang het dier er geen last van heeft, geen schade van ondervindt en dus niet mishandeld wordt: zo vaak als je wil.
.....

...nog even en er worden speciale rassen gefokt die het 'goed doen' tijdens de seks met mensen :r In ieder geval wel als er meer mensen zo over denken als jij. Vind je dat normaal?

Damn..ik ben geschokt %)

Laat me die vraag beanwoorden met twee wedervragen
Er worden ook speciale rassen gefokt die het heel goed doen met de dressuur of met het springen. Of die het in de showring er goed doen. Of die erg lekker smaken. Of die heel dik kunnen worden, zodat er lekker veel vlees aan zit. Of die een mooie huid hebben. Is dat normaal?

En vraag 2: als het dier er geen last van heeft, wat is dan het probleem. Behalve dat het ieuw en bah is en dat het niet zo 'hoort'.

Selly13

Gatverdamme.
Vind dit echt ranzig! Snap dus echt niet waarom mensen dat willen!? Wat men ook al zei, wil je behoeftes uiten, koop een opblaaspop! En dat dieren niet aangeven of het lekker is ja of nee.. Heb je ooit een paard/hond dat tegen je horen zeggen? En precies, waar is de grens? Mag je een kind ook wel verkrachten? Als het maar geen pijn doet en hij/zij zegt niks dus je kunt wel doorgaan? Sommige kinderen zijn zo aangepraat dat het goed is en dat het zo hoort, dat ze denken dat het normaal is.. Dus dat ze maar niks zeggen, terwijl ze het niks aan vinden! Zulke mensen moeten zich echt laten nakijken! En meteen castreren die lui! Gatver :r

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:31

MariekeB schreef:
Vjestagirl schreef:
Ik heb 3 jaar geleden hier ongeveer dezelfde discussie gevoerd, en ik ben het nogsteeds met mezelf eens...

En ook toen was ik het met je eens.

De walging die hier uitgesproken wordt is niet om de integriteit van het dier, die wordt echt door elke paardenliefhebber overschreden.

De walging is om het feit dat iemand seksuele gevoelens voor een dier heeft.

Ik zie ook echt niets in mijn jack russel...
Maar zolang die mensen geen dieren pijn doen, het bij hun eigen dieren houden en zich in andere opzichten ook liefdevol naar hun gedragen...
Dan heeft niemand er toch last van.

Maar het probleem is dat mensen die seks hebben met dieren vaak niet respectvol en teder met ze om gaan. Die mensen hebben vaak haast omdat ze niet betrapt willen worden of willen vaak hun behoefte zsm botvieren omdat ze seks willen, en geen liefde.

Pistasche

MariekeB schreef:

De walging die hier uitgesproken wordt is niet om de integriteit van het dier, die wordt echt door elke paardenliefhebber overschreden.

Maar zolang die mensen geen dieren pijn doen, het bij hun eigen dieren houden en zich in andere opzichten ook liefdevol naar hun gedragen...

Ik heb nog NOOIT iets bij mijn paarden gedaan om ze te pesten of pijn te doen. En als iemand met zijn geval naar binnen gaat dan weet diegene écht wel dat dat niet oke is. En dan word er gezegd als het pijn doet trapt het paard wel. Dus daar zeg je eigenlijk al mee dat er toch een risico is dat het dus wel zeer kan doen. Waarom dan eraan beginnen......

darwin

Ik vond het bij Undercover in Nederland wel allemaal heel erg overtrokken hoor.
Ik ben afsoluut tegen dierensex, omdat het niet gezond is, dat doe je gewoon niet, het idee is gewoon ranzig,maar om nou te roepen : vreselijke dierenmishandeling , net als alberto, dat gaat me een beetje te ver.
Er worden zoveel dieren mishandeld en verwaarloosd, en als je 144 belt krijgen ze hooguit een waarschuwing ( als ze al komen).
En iemand die dan sex met een dier heeft, terwijl dat dier er waarschijnlijk niks van lijdt, die krijgt anderhalf jaar cel en een boete tot 19000 euro (geloof ik), dat vind ik een beetje buiten proporties.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:32

Marjoow schreef:
my_precious schreef:

Dat kan me niet schelen :D Is mijn mening en die mag ik zeggen en sta ik 100% achter en heb het nog netjes omschreven.

Mijn idee, ik heb ook werkelijk dikke lak aan een ieder die mij hierop durft aan te vallen !
En al zeker via achterbakse PB's , daar ben ik al helemaal niet van gediend }>

best zielig om je via pb lastig te gaan vallen zeg, durven deze mensen niks openbaar te zetten? gewoon kopieren met naam datum enz en openbaar in het topic zetten.
ben je er zo vanaf[/quote]

Dat is tegen de boktregels, dan kun je een OW verwachten ;)[/quote]

dus dat mag dan weer niet?maar iemand lastig vallen prive zodat niemand het kan lezen mag wel?

beetje vreemd

Kasmir

Vjestagirl schreef:
Kasmir schreef:
:Y)

Ik ben het enerzijds ook met je eens, ik denk dat hier de discussie ook niet zozeer seks met dieren is maar dat je het breder kunt grijpen misschien dat mensen dan wat beter kunnen relatieveren.
Moet iets dat hypocriet is om te verbieden maar maatschappelijk gezien niet wordt geaccepteerd daardoor verboden worden?
Homofilie was ook ooit een ziekte, nu is het maatschappelijk geaccepteerd. Ik zelf vind homofilie niets raars en seks met dieren wel maar dat komt zoals Ruitje al zo mooi naar voren liet komen door mijn standplaatsgebondenheid.
Rationeel gezien is er inderdaad niet zoveel mis mee, emotioneel gezien is het in mijn ogen iets walgelijks. Moet het daardoor verboden worden?

Neem BDSM (in de volksmond ook wel SM genoemd). Officieel niet verboden. Toch kan het zo zijn dat je uit de ouderlijke macht wordt ontzet als je aan BDSM doet. Waarom? Omdat mensen het eng vinden, niet snappen en daarom denken dat je ziek bent. Mensen denken dat je je partner slaat (met wederzijdse toestemming) dat je dan ook ik weet niet wat met je kinderen doet.

Het valt me op dat in dit topic hetzelfde gebeurd. Mensen reageren vanuit een enorme emotie (wat goed is, dat geeft aan dat iedereen van z'n dier houdt), en kunnen niet accepteren dat andere mensen er soms anders over denken. Dat vind ik jammer.

Echt? Dat wist ik niet. In principe precies hetzelfde als seks met dieren, iets heel verschillends natuurlijk maar hetzelfde maatschappelijke dilemma. Ik hink zelf echt heel erg op 2 gedachtes, enerzijds heb je gewoon gelijk en wat we nu maatschappelijk onaanvaardbaar vinden kunnen we over 10 jaar normaal vinden. Toch heb ik echt moeite puur rationeel na te denken over seks met dieren, we zijn nu eenmaal emotionele wezens. Ergens is er bij mij ook een angst waar die behoeften vandaan komen? Ik vind het ziekelijk, maar mag ik daarom zeggen dat het ziek is? Dat denk ik niet, zoals je merkt ik hink heel erg tussen 2 gedachtes. Emotioneel: Gatver, walgelijk, ziek. Rationeel: De maatschappij zorgt voor dit denkpatroon en kan over 10 jaar heel anders zijn. Wij doen vele ergere dingen met dieren en dat is maatschappelijk wel geaccepteerd dus geen probleem.

my_precious

sorry quote ging beetje verkeerd.

Anoniem

@pistache natuurlijk geef jij die tik met de zweep voor je eigen plezier. Jij wil wat van dat dier ( vaak iets tegennatuurlijks als dressuur, springen of iets anders waarbij je op het dier zit)
Daar heeft het dier niet om gevraagd...
Dat is alleen maar voor jouw lol

Toevallig is die lol in ons land geaccepteerd.
En is ander soort lol verboden, maar voor het paard zelf maakt dat niets uit

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:33

Selly13 schreef:
Gatverdamme.
Vind dit echt ranzig! Snap dus echt niet waarom mensen dat willen!? Wat men ook al zei, wil je behoeftes uiten, koop een opblaaspop! En dat dieren niet aangeven of het lekker is ja of nee.. Heb je ooit een paard/hond dat tegen je horen zeggen? En precies, waar is de grens? Mag je een kind ook wel verkrachten? Als het maar geen pijn doet en hij/zij zegt niks dus je kunt wel doorgaan? Sommige kinderen zijn zo aangepraat dat het goed is en dat het zo hoort, dat ze denken dat het normaal is.. Dus dat ze maar niks zeggen, terwijl ze het niks aan vinden! Zulke mensen moeten zich echt laten nakijken! En meteen castreren die lui! Gatver :r

Er zit een wereld van verschil tussen een kind wat zich nu de intentie niet realiseerd, maar dat over een aantal jaar wel gaat doen en er dan schade van ondervind, en een dier wat zich de intentie nooit zal realiseren en er dus geen schade van zal ondervinden, mits uiteraard er voldaan wordt aan de voorwaarde: geen mishandeling (dus geen lichamelijk of geestelijk letsel).

vuurneon

Was dit overigens in 1800 niet heel normaal? Want er zijn genoeg beeltenissen van te vinden. Apart hoe dat kan veranderen; toen was homoseksualiteit schandalig en nu bestialiteit.
Tijdgeest vind ik altijd erg bijzonder :)
Ben benieuwd hoe men er over 100 jaar tegenaan kijkt!

Marjo

my_precious schreef:
sorry quote ging beetje verkeerd.

Maakt niet uit, je hebt pb. Offtopic :P

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:34

Vjestagirl schreef:
Opzich, als het je eigen dier is, en je doet t geen pijn (en ik vermoed dat je het snel genoeg merkt als je het wel pijn doet) dan zie ik het probleem niet zo...

Gádverdamme.. :x

Mensen die seks met dieren hebben zijn boven in hun harsens al niet goed in orde, laat staan wat ze nog meer voor rare dingen zullen en kunnen uithalen! Als het je eigen dier is, en het doet geen pijn. Hou op, schei uit. Alsjeblieft zeg, wat is dit een misselijk makende opmerking zeg.. Hand van een dierenarts in de achterdeur van een koe is voor medisch onderzoek, om het dier zo van zijn eventuele pijn af te helpen. Nou zal zo'n kleine leuter niet erg zijn bij een koe, maar als nog snap ik niet hoe een mens dat in zijn hoofd kan halen!! Ik praat hier nu wel over een koe, maar stel je voor, dit kan ook gebeuren bij een kleine hond of anders. Niet dat dat het erger maakt, want het is alle twee net zo erg, maar alsjeblieft zeg, roep niet zulke onzin uit..

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:34

Jesus wat een apart topic...

Het enige wat ik kan bedenken.. is dat of mensen het hier nou wel of niet goedkeuren, diegene die daadwerkelijk echt seks hebben met dieren die zijn wat mij betreft toch echt wel geestelijk niet helemaal goed.

Persoonlijk vind ik het prima dat er grenzen worden getrokken en seks met een dier is wat mij betreft ook ver over de grens. Of het nou je eigen is of niet....
Als dit soort grenzen niet getrokken worden, wat kunnen we dan wel niet nog meer verwachten?
Laatst bijgewerkt door Jenkins op 26-11-12 00:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:35

Vjestagirl schreef:
En wie wil dat het paard opgevoed is, iets leert of consequent behandeld wordt? Jij of het paard? Denk je dat het paard zich over een paar jaar realiseerd 'ja, dat ze me toen een tik gaf was vervelend, maar ik heb er toch veel van geleerd, dat hou je niet voor mogelijk! Blij dat ze het gedaan heeft!'. Nee, dat gaat een paard niet denken. Paard vindt die tik vervelend. Dat kun je hem met nog zulke goede bedoelingen geven, uiteindelijk zijn dat wel goede bedoelingen die jou ten goede komen, niet het paard. Het zal een paard een worst wezen offie wel of niet goed opgevoed is, of hoog in de dressuur loopt, of veel geld waard is. Paard is gewoon paard.

Dus jij voed je paard niet op, leert hem niks? Zo kan je wel uren verdergaan met vergelijkingen trekken. Een hond leer je toch ook zitten voor je eigen gemak. Een kat leer je toch ook op de kattenbak te gaan voor je eigen gemak. Etc.

Anoniem

Ja cultuur/ tjdsgeest is een bijzonder ding.als je daar lang bij stil blijft staan kun je over alles gaan twijfelen.

Vjestagirl

Miracle_ schreef:
MariekeB schreef:

Maar het probleem is dat mensen die seks hebben met dieren vaak niet respectvol en teder met ze om gaan. Die mensen hebben vaak haast omdat ze niet betrapt willen worden of willen vaak hun behoefte zsm botvieren omdat ze seks willen, en geen liefde.

Maar dat is het punt niet. Niemand keurt hier goed dat iemand een dier pijn doet om er seks mee te hebben. Ik geloof dat ik (en anderen met mij) al aangegeven hebben dat zolang het dier er geen last van heeft, geen schade van ondervind, seks met dieren zou moeten mogen.

Zodra je het dier wel pijn doet is het dierenmishandeling, en dat is een heel ander verhaal.

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 00:35

vuurneon schreef:

Omdat ze willen experimenteren. Maar als je een paard met een ezel kruist kan het jong zich niet voortplanten.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:36

Pistasche schreef:
Vjestagirl schreef:

Dus jij voed je paard niet op, leert hem niks? Zo kan je wel uren verdergaan met vergelijkingen trekken. Een hond leer je toch ook zitten voor je eigen gemak. Een kat leer je toch ook op de kattenbak te gaan voor je eigen gemak. Etc.

JUIST! En dat is nou net mijn hele punt. We leren dieren vanalles voor ons eigen gemak. We doen vanalles met dieren omdat we er zelf beter van worden of lol van ondervinden. En dat vinden we allemaal helemaal logisch. Niet meer dan normaal. Maar zodra het seksueel wordt kan het niet meer...

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:37

Nog steeds, vind ik het echt walgelijk om onschuldige dieren dit aan te doen. Of ze nou laten merken dat ze pijn hebben of niet, dieren zijn onschuldig!!
Koop dan een opblaaspop of doe aan zelfbevrediging ofzo. Heeft niemand last van :j