Rinske schreef:Stemmentracker denk ik Sheran? Die vond ik ook erg nuttig!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FirebirdM schreef:Praktisch vraagje aan de mensen die blanco stemmen...
Ik stond zojuist in dat hokje en realiseerde me dat je voor blanco stemmen dat hele hokje niet in hoeft, maar als je dat niet doet, dat iedereen dan weet dat je blanco stemt. Sort of beats the point van het hokje.Heb zelf dus wel een vakje rood gekleurd (die van Pechtold om precies te zijn), maar meer iets wat ik me afvraag.
Hoe doen jullie dat? Stembiljet in ontvangst nemen en meteen in de bus proppen of doe je alsof je stemt en tel je tot vijf in het hokje?
FirebirdM schreef:Eerlijk gezegd hoef ik zelfs met mijn stem niet het hokje in, want van mij mag iedereen het weten.Praktisch vraagje aan de mensen die blanco stemmen...
Ik stond zojuist in dat hokje en realiseerde me dat je voor blanco stemmen dat hele hokje niet in hoeft, maar als je dat niet doet, dat iedereen dan weet dat je blanco stemt. Sort of beats the point van het hokje.Heb zelf dus wel een vakje rood gekleurd (die van Pechtold om precies te zijn), maar meer iets wat ik me afvraag.
Hoe doen jullie dat? Stembiljet in ontvangst nemen en meteen in de bus proppen of doe je alsof je stemt en tel je tot vijf in het hokje?
Ireen_ schreef:Nee hoorPaardenmensen zijn toch wat anders dan de gemiddelde nederlander blijkbaar.
Vraag me toch nog steeds heel hard af hoe het kan dat er zo veel bokkers PVV stemmen.. kan me toch niet helemaal aan bepaalde vooroordelen onttrekken![]()
Heb PvdA gestemd overigens
Mariska85 schreef:Hier PVVIreen_ schreef:Nee hoorPaardenmensen zijn toch wat anders dan de gemiddelde nederlander blijkbaar.
Vraag me toch nog steeds heel hard af hoe het kan dat er zo veel bokkers PVV stemmen.. kan me toch niet helemaal aan bepaalde vooroordelen onttrekken![]()
Heb PvdA gestemd overigens
Andersom kan je je dat ook afvragen, waarom er nog zoveel op de PvdA stemmen.
Mariska85 schreef:Andersom kan je je dat ook afvragen, waarom er nog zoveel op de PvdA stemmen.
Rinske schreef:Hoezo Mariska? Onder kabinetten met de PvdA erin is de staatsschuld altijd minder gestegen dan bij kabinetten met de VVD...
Mariska85 schreef:Ik bedoelde hier meer mee te zeggen, wat hier eerder genoemd is, dat je je als pvv-stemmer (als je er voor uitkomt)meestal moet verantwoorden, dat je als een halve crimineel word gezien. Ik vraag me dan alleen af waarom dat andersom niet is.