Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cherie78 schreef:Ik vormde mijn mening nav het filmpje op wat ik daar zag.
In mijn ogen kwam het er op neer dat een op dat moment "weerloze" verdachte geschopt bleef worden.
Citaat:Ik kijk niet alleen naar incidenten.
[/quote]Citaat:Dat er een verschil tussen zit, klopt natuurlijk.
Maar er heerst niet alleen onzekerheid over de veiligheid op straat.
Ook het veilig voelen in het algemeen.
Lieffiefi schreef:De MER? Nou nee, cijfers is niet mijn vak.
Maar als je het zoooo graag wilt weten, dan gaat dat lekker over de PB.
Een aantal in dit forum kennen mij, en mijn werk. Maar ik heb niet de behoefte om mijzelf, óf een titel toe te kennen die ik niet draag, of dat heeeeeel bokt weet wat voor werk ik doe.
Echter kun je ervan uitgaan dat het strafrecht mijn expertise is. Maar, ook alleen het straf en Civielrecht.
Citaat:Klopt, snap ik.... Maar dat doen de meesten, en dat is volgens mij nu juist het probleem. Het geheel aan gedragingen, de volgorde ervan, etc. zijn samen bepalend. Toch zien wij een stukje film, waarbij slechts het ëindstuk" van de situatie in beeld wordt gebracht. Evenals in enkele filmpjes die HC plaatste betreffende aanhoudingen. Je ziet slechts een deel van de aanhouding. Niet de aanleiding, niet de gehele aanhouding. En dan ook nog eens van afstand en vanuit een rare hoek. Dat ze geschopt heeft, dat staat vast en wordt door niemand ontkend.
Citaat:Je kijkt naar wat je zelf ziet, en dat is nooit het geheel. Maar logisch wel dat je op basis daarvan een mening vormt
Citaat:Klopt! Denk persoonlijk dat de media een hele grote rol in spelen
Electra63 schreef:Lieffiefi schreef:Tsja.. Maar ik kan mezelf wel in hun 2 verplaatsen... Ik had me ook ziekgemeld
Ziek melden vind ik eigenlijk niet juist. Ze hadden de agente bijzonder verlof kunnen geven of verlofdagen op laten nemen. Maar ziek melden vind ik een verkeerd signaal, zeker naar buiten toe.